AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #1 Del Skrevet 14. november 2023 Jeg er henvist til hudlege og fikk en advarsel av legen min. Han sa hun kan være svært ufin og lite forståelsesfull. Når jeg googler navnet kommer det opp mange som har skrevet veldig negative ting om henne som lege og måten hun oppfører seg på. Jeg forstår virkelig ikke hvorfor noen må være så ufin at nærmest alle pasienter føler seg ubekvem ved besøk? Alle kan ha en dårlig dag på jobb å være lite imøtekommende, det har sikkert skjedd oss alle men når en lege har dårlig rykte pga ufinhet mot pasienter? Det går jo en klar linje mellom å være klar og direkte, og frekk? Kjenner jeg gruer meg til timen 🥺 Anonymkode: c60c7...993 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stoltskeiv Skrevet 14. november 2023 #2 Del Skrevet 14. november 2023 Hvorfor ble du henvist til akkurat denne hudlegen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #3 Del Skrevet 14. november 2023 Er dette i Ringerike? Anonymkode: 6da51...7a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #4 Del Skrevet 14. november 2023 Jeg fikk også en advarsel om en hudlege for noen år siden. På Bekkestua? Anonymkode: 7f5e8...558 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #5 Del Skrevet 14. november 2023 Hvorfor i alle dager henviser legen din deg til en han vet ikke oppfører seg ok?? Anonymkode: 105f8...6ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #6 Del Skrevet 14. november 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor i alle dager henviser legen din deg til en han vet ikke oppfører seg ok?? Anonymkode: 105f8...6ba Det er ikke plenty av hudleger.. Anonymkode: 44397...bb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #7 Del Skrevet 14. november 2023 Jeg ville hatt med meg mamma😅 Anonymkode: 56e30...253 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #8 Del Skrevet 14. november 2023 Kanskje henne jeg var hos, nederst i Bogstadveien? Kom med rosacea, det første hun sa da hun åpnet døren var: "Du ser jo ut som en kjøttkake!" Det er dessverre helt sant ... Anonymkode: 5c55b...907 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #9 Del Skrevet 14. november 2023 Jeg vet om verdens hyggeligste og fineste hudlege i Oslo, jeg valgte han bare fordi han hadde femstjerners review overalt og han var like fantastisk som alle sa. Skulle ønske jeg hadde flere hudproblemer så jeg kunne gå til han hele tiden. Jeg husker ikke navnet på stående fot men jeg kan hoste det opp om du vil ha det? Privat så dyrere men verdt hver krone, ingen ventetid heller. Jeg gikk til en offentlig jeg ble henvist til, da ventet jeg jo 6 mnd på time! Han var fin han også da, satt på Sinsen et sted mener jeg. hundre år siden, sikkert pensjonert nå. Når det kommer til kjipe leger har jeg vært hos flere, spesielt gynekologer. Som jo er ekstra ille når det er litt intimt, de skal jekke opp skjeden din og svare på veldig private og litt skumle spørsmål imens de er sinte og avvisende og bare vil ha deg ut av kontoret sitt. Heldigvis er man der kort tid.. Om du ikke ønsker å bytte lege så får du vel bare stålsette deg... Anonymkode: 21d5f...868 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #10 Del Skrevet 14. november 2023 24 minutter siden, AnonymBruker said: Kanskje henne jeg var hos, nederst i Bogstadveien? Kom med rosacea, det første hun sa da hun åpnet døren var: "Du ser jo ut som en kjøttkake!" Det er dessverre helt sant ... Anonymkode: 5c55b...907 Haha, kanskje det var hun jeg var hos for mange år siden? Hun var ihvertfall veldig usympatisk og brå, holdt også til nederst i Bogstadveien. Anonymkode: a5c8f...ae8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soleil70 Skrevet 14. november 2023 #11 Del Skrevet 14. november 2023 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Haha, kanskje det var hun jeg var hos for mange år siden? Hun var ihvertfall veldig usympatisk og brå, holdt også til nederst i Bogstadveien. Anonymkode: a5c8f...ae8 Ja, hun var ufin, men jeg skjønte at hun var veldig flink, så jeg har faktisk vært hos henne en gang til med et annet problem 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 14. november 2023 #12 Del Skrevet 14. november 2023 Tråden er ryddet for persondebatt. Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #13 Del Skrevet 15. november 2023 Stoltskeiv skrev (På 14.11.2023 den 15.56): Hvorfor ble du henvist til akkurat denne hudlegen? Fordi det er kun to hudleger i min kommune med avtale og det er kun henne her som liksom er flink på min type problematikk😅 leser bare negativt om henne, fant flere omtaler. Det er ille altså 😩 Anonymkode: c60c7...993 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #14 Del Skrevet 15. november 2023 AnonymBruker skrev (På 14.11.2023 den 16.00): Jeg fikk også en advarsel om en hudlege for noen år siden. På Bekkestua? Anonymkode: 7f5e8...558 Ja. Var du der? Anonymkode: c60c7...993 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #15 Del Skrevet 15. november 2023 AnonymBruker skrev (På 14.11.2023 den 16.04): Hvorfor i alle dager henviser legen din deg til en han vet ikke oppfører seg ok?? Anonymkode: 105f8...6ba Det kan man lure på.. Anonymkode: c60c7...993 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #16 Del Skrevet 15. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja. Var du der? Anonymkode: c60c7...993 Kan være samme lege, ja. Husker ikke hva legen het. Kan jo ikke være så mange hudleger med dårlig rykte på et så lite sted..? Anonymkode: 7f5e8...558 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #17 Del Skrevet 15. november 2023 AnonymBruker skrev (På 14.11.2023 den 16.20): Jeg vet om verdens hyggeligste og fineste hudlege i Oslo, jeg valgte han bare fordi han hadde femstjerners review overalt og han var like fantastisk som alle sa. Skulle ønske jeg hadde flere hudproblemer så jeg kunne gå til han hele tiden. Jeg husker ikke navnet på stående fot men jeg kan hoste det opp om du vil ha det? Privat så dyrere men verdt hver krone, ingen ventetid heller. Jeg gikk til en offentlig jeg ble henvist til, da ventet jeg jo 6 mnd på time! Han var fin han også da, satt på Sinsen et sted mener jeg. hundre år siden, sikkert pensjonert nå. Når det kommer til kjipe leger har jeg vært hos flere, spesielt gynekologer. Som jo er ekstra ille når det er litt intimt, de skal jekke opp skjeden din og svare på veldig private og litt skumle spørsmål imens de er sinte og avvisende og bare vil ha deg ut av kontoret sitt. Heldigvis er man der kort tid.. Om du ikke ønsker å bytte lege så får du vel bare stålsette deg... Anonymkode: 21d5f...868 Jeg har ikke noe valg tror jeg hvis jeg skal slippe å gå privat.. har lest at flere har ventet opp til 6mnd å når de endelig kommer inn der så får man 5 min, ingen hjelp å blir kasta på dør. Gjerne hvis problemet er kosemetisk i hennes øyne..😯 lurer på hvordan man vurderer noe som en plagsomt til å være kosmetisk. Anonymkode: c60c7...993 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #18 Del Skrevet 15. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan være samme lege, ja. Husker ikke hva legen het. Kan jo ikke være så mange hudleger med dårlig rykte på et så lite sted..? Anonymkode: 7f5e8...558 Nei er bare henne😅 Anonymkode: c60c7...993 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #19 Del Skrevet 15. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det kan man lure på.. Anonymkode: c60c7...993 Fordi de er spesialister i akkurat min tilstand, kun derfor. Legen min sa at hun aldri ville sendt meg dit hadde det ikke vært for diagnosen Anonymkode: 7f5e8...558 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #20 Del Skrevet 15. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fordi de er spesialister i akkurat min tilstand, kun derfor. Legen min sa at hun aldri ville sendt meg dit hadde det ikke vært for diagnosen Anonymkode: 7f5e8...558 Ja er det.. men hjelper lite med en spesialist hvis man ikke får tilstrekkelig hjelp. Er ikke bare ti stk som har skrevet dårlig om henne men side opp å side ned. Virker som de selv legger inne gode anmeldelser innimellom for å bøte på negativiteten. Har man lov å praktisere når man har så mye misfornøyde pasienter som ikke opplever å få hjelp? Er jo sløsing av tid til fastleger også og unødvendig bruk av andre leger og ikke minst penger fordi man må gå milevis å betale dyrt for å få hjelp. Å da snakker vi mennesker med ille hudplager osv. Anonymkode: c60c7...993 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå