Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere?  Er Tinder kun for de som søker forhold eller sex? 

Jeg har ingen venner. På Tinder kan man være litt mer anonym enn på Facebook.  I tillegg kan man velge ut hvem man vil treffe, Noe  man ikke kan i grupper og organiserte treff.

Jeg søker primært etter noen å finne på ting med, alt fra kino, cafe, konsert, tur, trening, you name it. Prøve å være litt sosial selv om det er utfordrende for en introvert person.

Anonymkode: 2989e...a5b

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan kanskje være vanskelig å finne andre som søker det samme og som man i tillegg klikker med? Jeg har riktignok 3-4 venner jeg har møtt via Tinder, men var på date med alle først. Det ble ikke romantisk match, men de ble venner/bekjente. Noen har jeg bare sporadisk kontakt med, men en er blitt en av mine beste venner (han har dame nå).

Anonymkode: 76145...5fb

Skrevet

Facebook dating har egen fane for venner. 

Også finnes det en app for akkurat det å finne venner. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hva tenker dere?  Er Tinder kun for de som søker forhold eller sex? 

Jeg har ingen venner. På Tinder kan man være litt mer anonym enn på Facebook.  I tillegg kan man velge ut hvem man vil treffe, Noe  man ikke kan i grupper og organiserte treff.

Jeg søker primært etter noen å finne på ting med, alt fra kino, cafe, konsert, tur, trening, you name it. Prøve å være litt sosial selv om det er utfordrende for en introvert person.

Anonymkode: 2989e...a5b

Du har egne apper til det. Go friendly, hey vina etc.

Anonymkode: f6dc5...a2d

• Nyttig 1
Skrevet

Så lenge du har det skrevet klart og tydelig i profilen, så kan jeg ikke se noe som helst problem med det.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...