Gå til innhold

Vanilla Coke

ragnalina

Anbefalte innlegg

Sm,akten den når jeg var I Sverige forrige helg, det var ved en feiltagelese blitt kjøpt, og det smakte pyton, blææ-. nei den var for søt altså, ikke noe for meg, synes ikke det høres godt ut med vaniljeis i colaen heller. "grøsser"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff!!

Smakte den i helga jeg, og ble ikke akkurat overbevist. Første slurken var grei, men så begynte jeg å bli nokså kvalm.

Og jeg ble ikke akkurat mindre kvalm av å tenke på det som vistnok er opphavet da. Ei kule vaniljeis i colaen... :sjokk:

Ja ja. Smaken er vel fortsatt som baken :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg tror coca cola bør være j***lig glad for at det er folk igjen som vil drikke cola etter dette påfunnet, vanilje og cola høres helt forferdelig ut sammen, og jeg blir kvalm ved tanken.

Man må huske på at i USA der dette ble "oppfunnet" av noen unger som hadde vanilje i colaen, syntes selvfølgelig dette var godt, fordi barn liker og har en annen smak på ting enn det vi voksne har, og USA har de en tendens til å blande alt som smaker søtt i sammen... synes personen som ville videreformidle dette produktet til cola fans, må være pretty stupid, spør du meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vanilla

Jeg synes vanilla coke var god, jeg. Men ja, veldig søt og litt kunstig vaniljesmak ... Har for øvrig jevnlig drukket vaniljeis og cola i mange år allerede, og det er kjempegodt. Synes jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest indiangranny

hei

Nå har jeg smakt den coken,jeg synes den var god jeg.Jeg er jo glad i vanilje smak jeg da.Gubben syntes ikke noe om den og kalte det tull. :o

Smaken er som baken den er delt og jeg kan ha Vanilla Coke for meg selv . :)

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte feil her om dagen.Tok en slurk og spyttet ut.Så da på flasken at jeg hadde rasket med meg feil flaske.Søt kunstig og ekkel spør dere meg. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg synes det er deilig at Vanilla Coke har kommet til Norge. Den bringer frem gode barndomsminner fra min tid i USA.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...