AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #1 Skrevet 14. november 2023 Hei. Er i uke 38 av graviditeten i dag. Plutselig kjente jeg et trykk i halebeinet og føltes som jeg måtte nr 2 på do, men det måtte jeg ikke.. er dette rier? Varte lenger enn 60sekunder så ble usikker. Hva kan dette være? Anonymkode: 7742f...102
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #2 Skrevet 14. november 2023 Modningsrier? Anonymkode: c8813...985
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #3 Skrevet 14. november 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Hei. Er i uke 38 av graviditeten i dag. Plutselig kjente jeg et trykk i halebeinet og føltes som jeg måtte nr 2 på do, men det måtte jeg ikke.. er dette rier? Varte lenger enn 60sekunder så ble usikker. Hva kan dette være? Anonymkode: 7742f...102 Modningsrier eller kynnere? Hvor mange ganger skjedde det? Noen får veldig smertefulle rier, andre kjenner nesten ingenting🫣 så vanskelig å vite egentlig. Men er du usikker så ringer du føden😊 Kan også være at babyen snudde seg? Begynner å bli trangt inni der så da kan man kjenne det ganske greit 😛 Er også normalt at halebeinet blir påvirket under svangerskapet, fordi babyen presser mot det. Anonymkode: d1d98...8d2
kaleidoskop Skrevet 14. november 2023 #4 Skrevet 14. november 2023 Jeg tipper at det ikke er rier. Du kjenner rier når de kommer, er ikke tvil (for min del hvertfall) 2
Helenespørsmål123 Skrevet 14. november 2023 #5 Skrevet 14. november 2023 kaleidoskop skrev (Akkurat nå): Jeg tipper at det ikke er rier. Du kjenner rier når de kommer, er ikke tvil (for min del hvertfall) Ja det har jeg hørt også, at man liksom vet når det er rier og ikke. Så var sikkert noe annet bare😅
Helenespørsmål123 Skrevet 14. november 2023 #6 Skrevet 14. november 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Modningsrier eller kynnere? Hvor mange ganger skjedde det? Noen får veldig smertefulle rier, andre kjenner nesten ingenting🫣 så vanskelig å vite egentlig. Men er du usikker så ringer du føden😊 Kan også være at babyen snudde seg? Begynner å bli trangt inni der så da kan man kjenne det ganske greit 😛 Er også normalt at halebeinet blir påvirket under svangerskapet, fordi babyen presser mot det. Anonymkode: d1d98...8d2 Smertene er borte nå.. og bebien sitt hode var fester sist jeg sjekket hos jordmor😇 så aner ikke hva det kan ha vært🤔 takk for svar, kanskje modning?😊
Helenespørsmål123 Skrevet 14. november 2023 #7 Skrevet 14. november 2023 Hvor lenge pleier rier å vare? Er det bare 60sekunder ish?
kaleidoskop Skrevet 14. november 2023 #8 Skrevet 14. november 2023 3 minutter siden, Helenespørsmål123 said: Ja det har jeg hørt også, at man liksom vet når det er rier og ikke. Så var sikkert noe annet bare😅 Jeg fikk nettopp nr 2,og man glemmer jo fra første gang. Ventet og venter på riene. Våknet om natten og tenkte "nå, der var en rie" men nei da, var ikke det 😂🙈 kun kjnnere som ble jevnere og jevnere Rier er veldig intens/vond. Kjynnere er behagelig i sammenligning. Men riene kan komme i rykk og napp, særlig om det er lenge til fødsel. 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #9 Skrevet 14. november 2023 Jeg fikk sammentrekninger som varte lenge ca 3 dager før fødsel. Var vel på rund 1 min hver sammentrekning. Magen ble hard og det var like vondt som de ordentlige riene. Anonymkode: c0000...f07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå