Gå til innhold

Upopulær mening: cuckolding

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Cuckolding er noe kvinner fant på sånn at de kunne få i pose og sekk. En trygg og god havn hjemme, og spennende/rå sex med kjekkaser. Gjennom årevis med manipulasjon av mannen kommer de som oftest frem til at cuckolding er noe de vil gjøre, når det i realiteten er kvinnen som ønsker bedre mannfolk

Anonymkode: 1659a...ade

Stikk i mot det flesteparten av kvinnene her forteller. Mange mener dette kun er noe enkelte menn ønsker, mens damene vil ha et monogamt forhold. Jeg er mann og fantaserer om at hun har rå sex med en annen, gjerne yngre og mer velustyrt, mann der jeg får være tilstede. Om dette ville være like tennende irl er mer usikkert. Ikke døm meg for min fantasi. Dette er ikke noe jeg prøver å overtale min kjæreste til å være med på, men hun vet hun har muligheten om hun vil.

Anonymkode: d3112...649

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Stikk i mot det flesteparten av kvinnene her forteller. Mange mener dette kun er noe enkelte menn ønsker, mens damene vil ha et monogamt forhold. Jeg er mann og fantaserer om at hun har rå sex med en annen, gjerne yngre og mer velustyrt, mann der jeg får være tilstede. Om dette ville være like tennende irl er mer usikkert. Ikke døm meg for min fantasi. Dette er ikke noe jeg prøver å overtale min kjæreste til å være med på, men hun vet hun har muligheten om hun vil.

Anonymkode: d3112...649

Dama sin fantasi er å dele meg med andre kvinner. 

Hva får kvinner til å fantasere om å dele mannen med andre?

Hvilke menn deles? Hvilke egenskaper har vi? Har noen ideer, og erfaringer, men hører gjerne andre sine om temaet.

Tidligere 🐃 

Anonymkode: 03f66...97b

• Liker 1
Skrevet
Osenua skrev (På 14.11.2023 den 8.04):

Cuckolding er enten å se på at din partner har seg med andre,

eller at du ikke ser på men har godtatt at dette foregår.
Begrepet blir også feilbrukt til å beskrive en som er uviten om noens utroskap.
Men det blir helt feil

Så rart kallenavn tenker jeg, ingen assosiasjon til betydningen av begrepet?

Anonymkode: 2bba7...29e

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Så rart kallenavn tenker jeg, ingen assosiasjon til betydningen av begrepet?

Anonymkode: 2bba7...29e

Wikipedia har forsøkt å forklare litt om begrepet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...