Gå til innhold

Hvilken strømpebukse til den lille sorte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en kort sort kjole med blonder og litt glitter i. Hvilken strømpebukse bør jeg gå for til kjolen? Tynn gjennomsiktig sort? Eller en dekkende sort? Eller brun?

Anonymkode: 42cbf...869

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brun...heter kanskje hudfarget? 🙈 

Skrevet

Enten en sort i veldig tynn denier eller en veldig tynn hudfarvet uten særlig shine i en litt lysere tone enn huden din. 

Anonymkode: a76ce...130

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Enten en sort i veldig tynn denier eller en veldig tynn hudfarvet uten særlig shine i en litt lysere tone enn huden din. 

Anonymkode: a76ce...130

Lysere tone enn huden min?? Jeg er jo kritthvit på beina iallefall 😅🙈 jeg finnes ikke brun i det hele tatt, er mer rødlig i hudtonen nin vil jeg si 🙈 bleik med ett snev av rosa 😆

Skrevet

Hudfarget, semishine.

Anonymkode: 0245e...a87

• Nyttig 1
Skrevet

Sort. 

Anonymkode: b9f1f...a5c

Skrevet

Tro det eller ei, men tynn matt hudfarget fungere fint, men klart tynn sort går også.

Anonymkode: 5f21c...617

• Liker 1
Skrevet

Hvordan ser du ut? Da jeg veide 15mg for mye og leggene var tykk, så gjorde semishiny det vondt verre. Så større ut. Syns sort i 20 denier er fint. Tykkere i sort går for mye i ett med kjolen, og alt blir veldig "svart". 

Hvilke sko har du tenkt å bruke? 

Anonymkode: e9905...beb

Skrevet

Og ja, hvordan er lengden på kjolen?

Skrevet

Sort, enten tynn eller dekkende. Styr unna hudfarget!

Anonymkode: 7b8e0...d83

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.11.2023 den 20.22):

Hvordan ser du ut? Da jeg veide 15mg for mye og leggene var tykk, så gjorde semishiny det vondt verre. Så større ut. Syns sort i 20 denier er fint. Tykkere i sort går for mye i ett med kjolen, og alt blir veldig "svart". 

Hvilke sko har du tenkt å bruke? 

Jøss, veide du hele 15 milligram for mye? Huff og huff! (Skjønner at du mente kg, men syns skrivefeilen var litt morsom :fnise:)

Jeg ville brukt sort strømpebukse i 20 denier. Syns sort passer best nå på vinteren. Skal bruke det selv på julaften, men har ikke bestemt meg for om det blir svart, blå, lilla eller vinrød kjole enda. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...