Gå til innhold

Vanilla Coke

ragnalina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hallo!!

Det er vel ikke de grå flaskene som er Vanilla Coke??? De grå flaskene er vel bare et nytt design for å lure oss forbrukerne til å kjøpe mere cola light tenker jeg.

PP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg synes også at vanilla coke høres helt pyton ut, jeg synes ikke man skal tukle så mye med en god populær smak som cola.... vanlig cola er og blir best!

Tror ikke cola hadde blitt like populært hvis den første colaen kom med vaniljesmak... tror dere?(noe å tenke på).

Nei æsj magen min vrir seg i vemmelse med tanken på cola med vaniljesmak... blæh :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dr.Pepper var faktisk ikke så værst, med masse isbiter og iskald selvfølgelig...

Fly cola som jeg fikk stunta til meg en kasse av, den er god den 0,15cl(150ml) bokser, den iskald, noe som den blir på 10 min i ett kjøleskap. ER kriminellt god!

Cherry coke smakte jeg sist i spania, mener den var god, er ikke boksen svart med en cherry på ;) ...

Gleder meg litt til å teste vanilla coke både vanlig og light! hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søstra mi som jobber på brygeriet her i Tromsø sier at de har tappa vaniljecola nå, så da er den på tur ut i butikkene snart håper jeg.... I USA ser flaskene med vanilje/cherry ut nesten som vanlige colaflasker. Vaniljen har en del detaljer i vaniljefarge mens cherry har detaljer som er sorte og mørkere rød. Den colaen som kommer i sølvfargede flasker er cola light med ny smak tror jeg. Skal visst være mere lik vanlig cola tror jeg, uten å kunne si det sikkert da jeg ikke drikker lettbrus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har Vanilla Coke kommet i butikkene her i Tromsø i alle fall, sitter her og nyter den første, og det er deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte faktisk nettopp Vanilla Coke. Har ikke smakt den enda, men er nysgjerrig. Liker i utgangspunktet ikke Cola så godt så dette kan bli spennende... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy flate, smakte cola med vanilje i går jeg. Ikke særlig god! :sjokk:

Nei, æsj, smakte først vanlig cola og så kom det plutselig en dæsj med vaniljesmak ut av det blå kjentes det som...trokke detta blir nå suksse nei!

hehe,orntli pessismist! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den kom på mandag, og smakte rett og slett drit!!

dvs, den smakte helt likt som den flytende pencilinen jeg fikk for halsbetennelse da jeg var liten :roll:

Cola skal være original svart cola uten noe tilsatte ekle greier :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj æsj æsj! Nå har dette colavaniljesølet kommet til trøndelagen også. Og det smakte helt forj**lig. Skal iallefall aldri kjøpe dette skvipet noe mer :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeharharrrrgh!

No he den kjemi til Telemarken au! ( :ler: )

Og den var ikkje god nei!

Sambo er Cola-manoholiker og han grein på nesa etter første slurk.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har smakt en slurk, det var mer enn nok. Jeg synes det smakte helt for jæv*i! Smaken minner meg om flytende pencilin, som jeg tok mot ørebetennelse som barn. Det er det verste jeg noen gang har drukket, så Vanilla Coke er vel da det nest verste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanilla Coke er supergodt!! Yum yum.

Men nå er jeg en lidenskapelig vaniljeelsker da.

Uansett, Sitris, du tar feil. Du kan ikke ha smakt Vanilla Coke light, for den skulle ikke lanseres i Norge engang. Så det er nok noe annet du har fått i deg skal du se.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...