Gå til innhold

Ønsker å treffe meg igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nylig vært på en date som gikk veldig bra. Han ønsker å treffe meg igjen. Men når jeg skriver til ham så åpner han av og til chatten og ikke svarer. Er det et dårlig tegn? Han svarer når han har tid å mulighet. Jeg håper ikke han har mistet interessen. Kan det være tilfellet her?

Anonymkode: 1bfdc...fd9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger ikke være det. Han jeg dater nå er også litt sånn. Kan være litt vanskelig å bli vandt til, men han passer på å vise interesse ellers så da gjør det ikke så mye.

Egentlig er det ganske befriende å vite man kan svare litt senere om man er opptatt eller trenger litt tid på å svare☺️

Anonymkode: c2aa5...3f0

• Liker 3
Skrevet

Kutt ut a, ofte jeg kan lese melding når jeg feks er på jobb men ikke har mulighet til å sitte å taste.

Han svarer når han har TID og MULIGHET, du skriver det jo selv. Antageligvis er det best for han om han mister interessen for du virkelig som en som overtenker fryktelig mye

Anonymkode: 6ced0...1ba

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kutt ut a, ofte jeg kan lese melding når jeg feks er på jobb men ikke har mulighet til å sitte å taste.

Han svarer når han har TID og MULIGHET, du skriver det jo selv. Antageligvis er det best for han om han mister interessen for du virkelig som en som overtenker fryktelig mye

Anonymkode: 6ced0...1ba

Det er forståelig at han er på jobb å ikke kan svare til alle døgnets tider. Tenker at folk svarer når de har tid. Jeg er også slik. Svarer ikkje alltid når jeg er opptatt. Jeg tror ikke han mister interessen. Og jeg overtenker ikke så mye.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Trenger ikke være det. Han jeg dater nå er også litt sånn. Kan være litt vanskelig å bli vandt til, men han passer på å vise interesse ellers så da gjør det ikke så mye.

Egentlig er det ganske befriende å vite man kan svare litt senere om man er opptatt eller trenger litt tid på å svare☺️

Anonymkode: c2aa5...3f0

Synes det er ganske greit at vi ikke snakker så mye i lag for da gleder man seg mer til å treffe hverandre igjen☺️

Han svarer meg som regel når han har tid å mulighet å jeg veit at han er en snill og god person som ikke ønsker meg noe vondt:)

Skrevet

Høres ikke ut som om han har mistet interessen, han svarer jo av det jeg forstår i løpet av døgnet? Det er hvis det begynner å ta flere dager å få et svar, evt. bare korte svar uten noen indikasjon på oppfølging og gjensidighet at man har grunn til å tro at interessen ikke er helt der. 

Anonymkode: 0dcdb...5ab

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Høres ikke ut som om han har mistet interessen, han svarer jo av det jeg forstår i løpet av døgnet? Det er hvis det begynner å ta flere dager å få et svar, evt. bare korte svar uten noen indikasjon på oppfølging og gjensidighet at man har grunn til å tro at interessen ikke er helt der. 

Han svarer i løpet av dagen ja. Det tar ikke mange dager før han svarer. Og han ønsker å treffe meg igjen å gleder seg til det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg har nylig vært på en date som gikk veldig bra. Han ønsker å treffe meg igjen. Men når jeg skriver til ham så åpner han av og til chatten og ikke svarer. Er det et dårlig tegn? Han svarer når han har tid å mulighet. Jeg håper ikke han har mistet interessen. Kan det være tilfellet her?

Jeg ville droppet å chatte og heller avtalt tid for neste date og blitt kjent der. 

Anonymkode: daffa...ef9

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg ville droppet å chatte og heller avtalt tid for neste date og blitt kjent der. 

Ja det hørres egentlig mye bedre ut. Sikkert en del ryddigere måte å gjøre det på også.

• Liker 2
Skrevet

Han svarer jo. Men at det tar flere dager, da ville jeg latt ham ta initiativ neste gang.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han svarer i løpet av dagen ja. Det tar ikke mange dager før han svarer. Og han ønsker å treffe meg igjen å gleder seg til det.

Da er det jo fint mener nå jeg, og det viktigste er at han viser med handling at han faktisk ønsker å møte deg og ha kontakt. 

Skrevet
exictence skrev (5 minutter siden):

Han svarer jo. Men at det tar flere dager, da ville jeg latt ham ta initiativ neste gang.

Det er jeg helt enig med deg i:)

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Da er det jo fint mener nå jeg, og det viktigste er at han viser med handling at han faktisk ønsker å møte deg og ha kontakt. 

Ja jeg stoler på at han vil treffe meg igjen å han virker som en fin å ordentlig fyr. Jeg synes han er en flott person. Så han svarer nok når han har mulighet:)

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja jeg stoler på at han vil treffe meg igjen å han virker som en fin å ordentlig fyr. Jeg synes han er en flott person. Så han svarer nok når han har mulighet:)

men MÅ du skrive til han når du ser at han egentlig ikke har tid til å svare? Kan du ikke bare la være å skrive?  

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

men MÅ du skrive til han når du ser at han egentlig ikke har tid til å svare? Kan du ikke bare la være å skrive?  

Jeg tenker heller at jeg kan vente til han skriver til meg. Å vente til han tar initiativ. Men vi har blitt enige om at vi dater.

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Han er i k k e interessert 

Anonymkode: 81bed...f4f

Gjest WhisperingWind
Skrevet

Min date jobber mye og legger bort mobilen når han er opptatt. Det at han åpner en Snap uten å svare er for meg et godt tegn for han er nysgjerrig. Men han svarer ALLTID samme dag med mindre han har sovnet. Men vi chatter daglig gjennom dagen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Han er i k k e interessert 

Anonymkode: 81bed...f4f

Det kan man ikkje vite :)

Skrevet
WhisperingWind skrev (34 minutter siden):

Min date jobber mye og legger bort mobilen når han er opptatt. Det at han åpner en Snap uten å svare er for meg et godt tegn for han er nysgjerrig. Men han svarer ALLTID samme dag med mindre han har sovnet. Men vi chatter daglig gjennom dagen.

Så det trenger ikkje å bety at han ikke er intressert? Han har sakt han vil treffe meg igjen snart:) lover det godt ?:)

Gjest WhisperingWind
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så det trenger ikkje å bety at han ikke er intressert? Han har sakt han vil treffe meg igjen snart:) lover det godt ?:)

Ja, så fremt du får en spesifikt dato innen rimelig tid. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...