Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For andre året på rad fikk han ikke med seg bursdagen min. Rimelig solid tegn på at han gir faen, sant? Jeg trodde jeg betydde noe for han. 

Anonymkode: 3ad1e...2a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet jo tydeligvis egentlig dette...

Anonymkode: dbb06...bf0

• Liker 3
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

For andre året på rad fikk han ikke med seg bursdagen min. Rimelig solid tegn på at han gir faen, sant? Jeg trodde jeg betydde noe for han. 

The sad truth, vært der sjæl..

Anonymkode: 3e63a...2ff

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Han driter i bursdager, i alle fall. Du kan jo gjøre det samme. 

Anonymkode: 7a2c0...be2

Skrevet

Tror ikke min ex hadde bursdag de 4 årene vi var sammen. 

Anonymkode: 2a4f0...e3a

• Liker 1
Skrevet

Men hva er grunnen til han ikke fikk med seg bursdagen din?

Anonymkode: 2c1c5...53b

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Men hva er grunnen til han ikke fikk med seg bursdagen din?

Anonymkode: 2c1c5...53b

Ingen aning

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Tror ikke min ex hadde bursdag de 4 årene vi var sammen. 

Anonymkode: 2a4f0...e3a

Skuddårbaby? 

Skrevet

Mannfolk er distre, minn han på den!

Anonymkode: ea1e1...e78

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg gjorde det i fjor. La den inn på telefonen hans under navnet mitt i telefonboka hans. Likevel hørte jeg ingenting.

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg gjorde det i fjor. La den inn på telefonen hans under navnet mitt i telefonboka hans. Likevel hørte jeg ingenting.

Med alarm?

Skrevet

Det er forskjell på å glemme bursdagen og å ignorere bursdagen. Jeg vil anta at han faller inn under første kategori. Minn ham på den et par dager i forveien. «Jeg har bursdag på fredag, skal vi finne på noe sammen?». 

Anonymkode: adb8c...110

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Med alarm?

Det husker jeg ikke. Kanskje ikke da.

Skrevet

Det er for dårlig. For noen svar du får. Mannfolk slipper unna med de minste ting. Det koster ikke en kalori å kjøpe et kort og noen blomster. 

Anonymkode: 9438c...fa5

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

driter han i deg de andre 354 dagene i året også TS? Eller er det denne ene dagen han ikke husker deg? 

Anonymkode: 2cc98...49c

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

driter han i deg de andre 354 dagene i året også TS? Eller er det denne ene dagen han ikke husker deg? 

364 skulle det selvsagt være 😅 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er for dårlig. For noen svar du får. Mannfolk slipper unna med de minste ting. Det koster ikke en kalori å kjøpe et kort og noen blomster. 

Jeg har konkludert med at han driter i meg. Hadde han brydd seg det minste om meg, hadde han husket bursdagen min og ringt eller sendt meg en hilsen. Til og med naboen klarer det år etter år.

Det er bare så sårende, for jeg har strukket meg langt for han i mange år. Vi er ikke kjærester eller noe sånt, men jeg trodde vi hadde et dypt vennskap.

Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Det er forskjell på å glemme bursdagen og å ignorere bursdagen. Jeg vil anta at han faller inn under første kategori. Minn ham på den et par dager i forveien. «Jeg har bursdag på fredag, skal vi finne på noe sammen?». 

Anonymkode: adb8c...110

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Helt enig. Skal man fortsette å lage unnskyldninger for menn når de ikke husker bursdager og merkedager, hva da er de alle litt tilbakestående?

Det er like naturlig og normalt å kjøpe kort og blomster/oppmerksomhet på bursdagen som det er å stå opp om morgenen og fikse seg for dagen. Det er allmenn kunnskap.

Setter vi baren SÅ lavt at vi ikke en gang forventer å bli lagt merke til på bursdagen så hva med alt det andre da? Jeg ville ikke stolt på at en mann som ikke forstår betydning av bursdag, skal skjønne alle dype aspekter ved livet. Jeg tenker han rett og slett er umoden og mindre utviklet. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er nesten alltid jeg som først tar kontakt, sender han en melding, ringer. Så svaret på spørsmålet ditt er vel ja.

Det var ikke sånn før, men noe som har utviklet seg de siste månedene. Han vil vel ikke mer da.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har konkludert med at han driter i meg. Hadde han brydd seg det minste om meg, hadde han husket bursdagen min og ringt eller sendt meg en hilsen. Til og med naboen klarer det år etter år.

Det er bare så sårende, for jeg har strukket meg langt for han i mange år. Vi er ikke kjærester eller noe sånt, men jeg trodde vi hadde et dypt vennskap.

Dere er ikke venner. Du er venn, og du håper antageligvis på langt mer enn denne personen ønsker/kan gi, GÅ VIDERE. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...