Gå til innhold

Blitt ekstremt selvbevisst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de siste månedene, særlig siste 4-5 ukene, merket at jeg har begynt å slite sosialt. Eller det blir litt feil å si, jeg har det helt greit i sosiale situasjoner, men det er tiden etterpå. Har plutselig blitt veldig selvbevisst og analyserer alt jeg har sagt, om det var dumt, om jeg var for negativ, sa noe jeg ikke skulle ha sagt, fikk andre til å føle seg utilpass etc. dette tar knekken på meg, og sliter meg helt ut. Eneste personene jeg ikke føler sånn med, er samboer og min søster. All sosialisering med alle andre får meg til å tenke slik etterpå. Hvorfor har jeg plutselig blitt sånn? Og hvordan kommer jeg meg ut av dette? 
Mulig relevant info er at jeg er i en livskrise som har ført til en depresjon. 

Anonymkode: cf3f4...57f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er nok livskrise og depresjon som gjør det. Det regnes vel som grubling det du gjør i etterkant. Vet ikke om du kan finne noen råd du kan benytte deg av hvis du søker på f.eks stoppe grubling? Men sannsynligvis vil dette gå over av seg selv når depresjonen går over og livskrisen roer seg osv. Ikke fall for fristelsen og isoler deg, det er mat for depresjonen.

Anonymkode: 001d9...607

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...