AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #1 Skrevet 14. november 2023 Har du gått over til å oppbevare tørrvarer i beholdere, og hva syns du om det? Hva er fordeler og ulemper? Vurderer å kjøpe men lurer på om det egentlig er verdt bryet. Det kommer til å se mye penere ut inne i kjøkkenskapene, itillegg til at man fort finner ut av om man har melbiller eller lignende. Anonymkode: 752a2...17d
c_buk Skrevet 14. november 2023 #2 Skrevet 14. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du gått over til å oppbevare tørrvarer i beholdere, og hva syns du om det? Hva er fordeler og ulemper? Vurderer å kjøpe men lurer på om det egentlig er verdt bryet. Det kommer til å se mye penere ut inne i kjøkkenskapene, itillegg til at man fort finner ut av om man har melbiller eller lignende. Anonymkode: 752a2...17d Jeg gjør det for å få plass og oversikt i tørrvareskuffene mine. Det er verdt bryet om det har noen hensikt for deg. 5 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #3 Skrevet 14. november 2023 Jeg har puttet nesten alt i beholdere. Elsker oversikten, samt at det griser mindre når vi bruker tingene - spesielt mel og oboy-type ting. At det i tillegg er mer beskyttet mot insekter, liker jeg også. Jeg har hatt melbiller én gang, og det var helt jævlig! For oss er det verdt bryet. Jeg har også flere beholdere i kjøleskapet også. Anonymkode: 94e7d...7f1 10 1
Blålilla Skrevet 14. november 2023 #4 Skrevet 14. november 2023 Jeg bruker det til tørrvarer- og elsker at det er lufttett lokk. Slipper at hvetemel eller potetmel drysser ut i skuffen hver gang de brukes. 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #5 Skrevet 14. november 2023 Har alt i lufttette beholdere😊 Anonymkode: a1594...813 2
kaleidoskop Skrevet 14. november 2023 #6 Skrevet 14. november 2023 Jeg kjøpte det etter at vi fikk melmøll inn i huset 🙈 Men det er noen år siden og har sklidd ut. Uansett så har vi skuffer og ikke skap, det er lettere å sette mel, sukket, havregryn i bokser i stede for rety ned i skuff 4
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #7 Skrevet 14. november 2023 Mye enklere å ta inn og ut av skuffen, ingenting som drysser, bedre oversikt over hva vi har i skuffen. Og så holder det seg nok bedre når det er lufttett? Vi har mel, havregryn, oboy, pasta, frokostblanding osv i bokser. Frokostblanding får faktisk plass i skuffen, det er et pluss! Anonymkode: f1eb9...3e3 3
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #8 Skrevet 14. november 2023 Jeg har det til hvetemel, ris og makaroni. Det er veldig greit men jeg føler ikke behov for bokser til andre varer. Anonymkode: 22844...f7e 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #9 Skrevet 14. november 2023 Jeg har dyp skuff hvor jeg har beholdere kjøpt på Chlas Ohlson, med tørrvarer i merket. Storfornøyd 🥰🥰 Anonymkode: 1666b...315 9 1
Perfume Skrevet 14. november 2023 #10 Skrevet 14. november 2023 (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har dyp skuff hvor jeg har beholdere kjøpt på Chlas Ohlson, med tørrvarer i merket. Storfornøyd 🥰🥰 Anonymkode: 1666b...315 Wow det så innmari flott ut!!! 😍😍 😱 Sånn vil jeg også ha det! * inspirert* Nå skal jeg spørre om en skikkelig teit ting, men hvordan gjør man med påfyll iht datoer osv.? Skriver du når den går ut? Og så lurer jeg på.. Men det er mye jobb da.. 🙈 Kunne jeg fått lov å vite ALLE tingene du har i boks, som ikke er på bildet? Er bare for å herme altså så du trenger ikke svare såklart.. 😅 Endret 14. november 2023 av Perfume 5
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #11 Skrevet 14. november 2023 Jeg har hatt melbiller, så kan love at det ALDRI mer kommer mel, sukker etc inn i hus her som ikke enten går rett i lufttett beholder eller som får en pose godt knyttet rundt seg. Aldri mer melbiller! Anonymkode: 2b9fa...5f0 5
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #12 Skrevet 14. november 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg har dyp skuff hvor jeg har beholdere kjøpt på Chlas Ohlson, med tørrvarer i merket. Storfornøyd 🥰🥰 Anonymkode: 1666b...315 Disse bruker jeg også! Elsker å åpne skuffene (har uttrekkbare skuffer i høyskap). En annen fordel jeg kom til å tenke på, men litt usikker på om det er riktig, så arrester meg gjerne; Skjeggkre lever vel av papp og papir, så det kan være lurt å unngå dette i nærheten av mat. Anonymkode: 94e7d...7f1 2
Navani Skrevet 14. november 2023 #13 Skrevet 14. november 2023 Jeg gjør det med noen tørrvarer ja. Mel, havregryn, sukker, melis blant annet. Ting som kan holde bedre i lufttett beholder og som brukes ofte nok til å gidde å flytte over. Jo, pasta også.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #14 Skrevet 14. november 2023 Blålilla skrev (2 timer siden): Jeg bruker det til tørrvarer- og elsker at det er lufttett lokk. Slipper at hvetemel eller potetmel drysser ut i skuffen hver gang de brukes. c_buk skrev (2 timer siden): Jeg gjør det for å få plass og oversikt i tørrvareskuffene mine. Det er verdt bryet om det har noen hensikt for deg. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har alt i lufttette beholdere😊 Anonymkode: a1594...813 kaleidoskop skrev (2 timer siden): Jeg kjøpte det etter at vi fikk melmøll inn i huset 🙈 Men det er noen år siden og har sklidd ut. Uansett så har vi skuffer og ikke skap, det er lettere å sette mel, sukket, havregryn i bokser i stede for rety ned i skuff AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har det til hvetemel, ris og makaroni. Det er veldig greit men jeg føler ikke behov for bokser til andre varer. Anonymkode: 22844...f7e Hvor kjøpte dere boksene? Noen som er store nok til mel og pasta osv, mange av de er så små. Anonymkode: 5a561...f34
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #15 Skrevet 14. november 2023 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg har dyp skuff hvor jeg har beholdere kjøpt på Chlas Ohlson, med tørrvarer i merket. Storfornøyd 🥰🥰 Anonymkode: 1666b...315 Disse var fine!! Lenge siden du kjøpe de? Fant de ikke på Clas Ohlson😢 Anonymkode: 5a561...f34
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #16 Skrevet 14. november 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Disse var fine!! Lenge siden du kjøpe de? Fant de ikke på Clas Ohlson😢 Anonymkode: 5a561...f34 Det er Coline: https://www.clasohlson.com/no/search?text=coline Anonymkode: 581cb...b2b 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #17 Skrevet 14. november 2023 Perfume skrev (49 minutter siden): Wow det så innmari flott ut!!! 😍😍 😱 Sånn vil jeg også ha det! * inspirert* Nå skal jeg spørre om en skikkelig teit ting, men hvordan gjør man med påfyll iht datoer osv.? Skriver du når den går ut? Og så lurer jeg på.. Men det er mye jobb da.. 🙈 Kunne jeg fått lov å vite ALLE tingene du har i boks, som ikke er på bildet? Er bare for å herme altså så du trenger ikke svare såklart.. 😅 Åh 🥴Tusen takk❤️ Når det gjelder tørre varer, mel og slikt, kjøper aldri for mye, for hater å kaste mat, og uansett er det et par år holdbarhetsdato? Frokostblandinger og slikt, skriver jeg på en liten lapp og limer på siden, dato altså. Ellers har jeg ris, spagetti, makroner og slikt i. Håper du ble klokere😀 Anonymkode: 1666b...315 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #18 Skrevet 14. november 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Disse var fine!! Lenge siden du kjøpe de? Fant de ikke på Clas Ohlson😢 Anonymkode: 5a561...f34 Her: https://www.clasohlson.com/no/Oppbevaringsboks-i-plast,-Coline/p/44-1740-4 Jeg kjøpte de på tilbud, veldig greit altså Anonymkode: 1666b...315
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #19 Skrevet 14. november 2023 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Det er Coline: https://www.clasohlson.com/no/search?text=coline Anonymkode: 581cb...b2b Takk!!!❤️ Anonymkode: 5a561...f34 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #20 Skrevet 14. november 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Her: https://www.clasohlson.com/no/Oppbevaringsboks-i-plast,-Coline/p/44-1740-4 Jeg kjøpte de på tilbud, veldig greit altså Anonymkode: 1666b...315 Takk🥰 Anonymkode: 5a561...f34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå