AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #1 Skrevet 14. november 2023 Fikk du noen større innsikt i hvordan kroppen din fungerer? Har du en klokke du kan anbefale? Anonymkode: ed66b...336
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #2 Skrevet 15. november 2023 Jeg fikk absolutt større innsikt i kroppen min. Liker særlig å følge med på data for søvn og hrv. Jeg synes også at pulsdata under trenging er veldig hjelpsomt. Og selvfølgelig skritteller og aktivitetsnivå i det daglige. Har Polar Ignite, husker ikke helt modell. Kjøpte en brukt på finn for å teste om det var noe for meg og er veldig fornøyd med den så langt. Kommer til å kjøpe på nytt når denne blir ødelagt. Anonymkode: d3077...70d
Fant80 Skrevet 15. november 2023 #3 Skrevet 15. november 2023 Min erfaring er at Polar klokkene er absolutt de beste. Som f.eks den nevnte over. Har selv både en Xiaomi S1 og en Samsung 4 Classic klokke som er helt ok,men for min del så desynkroniserer de seg i tide og utide. Altså de bare stopper opp med målingene pga de mister kontakten. Samsungen har vært verst. Den har og desidert dårligst batteri av de nevnte. Men ser gjerne best ut. Ikke testet Apple watch pga jeg har ikke noe apple økosystem (Mac,mobil) Men ser flere med Apple produkter som velger Polar.
Maskinfører Skrevet 15. november 2023 #4 Skrevet 15. november 2023 (endret) Har Garmin Instinct på armen hadde Polar i 2015 😀 Endret 15. november 2023 av Maskinfører
Ellah Skrevet 17. november 2023 #5 Skrevet 17. november 2023 Forsøkt både Fitbit og Polar tidligere, men foretrekker Garmin som jeg har nå. Har en Garmin Fenix 7, men har hørt mye bra om Forerunner modellene også
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #6 Skrevet 17. november 2023 Jeg har Garmin Venu og den er jeg avhengig av. Måler puls og skritt, beregner energinivå(bodybatteri) og har gps-sporing, kan lage treningsprogram til både styrke og løping på appen og overføre mm. Anonymkode: d37f3...d6c
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #7 Skrevet 17. november 2023 Hver morgen fikk jeg en dårlig start på dagen ved at klokken informerte meg om at jeg har elendig søvnkvalitet. God søvn er viktig, men jeg har ptsd. Selv netter jeg selv følte hadde gått ganske fint, fikk jeg kontrabeskjed av klokken. Likte ikke å bli minnet på hvor mye sykdommen påvirker kropp og hjerne hver eneste morgen. Anonymkode: 932a0...9c9
jabx Skrevet 17. november 2023 #8 Skrevet 17. november 2023 (endret) AnonymBruker skrev (På 14.11.2023 den 11.48): Fikk du noen større innsikt i hvordan kroppen din fungerer? Har du en klokke du kan anbefale? Anonymkode: ed66b...336 Mange klokker er dårlige på å måle puls, dessverre. Man får rett og slett feilaktige data. Endret 17. november 2023 av jabx 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #9 Skrevet 17. november 2023 Jeg hadde apple sin men sluttet etterhvert å bruke den. Syns det var OK å følge med på aktivitetsnivå og trening, men ble litt i overkant stressa av å telle skritt og sånn. Likte heller ikke "enda en skjerm" i min nærhet som peip og ba med reise meg å gå, når jeg fikk meldinger og anrop. Det ble litt mye mas. Dessuten likte jeg ikke helt å rapportere til apple om puls, menstruasjonssuklys, søvn, antall skritt heller. Sikkert bare meg, men. Anonymkode: 9bdea...0f1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #10 Skrevet 19. november 2023 AnonymBruker skrev (På 17.11.2023 den 20.37): Jeg hadde apple sin men sluttet etterhvert å bruke den. Syns det var OK å følge med på aktivitetsnivå og trening, men ble litt i overkant stressa av å telle skritt og sånn. Likte heller ikke "enda en skjerm" i min nærhet som peip og ba med reise meg å gå, når jeg fikk meldinger og anrop. Det ble litt mye mas. Dessuten likte jeg ikke helt å rapportere til apple om puls, menstruasjonssuklys, søvn, antall skritt heller. Sikkert bare meg, men. Anonymkode: 9bdea...0f1 Helt enig. Anonymkode: 3e8e2...9a4
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #11 Skrevet 20. november 2023 er det kanskje denne artikkelen som inspirerte deg, TS - https://www.nrk.no/innlandet/anne-ingeborg-lilleasen-nerstad-_43_-folger-med-pa-body-battery-_-ble-overrasket-1.16576922 jeg har opplevd samme som dama i artikkelen, at jeg satt på kvelden på sofa og slappet av, gjorde ingenting, så sa klokka ifra at "nå er du stresset, nå må du sette deg og roe deg ned" 😅 Så jeg har ikke mye tillit til pulsklokka. men, jeg brukte jo den over tid, for å sjekke søvnkvalitet, og hjerterytme/stress over tid, og disse tror jeg fungerte fint. Og fir min del, har de vist at alt er innenfor normalen. Noe som var jo betryggende. Men jeg ville ikke fulgt med på klokka til punkt og prikke, ja, for det kommer jo feilregistreringer. Ville ikke basert hele livet mitt på verdier fra klokka liksom. Anonymkode: 2dc89...0b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå