AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #1 Del Skrevet 14. november 2023 Jeg angrer fordi jeg leser etterpå at det står at det kan være dårlig kvalitet og lang leveringstid på varen dersom man bestiller via dem. Har noen av dere erfaring med fruugo ? Anonymkode: fc6ec...5fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #2 Del Skrevet 14. november 2023 Kondolerer! Anonymkode: 7de8a...fc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #3 Del Skrevet 14. november 2023 Ja, og det var så lang leveringstid at betalingsfristen gikk ut før jeg fikk varen.Var helt umulig å komme i kontakt med dem også, så jeg skrev en dårlig anmeldelse på trustpilot, og først da tok de kontakt. Fikk tingen til slutt da. Den andre tingen jeg bestilte, prøvde jeg å sende tilbake, men fikk aldri svar på det heller, så jeg betalte bare. Anonymkode: 3f4e6...e8c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #4 Del Skrevet 14. november 2023 Har du forsøkt å kanselere ordren? Anonymkode: 7f5bb...6e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #5 Del Skrevet 14. november 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Har du forsøkt å kanselere ordren? Anonymkode: 7f5bb...6e8 Skal undersøke om jeg kan kanselere Anonymkode: fc6ec...5fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #6 Del Skrevet 14. november 2023 21 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, og det var så lang leveringstid at betalingsfristen gikk ut før jeg fikk varen.Var helt umulig å komme i kontakt med dem også, så jeg skrev en dårlig anmeldelse på trustpilot, og først da tok de kontakt. Fikk tingen til slutt da. Den andre tingen jeg bestilte, prøvde jeg å sende tilbake, men fikk aldri svar på det heller, så jeg betalte bare. Anonymkode: 3f4e6...e8c Dette må ha vært en kjip opplevelse for deg ❤️. Husker du hvor lang tid det tok før du mottok baren? Kjedelig. Jeg ser at jeg kan sende henvendelse om å kansellere ordren , men det er vel en viss fare for at jeg må betale ordren allikevel? Beløpet er kun på 318 kroner så vurderer å bare droppe å stresse med dette, og se om varen kommer. Skal aldri bestille igjen derfra. Liker å bestille fra norske firma der det går rask tid til man mottar varen. Anonymkode: fc6ec...5fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #7 Del Skrevet 14. november 2023 Mottok pakken, ikke baren. Dataskrivefeil. Anonymkode: fc6ec...5fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 14. november 2023 #8 Del Skrevet 14. november 2023 (endret) Hvordan er det med Fruugo og mva? Blir ikke helt klok på hva de faktisk skriver på hjemmesiden sin. "Forsendelser fra et EU-land til et annet medfører ingen tollavgifter" er litt intetsigende, siden vi bor utenfor EU Krever de inn MVA i VOEC-systemet, eller risikerer man å få en gledelig melding fra Posten om å betale 299kr i fortollingsgebyr pluss 25% mva for pakken? Endret 14. november 2023 av newman01 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå