Gå til innhold

Tisser hele tiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg la meg kl. 21 i går og tisser rett før dette. Jeg våkner så kl 2 av at jeg må tisse så jeg gjør det. Når jeg kommer tilbake i sengen må jeg fortsatt tisse, så jeg går tilbake og tisser. Liten stund etterpå kjenner jeg på nok en tissetrang. og sånn har det holdt på. Det er jo helt uutholdelig. jeg har altså vært på do 6 ganger fra kl 21- 03 og følelsen av å måtte urinere gir seg ikke.

jeg lurer på om det er UVI. jeg har fast seksuell partner, og helt siden vi inngikk vårt forhold har jeg sletet med at jeg våkner opp om nettene for å måtte tisse, men i natt har det jo vært helt uutholdelig, det gir seg ikke. Det går virkelig utover nattesøvnen min. jeg skal selvsagt bestille en time hos fastlegen, men lurer på om noen har noen råd eller tips enn så lenge? 

Anonymkode: 41747...517

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg la meg kl. 21 i går og tisser rett før dette. Jeg våkner så kl 2 av at jeg må tisse så jeg gjør det. Når jeg kommer tilbake i sengen må jeg fortsatt tisse, så jeg går tilbake og tisser. Liten stund etterpå kjenner jeg på nok en tissetrang. og sånn har det holdt på. Det er jo helt uutholdelig. jeg har altså vært på do 6 ganger fra kl 21- 03 og følelsen av å måtte urinere gir seg ikke.

jeg lurer på om det er UVI. jeg har fast seksuell partner, og helt siden vi inngikk vårt forhold har jeg sletet med at jeg våkner opp om nettene for å måtte tisse, men i natt har det jo vært helt uutholdelig, det gir seg ikke. Det går virkelig utover nattesøvnen min. jeg skal selvsagt bestille en time hos fastlegen, men lurer på om noen har noen råd eller tips enn så lenge? 

Anonymkode: 41747...517

Drikk masse! Gjerne appelsinjuice eller sitronvann. Pass på at du tømmer blæren så godt du kan når du er på do, kjenn etter når du føler at du er ferdig, noen ganger er man litt for kjapp på toalettet og det ligger urin igjen i blæren. 

Du bør ta en urinprøve av morgen urinen når du står opp :) Sett den i kjøleskapet frem til legetimen. 

Er han renslig? Viktig at du også går på do etter sex! 

Anonymkode: 94289...afd

Skrevet

Det kan være uvi, det kan være kjønnsykdom, det kan være svak bekkenbunnsmuskulatur, det kan være du trenger mer av f.eks b-12  (påvirker nervesystem og muskelfunksjon også "der nede"). 

Jeg hadde ikke "urge", men veldig hyppig vannlatning, og hos meg var b12 èn viktig faktor. 

https://methyl-life.com/blogs/deficiency/nine-symptoms-of-vitamin-b12-deficiency

Anonymkode: 2bd40...794

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...