Gå til innhold

Beste kjøp på Cubus?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Cubus har en hel del basisplagg i gode materialer.

Folk har bare fordommer basert på gamledager, og har ikke peiling hvordan Cubus har forandret seg.

På denne tiden av året har de egen klasserie i ull/merino til voksne - plagg som gensere, vester, bukser.

Sommerstid har de gjerne en klesserie i lin.

De har mange basisplagg i viskose, som er nydelig mykt mot huden og holder seg godt.

De har pakker med tynne ullstrømper som er de varmeste butikkjøpte jeg har.

Anonymkode: b6005...8ed

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husk å vente med å shoppe til de har kampanjer. Relativt ofte har de Big Smile Day ol, der nesten hele butikken er på 40%. 

Anonymkode: f061a...096

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/14/2023 at 1:18 AM, AnonymBruker said:

Jeg har fått et gavekort på 1000 kr på Cubus. Handler aldri der til meg selv, og klær jeg har kjøpt til barna har vært av veldig varierende kvalitet. Men jeg antar at det finnes bra ting innimellom.

Er det noen som har tips til hva jeg bør kjøpe?

Liker klær av god kvalitet laget av naturlige materialer. Ønsker hverdagsklær, ikke pentøy. Misliker klær som mister formen eller blir nuppete og stygge etter 3-4 ganger i vaskemaskinen. Hva bør jeg bruke gavekortet på?

Anonymkode: d7738...8ed

Jeg elsker ullundertøyet fra Cubus. Har ull T-skjorter derfra som jeg bruker daglig på jobb og de er myke og gode. Holder seg i vask.

overdeler i tencel er også fine vask etter vask.

har også veldig god erfaring med de tynne ullsokkene deres. 

ellers har jeg god erfaring med strømpebukser til barn. 

Anonymkode: d4864...92a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.11.2023 den 12.02):

Jeg handler mye basics som singleter og kosebukser. 

Spesielt joggebuksene er jeg veldig fornøyd med. Altså, disse som er tynne og myke
Beige Bukse med elastisk kant ved ankelen | Dameklær - Cubus
Jeg bruker de hjemme, og de brukes mye! Jeg synes de tåler vask veldig bra, jeg synes ikke de blir nuppete, mister fasong eller blir blasse. 
Mange andre tilsvarende bukser får knær når man har sittet med de i sofaen noen måneder, det synes jeg ikke disse gjør. 
I tillegg så fester ikke kattehår seg på de :juhu: Mange andre kosebukser er en ren magnet for kattehår... 

Anonymkode: 553a3...6e7

Jeg elsker disse buksene, og har dem i alle mulige farger! God kvalitet, fantastisk behagelige å gå i, og de svarte har jeg kjøpt tre av, for svart er jo helt nøytralt og passer til alt og til de aller fleste anledninger. Anbefales virkelig! Har hatt dem lenge, og de er like fine som når jeg kjøpte dem! :)

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merinoull, ullsokker, lange singleter og undertøy. Cubus er en av få billige butikker som har BH-er i str 65 rundt. De fleste starter på 70 eller 75 og det blir for stort for meg. Merinoullen deres er både god kvalitet og viktigst av alt, mulesingfri.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 14.11.2023 den 1.18):

Jeg har fått et gavekort på 1000 kr på Cubus. Handler aldri der til meg selv, og klær jeg har kjøpt til barna har vært av veldig varierende kvalitet. Men jeg antar at det finnes bra ting innimellom.

Er det noen som har tips til hva jeg bør kjøpe?

Liker klær av god kvalitet laget av naturlige materialer. Ønsker hverdagsklær, ikke pentøy. Misliker klær som mister formen eller blir nuppete og stygge etter 3-4 ganger i vaskemaskinen. Hva bør jeg bruke gavekortet på?

jeg kjøpte en strømpebukse på Cubus i 2009, som jeg har brukt kjempemye.  Den holder ennå. ikke et hull. Helt utrolig. 

Anonymkode: 38d94...1bc

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

princeofithilien skrev (7 timer siden):

Jeg elsker disse buksene, og har dem i alle mulige farger! God kvalitet, fantastisk behagelige å gå i, og de svarte har jeg kjøpt tre av, for svart er jo helt nøytralt og passer til alt og til de aller fleste anledninger. Anbefales virkelig! Har hatt dem lenge, og de er like fine som når jeg kjøpte dem! :)

Hvordan er de i str?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (42 minutter siden):

Hvordan er de i str?

Litt store i størrelsen, kjøp det du pleier å bruke eller en størrelse mindre, men ikke større! Det er såpass med strikk i livet at en størrelse mindre går helt fint, jeg kjøpte en i en størrelse mindre enn jeg vanligvis bruker, og den passer også helt fint :) 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.11.2023 den 20.14):

Det er ikke min erfaring.. 

😨Ekstremt gjennomsiktig også. 😂

Anonymkode: 31962...711

Samme her. Den nuppet med en gang og var ikke klar over hvor gjennomsiktig den var før mannen måtte ta bilde av meg for å vise meg 😅

Anonymkode: 83895...c4a

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

TS her: Tusen takk til alle for svar! Ble slått ut av korona dagen etter jeg skrev innlegget, så har ikke fått fulgt opp. Men i dag har de 40% avslag i black friday-tilbud, så da skal jeg ta en tur og se om jeg får utnytta gavekortet på noe av tipsene😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk kjøp meg singlet og t-skjorte i merinoull, joggebukse som ble anbefalt av noen, og tynne ullsokker. Og enda klarte jeg ikke å bruke opp gavekortet på 1000 kr! Har 200 igjen😊

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...