AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #1 Skrevet 14. november 2023 Jeg er flyttet til ny by, der jeg ikke kjenner noen. Jeg er veldig innadvendt og sliter skikkelig med å få meg venner. Jeg har noen jeg prater mer enn andre med på jobb, men det sitter veldig langt inne å spørre dem om å finne på noe. Jeg er vel litt redd for at de tenker det er rart jeg spør når vi såvidt kjenner hverandre, å de virker som de har nok med familie og eget liv. Jeg er heller ikke så glad i å gjøre ting som kino eller dra ut på byen alene, da føler jeg meg enda mer alene. Men så er det jo veldig vanskelig å bli kjent med noen når jeg ikke tør å dra på aktiviteter alene, og jeg har ingen å ta med meg. Jeg prøvde å dra på et arrangement der det sto man kunne komme alene, men når jeg sto i døra satt alle rundt fulle bord med masse venner. Jeg tuete ikke sette meg og bare snudde i døra og gikk hjem og skreik. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Noen som har vært i samme situasjon som har noen tips? Anonymkode: 06e86...398 1
Aeris Skrevet 14. november 2023 #2 Skrevet 14. november 2023 (endret) Er i Tønsberg og har litt samme problemet, vanskelig å vite hvor og hvordan man kan finne gode venner som er mer enn bare bekjent. Kanskje man kan lage noe her igjennom kg? Ellers kanskje det er finn en venn grupper på Facebook kanskje? Endret 14. november 2023 av Aeris
Andonym Skrevet 14. november 2023 #3 Skrevet 14. november 2023 På facebook er det grupper for jenter/damer som ønsker venninner. Søk opp f.eks hey girl tønsberg🥰
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #4 Skrevet 14. november 2023 Hey Girl! Tønsberg er fin, men det ble veldig mye av de yngste jentene som må ville samle flere for å dra på byen eller feste. Og det er jo veldig fint for de, men for oss som er litt eldre så var det ikke så mye annen aktivitet der. Nå er ikke jeg mest frempå selv, heller, men jeg meldte meg i hvert fall ut av den gruppa for en stund siden ☺️ Anonymkode: 1e09c...5bf
aksase Skrevet 14. november 2023 #5 Skrevet 14. november 2023 Bli med på noe aktiviteter eller frivillig arbeid hvor du kan treffe folk. Røde kors, kor, yoga, litteraturgruppe eller andre grupper hvor du møter folk litt regelmessig over tid. Da er det en aktivitet hvor du har en oppgave og så får du det sosiale og mulighet til å treffe nye venner som en bonus. 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #6 Skrevet 14. november 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hey Girl! Tønsberg er fin, men det ble veldig mye av de yngste jentene som må ville samle flere for å dra på byen eller feste. Og det er jo veldig fint for de, men for oss som er litt eldre så var det ikke så mye annen aktivitet der. Nå er ikke jeg mest frempå selv, heller, men jeg meldte meg i hvert fall ut av den gruppa for en stund siden ☺️ Anonymkode: 1e09c...5bf Finnes også Hey Woman! Her i Oslo er det Hey Woman for flere aldersgrupper, jeg fant nye bekjente i 50+ Anonymkode: 09b79...c33
c_buk Skrevet 14. november 2023 #7 Skrevet 14. november 2023 aksase skrev (4 minutter siden): Bli med på noe aktiviteter eller frivillig arbeid hvor du kan treffe folk. Røde kors, kor, yoga, litteraturgruppe eller andre grupper hvor du møter folk litt regelmessig over tid. Da er det en aktivitet hvor du har en oppgave og så får du det sosiale og mulighet til å treffe nye venner som en bonus. Støtter denne. Regelmessighet, felles interesse og ingen kunstige forventninger om vennskap gir gode vilkår for å finne et vennskap. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå