AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #1 Skrevet 14. november 2023 Jeg er 33 år, feminist, akademiker, ikke særlig feminin eller opptatt av utseende, heller ikke særlig pen, men midt på treet (får høre fra noen at jeg er pen da). Jeg har vært singel etter et 10 år langt nesten sexløst forhold, og fått en ny seksuell oppvåkning og større bevissthet for hvem jeg tiltrekkes av. Og jeg merker hvor primitiv jeg egentlig er... jeg tiltrekkes av skjeggete, maskuline, selvsikre menn, som gjerne er flink med hendene og kan fikse praktiske ting. Det er jo så langt unna hvem jeg "egentlig" burde tiltrekkes av, utifra at jeg selv ikke er særlig feminin, opptatt av likestilling osv. Likevel er det disse maskuline mennene jeg trekkes mot... trenger ikke å være noen supermann med masse penger og høy utdanning, men han må gjerne ose litt av testosteron. Det er heldigvis noen sånne menn som blir tiltrukket av meg og, forrige jeg data så ut som en badboy og var en veldig selvsikker skjeggete type. Dessverre emosjonelt utilgjengelig, voldelige tendenser (fortalte han meg) og alt for av-og-på for at det kunne bli oss. Er det flere som har det på samme måte? Jeg har også blitt tiltrukket av mer androgyne menn, som har hatt veldig god selvtillit. Men jeg har en følelse av at de mer "jålete" mennene gjerne vil ha en jålete kjæreste. Skulle ønske jeg ble tiltrukket av en snill, empatisk, umacho og ikke så selvsikker fyr. Det er sikkert mange gode kjærestepotensialer der ute. Men etter så mange år i et sexløst forhold, er den seksuelle tiltrekningen det viktigste for meg nå, og jeg ønsker en mann med høy sexlyst så vi kan fortsette å ha sex gjennom mange år sammen.... Anonymkode: 9a71b...0dd 2 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #2 Skrevet 14. november 2023 Feminismen på sitt beste. Anonymkode: b79bd...431 8 5
TLR Skrevet 14. november 2023 #3 Skrevet 14. november 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er 33 år, feminist, akademiker, ikke særlig feminin eller opptatt av utseende, heller ikke særlig pen, men midt på treet (får høre fra noen at jeg er pen da). Jeg har vært singel etter et 10 år langt nesten sexløst forhold, og fått en ny seksuell oppvåkning og større bevissthet for hvem jeg tiltrekkes av. Og jeg merker hvor primitiv jeg egentlig er... jeg tiltrekkes av skjeggete, maskuline, selvsikre menn, som gjerne er flink med hendene og kan fikse praktiske ting. Det er jo så langt unna hvem jeg "egentlig" burde tiltrekkes av, utifra at jeg selv ikke er særlig feminin, opptatt av likestilling osv. Likevel er det disse maskuline mennene jeg trekkes mot... trenger ikke å være noen supermann med masse penger og høy utdanning, men han må gjerne ose litt av testosteron. Det er heldigvis noen sånne menn som blir tiltrukket av meg og, forrige jeg data så ut som en badboy og var en veldig selvsikker skjeggete type. Dessverre emosjonelt utilgjengelig, voldelige tendenser (fortalte han meg) og alt for av-og-på for at det kunne bli oss. Er det flere som har det på samme måte? Jeg har også blitt tiltrukket av mer androgyne menn, som har hatt veldig god selvtillit. Men jeg har en følelse av at de mer "jålete" mennene gjerne vil ha en jålete kjæreste. Skulle ønske jeg ble tiltrukket av en snill, empatisk, umacho og ikke så selvsikker fyr. Det er sikkert mange gode kjærestepotensialer der ute. Men etter så mange år i et sexløst forhold, er den seksuelle tiltrekningen det viktigste for meg nå, og jeg ønsker en mann med høy sexlyst så vi kan fortsette å ha sex gjennom mange år sammen.... Anonymkode: 9a71b...0dd Respekt er viktig. Sørg for at han respekterer deg for den du er og ikke minst ærlighet. Åpenhet mer direkte enn rundt grøten.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #4 Skrevet 14. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Feminismen på sitt beste. Anonymkode: b79bd...431 Ts her Haha Vi feminister er også primitive vet du Anonymkode: 9a71b...0dd 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #5 Skrevet 14. november 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er 33 år, feminist, akademiker, ikke særlig feminin eller opptatt av utseende, heller ikke særlig pen, men midt på treet (får høre fra noen at jeg er pen da). Jeg har vært singel etter et 10 år langt nesten sexløst forhold, og fått en ny seksuell oppvåkning og større bevissthet for hvem jeg tiltrekkes av. Og jeg merker hvor primitiv jeg egentlig er... jeg tiltrekkes av skjeggete, maskuline, selvsikre menn, som gjerne er flink med hendene og kan fikse praktiske ting. Det er jo så langt unna hvem jeg "egentlig" burde tiltrekkes av, utifra at jeg selv ikke er særlig feminin, opptatt av likestilling osv. Likevel er det disse maskuline mennene jeg trekkes mot... trenger ikke å være noen supermann med masse penger og høy utdanning, men han må gjerne ose litt av testosteron. Det er heldigvis noen sånne menn som blir tiltrukket av meg og, forrige jeg data så ut som en badboy og var en veldig selvsikker skjeggete type. Dessverre emosjonelt utilgjengelig, voldelige tendenser (fortalte han meg) og alt for av-og-på for at det kunne bli oss. Er det flere som har det på samme måte? Jeg har også blitt tiltrukket av mer androgyne menn, som har hatt veldig god selvtillit. Men jeg har en følelse av at de mer "jålete" mennene gjerne vil ha en jålete kjæreste. Skulle ønske jeg ble tiltrukket av en snill, empatisk, umacho og ikke så selvsikker fyr. Det er sikkert mange gode kjærestepotensialer der ute. Men etter så mange år i et sexløst forhold, er den seksuelle tiltrekningen det viktigste for meg nå, og jeg ønsker en mann med høy sexlyst så vi kan fortsette å ha sex gjennom mange år sammen.... Anonymkode: 9a71b...0dd Hah ! Du beskriver meg som jeg skulle gjort det selv. Jeg har en helt ok jobb som betaler meg veldig greit, jeg er stort sett selvhjulpen i og med at jeg skrur på min egen bil, bytter dekk og alt det der , (har skjegg, kort men dog), er vel ansett på jobb med diverse verv, og tar ansvar for mitt eget liv og min egen økonomi 😃 Godt det er flere av oss som liker det samme ! Anonymkode: 778e8...407
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #6 Skrevet 14. november 2023 Akkurat det samme her. Jeg er så selvstendig at jeg fort føler meg mer maskulin en mange menn. Jeg liker også veldig maskuline menn, særlig at de er litt dominerende i senga. Til nå er den råeste og mest maskuline mannen jeg har møtt ganske inkognito når det kommer til hvordan førsteinntrykket var. Han kler seg fint, er ikke skjeggete, jobber i ett kvinnedominert yrke og er svært liberal. Maskulinitet handler for meg om hvordan de er som person, en trygg og rolig leder, en som viser omsorg og kjærlighet. En som er sikker og har selvtillit! Han er Mannen med stor M som får meg til å føle meg som en myk og feminin kvinne! Jeg har lengtet SÅ mye etter en slik mann! Biologien er vanskelig å jobbe mot her. Anonymkode: a06e0...cc3 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #7 Skrevet 14. november 2023 Er du sikker på at du egentlig er en kvinne? 🤣 Anonymkode: 37077...93f 1
robert_44 Skrevet 14. november 2023 #8 Skrevet 14. november 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Ts her Haha Vi feminister er også primitive vet du Anonymkode: 9a71b...0dd Lol 😃 I bunn og grunn er vi bare mennesker 😃 Hilsen M44 (sannsynligvis midt i målgruppen din 🤣)
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #9 Skrevet 14. november 2023 Feminisme osv. You reap what you sow. Anonymkode: 77376...9c9
elisa1819 Skrevet 14. november 2023 #11 Skrevet 14. november 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jeg er 33 år, feminist, akademiker, ikke særlig feminin eller opptatt av utseende, heller ikke særlig pen, men midt på treet (får høre fra noen at jeg er pen da). Jeg har vært singel etter et 10 år langt nesten sexløst forhold, og fått en ny seksuell oppvåkning og større bevissthet for hvem jeg tiltrekkes av. Og jeg merker hvor primitiv jeg egentlig er... jeg tiltrekkes av skjeggete, maskuline, selvsikre menn, som gjerne er flink med hendene og kan fikse praktiske ting. Det er jo så langt unna hvem jeg "egentlig" burde tiltrekkes av, utifra at jeg selv ikke er særlig feminin, opptatt av likestilling osv. Likevel er det disse maskuline mennene jeg trekkes mot... trenger ikke å være noen supermann med masse penger og høy utdanning, men han må gjerne ose litt av testosteron. Det er heldigvis noen sånne menn som blir tiltrukket av meg og, forrige jeg data så ut som en badboy og var en veldig selvsikker skjeggete type. Dessverre emosjonelt utilgjengelig, voldelige tendenser (fortalte han meg) og alt for av-og-på for at det kunne bli oss. Er det flere som har det på samme måte? Jeg har også blitt tiltrukket av mer androgyne menn, som har hatt veldig god selvtillit. Men jeg har en følelse av at de mer "jålete" mennene gjerne vil ha en jålete kjæreste. Skulle ønske jeg ble tiltrukket av en snill, empatisk, umacho og ikke så selvsikker fyr. Det er sikkert mange gode kjærestepotensialer der ute. Men etter så mange år i et sexløst forhold, er den seksuelle tiltrekningen det viktigste for meg nå, og jeg ønsker en mann med høy sexlyst så vi kan fortsette å ha sex gjennom mange år sammen.... Anonymkode: 9a71b...0dd Jeg har det ikke sånn. Eldre enn deg,feminist og akademiker, handlekraftig, selvstendig og energisk. Jeg foretrekker menn som er mildere og mer omsorgsfulle enn meg, og det plager meg ikke å ta det meste av det praktiske arbeidet ute så lenge jeg slipper å lage mat (det gjør mannen min). En attraktiv mann er viktig da, så glad han har slank kropp og et vakkert ansikt. 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #12 Skrevet 14. november 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Akkurat det samme her. Jeg er så selvstendig at jeg fort føler meg mer maskulin en mange menn. Jeg liker også veldig maskuline menn, særlig at de er litt dominerende i senga. Til nå er den råeste og mest maskuline mannen jeg har møtt ganske inkognito når det kommer til hvordan førsteinntrykket var. Han kler seg fint, er ikke skjeggete, jobber i ett kvinnedominert yrke og er svært liberal. Maskulinitet handler for meg om hvordan de er som person, en trygg og rolig leder, en som viser omsorg og kjærlighet. En som er sikker og har selvtillit! Han er Mannen med stor M som får meg til å føle meg som en myk og feminin kvinne! Jeg har lengtet SÅ mye etter en slik mann! Biologien er vanskelig å jobbe mot her. Anonymkode: a06e0...cc3 Bra at du har møtt en sånn en da! Dominerende i senga er også veldig viktig for meg... jeg håper jeg treffer en sånn mann etter hvert! Ts Anonymkode: 9a71b...0dd 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #13 Skrevet 14. november 2023 robert_44 skrev (16 minutter siden): Lol 😃 I bunn og grunn er vi bare mennesker 😃 Hilsen M44 (sannsynligvis midt i målgruppen din 🤣) Hadde du ikke hengt på kvinneguiden så... Ts Anonymkode: 9a71b...0dd 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #14 Skrevet 14. november 2023 elisa1819 skrev (12 minutter siden): Jeg har det ikke sånn. Eldre enn deg,feminist og akademiker, handlekraftig, selvstendig og energisk. Jeg foretrekker menn som er mildere og mer omsorgsfulle enn meg, og det plager meg ikke å ta det meste av det praktiske arbeidet ute så lenge jeg slipper å lage mat (det gjør mannen min). En attraktiv mann er viktig da, så glad han har slank kropp og et vakkert ansikt. Bra at ikke alle ønsker det samme!! Ts Anonymkode: 9a71b...0dd
robert_44 Skrevet 14. november 2023 #15 Skrevet 14. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hadde du ikke hengt på kvinneguiden så... Ts Anonymkode: 9a71b...0dd Mange artige tråder her...Er vel egentlig bare derfor 😃 1
lillevill Skrevet 14. november 2023 #16 Skrevet 14. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skulle ønske jeg ble tiltrukket av en snill, empatisk, umacho og ikke så selvsikker fyr. Det er sikkert mange gode kjærestepotensialer der ute. Men etter så mange år i et sexløst forhold, er den seksuelle tiltrekningen det viktigste for meg nå, og jeg ønsker en mann med høy sexlyst så vi kan fortsette å ha sex gjennom mange år sammen.... Er du egentlig mann selv? Maskuline menn er de som ivaretar sine nærmeste. De er gode pappaer. De er gode partnere som er interessert i kjæreste. Maskuline menn har en mentalitet om å ivareta andre. Det er IKKE en mann som hovedsakelig tenker på sine egne behov og hva han kan få av sin partner eller hva hans partner kan gi han og barna. Det er en som gir. En som er opptatt av at de han er glad i har det bra. En som vil passe på slik at dama har overskudd til å være en god mamma. Det er en maskulin mann. Sjegg og buskete hår kan alle menn skaffe seg. Men ikke alle har en personlighet som er så pass empatisk at han er maskulin. Og maskulinitet er IKKE det samme som virilitet. Store tøffe menn med stort sjegg kan også ha lav sexlyst. 2 4
lillevill Skrevet 14. november 2023 #17 Skrevet 14. november 2023 Kanskje en maskulin mann er feminist? Kanskje han feirer det som er feminint i en kvinne, og kansje han har så mye empati at han heier på at hun skal ha like god lønn og ha like gode muligheter som en mann har. Fordi han er ikke usikker på sin egen verdi når kvinner får lik lønn. Han vil ha det samme for alle. Han blir ikke usikker av at kvinner tjener mer enn han eller står i en lederrolle. 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #18 Skrevet 14. november 2023 lillevill skrev (4 minutter siden): Kanskje en maskulin mann er feminist? Kanskje han feirer det som er feminint i en kvinne, og kansje han har så mye empati at han heier på at hun skal ha like god lønn og ha like gode muligheter som en mann har. Fordi han er ikke usikker på sin egen verdi når kvinner får lik lønn. Han vil ha det samme for alle. Han blir ikke usikker av at kvinner tjener mer enn han eller står i en lederrolle. Det hadde vært idealmannen for meg, men det er kanskje idealmannen for enhver kvinne? Ts Anonymkode: 9a71b...0dd 1
lillevill Skrevet 14. november 2023 #19 Skrevet 14. november 2023 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Maskulinitet handler for meg om hvordan de er som person, en trygg og rolig leder, en som viser omsorg og kjærlighet. En som er sikker og har selvtillit! Han er Mannen med stor M som får meg til å føle meg som en myk og feminin kvinne! Jeg har lengtet SÅ mye etter en slik mann! Dette. Det er så mange rare ideer om hva maskulinitet er. Og tenk at det er så ironisk at det handler om hvor mye kjærlighet en mann har i seg. En kjølig egoistisk mann som prioriterer seg selv først i livet foran sine barn og sin partner er ikke en maskulin mann. Selv om han er en høy, sterk, suksessfull leder som kjører raske biler. Kvinner ser dette. Menn tror jeg sliter litt mer med å forstå. 2 1
lillevill Skrevet 14. november 2023 #20 Skrevet 14. november 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det hadde vært idealmannen for meg, men det er kanskje idealmannen for enhver kvinne? Ts Anonymkode: 9a71b...0dd Det er nok veldig mange slik menn som er opptatt. 🤔 Menn som er egoistiske kan opptre maskuline, men greier ikke holde på en kvinne om han alltid setter seg selv først. Ihvertfall ikke om han treffer en moden kvinne som vet hva hun er verdt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå