Gå til innhold

Hvordan er det mulig at en hudlege kan ha så dårlig rykte på seg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg må innrømme at jeg ikke forstår hvorfor du vil ta sjansen. Legen høres helt håpløs ut. Sksl du bruke månedsvis på å vente på hudlege og så risikere å bli kastet på dør etter 5 min? Har du ingen mulighet til å gå privat? Jeg ville glatt gjort deg og heller spart inn penger i hverdagen. Håper eeg ordner seg!

Anonymkode: bb7d9...bc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg må innrømme at jeg ikke forstår hvorfor du vil ta sjansen. Legen høres helt håpløs ut. Sksl du bruke månedsvis på å vente på hudlege og så risikere å bli kastet på dør etter 5 min? Har du ingen mulighet til å gå privat? Jeg ville glatt gjort deg og heller spart inn penger i hverdagen. Håper eeg ordner seg!

Tror det vil koste meg sikkert 10-20k med behandling privat..🙁 har ikke helt råd.. bør jeg anmelde henne eller noe hvis jeg dår uforsvarlig hjelp? Tror nok jeg trenger laser i behandlingen å jeg er livredd hun skal ødelgge huden min eller være uforsiktig.

Anonymkode: c60c7...993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tror det vil koste meg sikkert 10-20k med behandling privat..🙁 har ikke helt råd.. bør jeg anmelde henne eller noe hvis jeg dår uforsvarlig hjelp? Tror nok jeg trenger laser i behandlingen å jeg er livredd hun skal ødelgge huden min eller være uforsiktig.

Anonymkode: c60c7...993

Hun trenger ikke være dårlig faglig sett selvom hun er dårlig til å kommunisere med pasienter. Det kan hende hun tar ditt problem på alvor. Anmelde virker noe sterkt, men klage til statsforvalteren kan du. Men om det er noen andre i 4-5 timers radius du kan henvises til ville jeg bedt fastlegen om det, så kan du ha det i bakhånd om det skjærer seg med denne legen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk til en som het Ole Fyrand for lenge siden, han var utrolig koselig, en femi kar, jeg tror han er pensjonert nå. Han hadde noen frekke kommentarer da. Jeg hadde akne-utbrudd i hele ansiktet og på ryggen: "Ååååå, guuud, du kan jo ikke gå i kjole med åpen rygg engang". Jeg var mest opptatt av ansiktet. Han fjernet all talg-produksjon på flekken. Men jeg skulle gjerne hatt tips om en god hudlege som kan fjerne arr. Har hørt at han Zangani er flink, men jeg er så skeptisk til laser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.11.2023 den 16.20):

Jeg vet om verdens hyggeligste og fineste hudlege i Oslo, jeg valgte han bare fordi han hadde femstjerners review overalt og han var like fantastisk som alle sa. Skulle ønske jeg hadde flere hudproblemer så jeg kunne gå til han hele tiden. Jeg husker ikke navnet på stående fot men jeg kan hoste det opp om du vil ha det? 

Anonymkode: 21d5f...868

Skal vedde på at vi går til samme hudlege! 

Anonymkode: 8851b...c4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sikkert en asperger. Å være hudlege er noe sært, man må ha smalt interessefelt for ting for å havn der. 😁 Dyktig men ubrukelig på sosiale koder. 

Anonymkode: e4d35...3a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rykte er viktig, særlig med tanke på profesjonalitet. Men jeg tenker en bør tenke seg litt om vedrørende egen krenkbarhet, når en ikke tåler fleip vedrørende noe som er så åpenbart som hudproblemer er. I mitt tilfelle bare lo jeg, og tenkte at det var veldig sjelden jeg bruker utringet kjole på ryggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker said:

Sikkert en asperger. Å være hudlege er noe sært, man må ha smalt interessefelt for ting for å havn der. 😁 Dyktig men ubrukelig på sosiale koder. 

Anonymkode: e4d35...3a1

Øh, nei. På ingen måte. Massevis av hudleger som er knallgode på sosiale medier feks. Har lært mye om hudtilstand og hudpleie på de ulike plattformene de bruker.

Anonymkode: bc6f3...c4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...