Gå til innhold

Upopulær mening: cuckolding

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde du skulle logge av internett og leve litt ute i den virkelige verden?

Anonymkode: 8b7a9...7be

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Trodde du skulle logge av internett og leve litt ute i den virkelige verden?

Anonymkode: 8b7a9...7be

Skrevet

Ikke noe jeg kunne ha vært med på. Men de som driver med det må nå få lov til å gjøre som de vil. Så lenge alle er enig om det. 

• Liker 1
Skrevet
Osenua skrev (På 14.11.2023 den 6.18):

Min upopulære mening er at cuckolding er både moralsk og seksuelt forkastelig.
Det er total mangel på selvrespekt (som h*n ikke innser), vil garantert eventuelt
resultere i sjalusi og/eller andre relasjonsproblemer. 
Man må være mentalt av hengslene eller hemmet i en grad, for å frivillig godta dette.
Men man kan vel også argumentere med at denne hemmelsen,
forhindrer cucks i å innse at de gjøre noe sykt.

Og det er tragikomisk og forstyrrende at cuckolding ser ut til å bli normalisert.
Og absolutt, jeg ser ned på slike folk og anser meg selv som bedre enn dem.

Amen

Jeg syns det er feil å dømme andre ut fra dine forutsetninger. Du vet ikke no om hva han har opplevd i livet. Ser jeg en narkoman så kan jeg heller ikke dømme han for noe. kan han ha opplevd noe grusomt. Jeg mener ikke at man skal akseptere alt men ikke dømme for du vet ikke noe om andre fremmede personer.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.11.2023 den 9.04):

Nå har jo «marriage» i seg selv nærmere 50% failure rate så det er vel like sannsynlig at det er andre ting som forårsaker oppløsing av ekteskapet. 

En hypotese om at de 50% som forblir sammen gjør det av samme grunn som at de ikke ligger med andre er plausibelt. Nemlig at de ikke har andre valg når det gjelder seksualpartner, og kostnaden blir for stor. 

Anonymkode: 1f93c...f1e

Testet SSB kalkulator som sier 38 % risiko at jeg og kona ikke vil være gift til døden skiller oss ifra hverandre.

Så hva til trådens tema, hva har dette med Cuckold å gjøre. Vi vet at menn i USA som stemmer på Trump er mer glade i Cuckold enn dem som ikke er fan av han. Er en fetisj med mange dype mørke bunner. 

Skrevet

Så lenge det er frivillig, så er det fullstendig moralsk i mine øyne.
Det er voksne mennesker som må ta ansvar for de tingene de selv blir med på. Så lenge ingen av partene presser/tvinger den andre til å bli med på noe de ikke vil, så ser jeg ingen problemer... og det gjelder alle typer seksuelle handlinger og settinger.

Jeg har ingen grunnlag for å mene noe om hvorvidt cuck-forhold skulle være mer eller mindre sunne enn andre. Så framt det er frivillig vil jeg tro slike forhold er like gode og like dårlige som andre. Alle forhold har positive og negative sider, cuck or no cuck (pun intended).

Skrevet

Jeg ser for meg at man holder i en penis, bare holder i den og ingenting annet, når jeg leser det ordet. 🙈

Når det kommer til temaet;
Hva andre gjør bryr meg midt på ryggen. Det angår ikke meg. Frivillig utroskap er ikke noe for meg, men det betyr ikke at min versjon av kjærlighetsforhold og sexliv er det eneste som er riktig er i verden. 

Anonymkode: 06d62...d5c

Skrevet
On 11/14/2023 at 8:54 AM, Fioljenta said:

Jeg har lest nok «vitnesbyrd» om cuckholding til at jeg tror noen opplever det som fint. 

Men. Det er få som driver med det (selv om vi får inntrykk på KG av at det er mange) og som samlivsform er det enda færre som får det til å fungere i lengden. 

Det er i alle fall mitt inntrykk.

Hva jeg mener sånn rent moralsk sett, gjelder meg. Det viktige er at de som er involvert er samtykkende og at det ikke går ut over andre enn dem selv.

Har prøvd en gang. Opplevde det som fint. Vi er et normalt par i førtiåra. Litt sjenerte er vi begge. Likevel har min kone drømt om dette, å bli tatt av en storvokst neger. At vi prøvde det ut, var en ren tilfeldighet. Vi skulle flytte og hadde hyrt inn et flyttebyrå. Sjåføren var en veldig stilig neger. Min kone vart sittande i flyttebilen som kjentmann undr hele turen, jeg kjørte etter i privatbil. De ble godt kjende under turen. Sjåføren viste eg å være en usedvanlig kjekk kar! Han skulle tilbake til Bergen neste dag. Vi tilbød han overnatting hos oss, og hadde ingen baktanke. Vi valde å feire aldri så lite, men nok til at stemningen blei god. Så god at min kone fekk lyster, hun var blitt temmelig kåt etterhvert. Den kjekke sjåføren var svært skeptisk, det var tydelig,  han skjønte lite av det hele, men ble etterhvert med på notene. At min kone er en svært vakker dame hjalp sikkert på. Da han skjønte jeg også var med på leiken vart det meir fart i han. Min kone måtte likevel forklare hva cuckholding var, men då gikk det fort. Da han tok av seg unikken hadde jeg mest lyst til å ombestemme meg, for noe slikt stort hadde jeg ikke sett før. Min kone var tydleg oppglødd, det var det hun ville ha, og jeg vart vitne til et ritt utenom det vanlige. Jeg tar ikkje munnen for full når jeg sier de nøt det begge. Må likvel innrømme jeg ble sjalu av å se min kone ilag med denne hingsten.

Men det har blitt med den ene gangen, og blir sikkert ikke flere ganger. Vi har prøvd. Greitt vi begge hadde drømt om dette, men at det skulle bli virkelighet av det hadde ingen av oss drømt om.

Anonymkode: 1e6b0...871

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Har prøvd en gang. Opplevde det som fint. Vi er et normalt par i førtiåra. Litt sjenerte er vi begge. Likevel har min kone drømt om dette, å bli tatt av en storvokst neger. At vi prøvde det ut, var en ren tilfeldighet. Vi skulle flytte og hadde hyrt inn et flyttebyrå. Sjåføren var en veldig stilig neger. Min kone vart sittande i flyttebilen som kjentmann undr hele turen, jeg kjørte etter i privatbil. De ble godt kjende under turen. Sjåføren viste eg å være en usedvanlig kjekk kar! Han skulle tilbake til Bergen neste dag. Vi tilbød han overnatting hos oss, og hadde ingen baktanke. Vi valde å feire aldri så lite, men nok til at stemningen blei god. Så god at min kone fekk lyster, hun var blitt temmelig kåt etterhvert. Den kjekke sjåføren var svært skeptisk, det var tydelig,  han skjønte lite av det hele, men ble etterhvert med på notene. At min kone er en svært vakker dame hjalp sikkert på. Da han skjønte jeg også var med på leiken vart det meir fart i han. Min kone måtte likevel forklare hva cuckholding var, men då gikk det fort. Da han tok av seg unikken hadde jeg mest lyst til å ombestemme meg, for noe slikt stort hadde jeg ikke sett før. Min kone var tydleg oppglødd, det var det hun ville ha, og jeg vart vitne til et ritt utenom det vanlige. Jeg tar ikkje munnen for full når jeg sier de nøt det begge. Må likvel innrømme jeg ble sjalu av å se min kone ilag med denne hingsten.

Men det har blitt med den ene gangen, og blir sikkert ikke flere ganger. Vi har prøvd. Greitt vi begge hadde drømt om dette, men at det skulle bli virkelighet av det hadde ingen av oss drømt om.

Anonymkode: 1e6b0...871

Det er jo nettopp det cuckolding handler om, denne godvonde følelsen der man blir tent og kåt samtidig som det stikker litt i sjalusien ❤️ Ellers var historien fin den. En opplevelse for livet.

Skrevet
bysummerfall skrev (1 time siden):

Hva er cuckolding?

Jeg har lagt en link til forklaring tidligere i tråden 🙂 

Skrevet
Osenua skrev (På 14.11.2023 den 6.18):

Min upopulære mening er at cuckolding er både moralsk og seksuelt forkastelig.
Det er total mangel på selvrespekt (som h*n ikke innser), vil garantert eventuelt
resultere i sjalusi og/eller andre relasjonsproblemer. 
Man må være mentalt av hengslene eller hemmet i en grad, for å frivillig godta dette.
Men man kan vel også argumentere med at denne hemmelsen,
forhindrer cucks i å innse at de gjøre noe sykt.

Og det er tragikomisk og forstyrrende at cuckolding ser ut til å bli normalisert.
Og absolutt, jeg ser ned på slike folk og anser meg selv som bedre enn dem.

Amen

Basert på dine tidligere poster har du et problem med mannfolk generelt. Anbefaler deg og snakke med noen. 

Anonymkode: d4143...dd8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Basert på dine tidligere poster har du et problem med mannfolk generelt. Anbefaler deg og snakke med noen. 

Og kan hende identitet generelt...

Anonymkode: 9edc4...609

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ok

Endret av Osenua
Skrevet

Kjenner jeg er spent på hvilke kretser du vanker i? Cuckolding normalisert? 😂😂

Anonymkode: dfed5...ee1

Skrevet

Er det spesielt? Ja. Kunne jeg tenkt meg å være cuck selv? Nei. 

Jeg har vært med på det likevel, som "bull" i mine yngre dager. Møtte ei dame på byen som etter hvert viste seg å være i et forhold. Typen tente på at hun ble med fyrer hjem, for så å filme det og sende det til han. Så i litt alkoholrus ble jeg med på det. Hun sugde godt, det skal hun ha, men det hele ble litt rart.. 

Møtte henne igjen et par år senere, og da var hun singel. Sexen ble bedre da.

Anonymkode: 263ad...8c2

Skrevet
bysummerfall skrev (På 17.11.2023 den 20.26):

Hva er cuckolding?

Cockholding er når kvinnen er åpent utro.

Anonymkode: e12a5...ef4

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Cockholding er når kvinnen er åpent utro.

Anonymkode: e12a5...ef4

Det er ikke utroskap om alle involverer vet om det, og samtykker til det, som man gjør i denne type forhold. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg forstår ikke at folk ikke kan ha et mer åpent syn ang sexualitet .. det fantastisk og se den du elsker kan få nyte det gode liv og få kjenne nye spennende opplevelser i sengen med en hyggelig kar eller dame .. det viktigste er og ha et godt forhold med god kommunikasjon og det å ha tillitt . For min del er det bare ren nytelse og se hun jeg er sammen med ha sex . Jeg tror et A4 liv gir mer utroskap enn de som faktisk tør og åpne seg om fantasier og leve ut det som gir forholdet en gnist . 

Anonymkode: 73785...e75

• Liker 2
Skrevet

Cuckolding er noe kvinner fant på sånn at de kunne få i pose og sekk. En trygg og god havn hjemme, og spennende/rå sex med kjekkaser. Gjennom årevis med manipulasjon av mannen kommer de som oftest frem til at cuckolding er noe de vil gjøre, når det i realiteten er kvinnen som ønsker bedre mannfolk

Anonymkode: 1659a...ade

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...