Gå til innhold

Vanilla Coke

ragnalina

Anbefalte innlegg

Er det noen som har smakt den?!

Klarer ikke helt å forestille meg kombinasjonen..

Hva syns dere?

..har den ikke helt sikkert kommet i norge også nå... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hørte om den på P4 her om dagen...... norge er 3 land i verden som vanilje Cola'en lanseres i etter USA og Australia.... den skal være et prøveprosjekt fra november og ut januar i første omgang.

Denne varianten har kommet som følge av at barn og ungdommer i USA en stund vistnok skal ha hatt en kule vanilje is i colaen sin... skal vistnok være godt :roll:

"Testene" som er utført så langt her hjemme..... av journalister, samt en gruppe ungdomsskole elever på besøk i P4 var nedslående... alle sa at vanlig cola smakte best, og at den nye varianten luktet rart :-?

Jeg er en av de som er "avhengig" av cola.... og jeg er meget skeptisk til denne nye varianten.... takk og lov for at den ikke skal erstatte vanlig cola..... kommer nok til å snake på den, men tror jeg er så forutintatt at svaret her er gitt på forhånd :ler: har enda tilgode å smake noe som er bedre enn Coca Cola.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cherry coke :evil: :evil: :evil:

Nei fy faan... det er noe av det jæveligste jeg har smakt.

Skulle med fly hjem fra London engang for mange år siden, hadde dårlig tid men var tørst og løp innom en kiosk på flyplassen og røsket med meg det første jeg så med navnet coke på..... reagerte på at boksen så litt rar ut, men redd som jeg var for å miste flyet så sjekket jeg ikke noe nøyere.

Satte meg ned i flysetet, åpnet boksen og token stoooooor slurk...... det er det jæveligste jeg har smakt....... gudene må vite hvordan jeg klarte å unngå å "dusje" bakhodet på damen i setet foran meg..... var på vei til å spytte dritten ut så jævelig smakte den :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har smakt cola lighten med vaniljesmak jeg. Den er faktisk bedre enn den vanlige cola lighten. Den vanlige smaker pyton!

Er en stund siden jeg har drukket den nå, men den var god :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på bryllupsreise i Florida i oktober, så da fikk jeg smakt rikelig med vanilla coka. Det krever litt tilvenning, men jeg ble faktisk skikkelig avhengig av både det og cherry coke. Håper de får suksess med vanilla coke, sånn at de lansere cherry coke her også! Gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanilla Coke syns jeg ikke var annet enn kvalmt! Men Cherry Coke er jo kjempegodt. Synd man ikke får tak i det her nede og hjemme..... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den må prøves.

Har helt dilla hver gang og må selvfølgelig prøve så fort som mulig. Har blitt skuffet mange ganger......Pepsi twist (blææh), Daim m/colasmak (uuurghh :evil: ), håper på bedre lykke denne gangen :lol:

Har aldri smakt cherry coken heller, har den noen gang vært å få kjøpt i Norge??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daim har av og til slike 'kampanjer' med spesielle smaker. Tror de er merket med 'limited edition'. Har i allefall sett appesin, mint og cola. Husker ikke hekt når cola smaken var, sikkert 1/2-1 år siden.

Uansett så synes jeg vanlig daim er den beste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

men hva med diet coken med sitronsmak? Er det omtrent som pepsi twist?

Kristian, tror ikke norge er nr 3 med å få vanilla coke - den var i butikkene et par uker för her i Reykjavík för det var snakk om den i norge. 8)

(drikker egentlig ikke cola selv, spör av ren nysgjerrighet - syns det höres så pussig ut å bare tilsette andre smaker til et så velkjent konsept..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanilla Coke høres ikke akkurat dritgodt ut, men jeg kan jo alltids smake når den kommer hit til det kalde nord.....Skal være enig i at den Cola/Daim blandinga IKKE falt i smak, men når det kommer til Pepsi Twist synes jeg absolutt at den går an. Bare det at sitronsmaken er borte etter første slurken.....Sambisen min er hekta på Twist da. Kom hjem med et lass etter et besøk i Canada i fjor så han var lykkelig og glad da den kom hit :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous

Har sett etter Vanilla Coke i butikkene rundt her, men jeg har ikke sett den. Har lyst å prøve den. Dere som har smakt den, var den god?

Husker dere når det kom ut en kvikk lunsj med blåbærsmak?

ÆSJ

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous
Har smakt cola lighten med vaniljesmak jeg. Den er faktisk bedre enn den vanlige cola lighten. Den vanlige smaker pyton!

Er en stund siden jeg har drukket den nå, men den var god :D

Er det den Colaen som er kommet i de grå flaskene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg smakte vanilla coke i usa for to uker siden og den var absolutt ikke god..

Den smakte først som cola, og så kom den grusomme alt for søte ettersmaken av veldig søt vanilje..

Den anbefales ikke..... på noen måte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker dere når det kom ut en kvikk lunsj med blåbærsmak?

:roll:

Den synes jeg var kjempegod! Synd den forsvant inn igjen - men hva kan man vente, man kødder ikke med solo, melkesjokolade eller kvikklunsj i dette landet her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belani

Har ikke sett så mange av de grå flaskene, men jeg tror det. Har jo selv smakt et par av dem, så kanskje.

Men den er jo i 1,5 liters flasker og. Det står refreshingly new ( eller noe sånt ) på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...