AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #1 Del Skrevet 14. november 2023 Noen prøvd? Jeg har lyst til å kjøpe en, men usikker hvilken jeg burde skaffe. Legger gjerne inn en del ekstra tusen for å få kvalitet/effekt pluss varer i flere år. Anonymkode: 62b67...6c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #2 Del Skrevet 15. november 2023 Jeg vurderte for et par år siden, men fant ut at det sannsynligvis ikke har noen effekt. Det er bare uv-lys som har noen bevist effekt på huden. Det jeg har gjort er å lære meg å massere ansiktet. Det har kanskje heller ingen varig effekt, men i allergisesongen gir det en synlig umiddelbar effekt. Anonymkode: 2dfa2...642 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet 15. november 2023 #3 Del Skrevet 15. november 2023 Men hvis det er uvlys, så provoserer det frem rynker?! Jeg kan ikke skjønne hvordan man får effekt av LED-lys heller. Jeg bruker reseptbelagt tretinoin. Syns det hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #4 Del Skrevet 15. november 2023 Det der er bare lureri. Anonymkode: 87daa...7a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå