Gå til innhold

Beste kjøp på Cubus?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har fått et gavekort på 1000 kr på Cubus. Handler aldri der til meg selv, og klær jeg har kjøpt til barna har vært av veldig varierende kvalitet. Men jeg antar at det finnes bra ting innimellom.

Er det noen som har tips til hva jeg bør kjøpe?

Liker klær av god kvalitet laget av naturlige materialer. Ønsker hverdagsklær, ikke pentøy. Misliker klær som mister formen eller blir nuppete og stygge etter 3-4 ganger i vaskemaskinen. Hva bør jeg bruke gavekortet på?

Anonymkode: d7738...8ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøper basic der, singletter og slikt.

Jenta mi liker veldig godt undertøy og badetøy fra Cubus.

Ellers har de kosmetikk der.

Hva med å bruke det på julegaver?

Anonymkode: 526f8...718

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har klær fra cubus som er haugamle og fortsatt er like pene å se på i stoffet, så jeg tror du kan finne like mye "bra" tøy der som i andre langt dyrere butikker om du tar en tur og titter litt uten fordommer.. 

Anonymkode: 1dd1a...f91

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sverger til merinoull til Cubus. Barneklær krymper noe voldsomt selv ungene mine er lite og slanke i str. Men etter noe vask er det bare å gi vekk. 

Anonymkode: 3538a...d0a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ull eller undertøy. De har gode BH`er, truser og singleter. Og strømpebukser har vel de fleste behov for i en eller annen anledning.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse tingene kjøper jeg fast på Cubus pga kvalitet:

Sloggi zero (de mest komfortable bh-toppene som finnes)

Ullstrømpebukser

Nattøy, mye bra 

Basic t-skjorter i modal, myke og holdbare 

Loungewear-bukser

De har mye bra undertøy generelt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør melde deg inn i kundeklubben og så vente til de har disse kampanjedagene. Pleier å hete Big Smile-days eller noe sånt, da har de rabatt på så å si alt i butikken. Rabattene har ligget på alt fra 25 til 40 %, så her kan du spare mye.

Anonymkode: 8e981...488

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merinoull og pysjamaser. Kjøpte nettopp en god joggedress i velur. Jakke med glidelås.

Anonymkode: 1eb72...830

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handler mye basics som singleter og kosebukser. 

Spesielt joggebuksene er jeg veldig fornøyd med. Altså, disse som er tynne og myke
Beige Bukse med elastisk kant ved ankelen | Dameklær - Cubus
Jeg bruker de hjemme, og de brukes mye! Jeg synes de tåler vask veldig bra, jeg synes ikke de blir nuppete, mister fasong eller blir blasse. 
Mange andre tilsvarende bukser får knær når man har sittet med de i sofaen noen måneder, det synes jeg ikke disse gjør. 
I tillegg så fester ikke kattehår seg på de :juhu: Mange andre kosebukser er en ren magnet for kattehår... 

Anonymkode: 553a3...6e7

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt klærne deres i merinoull dersom du lett fryser:) Har en genser og bukse i merinoull fra Cubus som er helt nydelig å ha på, ser også pent ut så kan lett gå utenfor huset med det.

Handler ikke mye der, men kan også anbefale ullstrømpebukser og tynne ullsokker der. Perfekt å bruke til hverdags i kulden.

Anonymkode: 2f98b...9ca

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg har fått et gavekort på 1000 kr på Cubus. Handler aldri der til meg selv, og klær jeg har kjøpt til barna har vært av veldig varierende kvalitet. Men jeg antar at det finnes bra ting innimellom.

Er det noen som har tips til hva jeg bør kjøpe?

Liker klær av god kvalitet laget av naturlige materialer. Ønsker hverdagsklær, ikke pentøy. Misliker klær som mister formen eller blir nuppete og stygge etter 3-4 ganger i vaskemaskinen. Hva bør jeg bruke gavekortet på?

Anonymkode: d7738...8ed

Kjøper heller aldri klær der. Men kjøpte nettopp en nydelig ullkjole der i 100% merionoull. Tror de har starta en ny ullserie. Ellers kjøper jeg spileløse bher der som jeg er kjempefornøyd med.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som flere her skriver, så har de mye merionoull. Jeg kjøpte en langermet tynn genser/ulltreøye som jeg  er meget fornøyd med.  Hadde tenkt å bruke den under andre klær, men ser at den funker fint alene til hverdagsbruk også. Holdt fasong i vask. Så kjøper jeg mine Triumph bh er der.  Også litt annet undertøy. Meld deg inn i kundeklubben- penger tilbake og gode tilbud. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker ullklærne der. Disse buksene deres i merinoull er helt deilig. De krymper lett i vask, så vask på ull/silke og dra lett i dem når de lufttørker. Det er favoritt-kosebukse, som ser pen ut i tillegg. 

De har veldig mye bra strømpebukser, og undertøy. 

Anonymkode: 910a2...104

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
11 hours ago, -stina said:

Merinoull bukse. Myk og god, holder seg godt.

Det er ikke min erfaring.. 

😨Ekstremt gjennomsiktig også. 😂

Anonymkode: 31962...711

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vide ullbuksene, og de vide viscose buksene i loungewear. Jeg bruker de hele tida og de er så behagelige.

Ellers er jeg fornøyd med crew-genserne. Jeg handler sjeldent i slike butikker, men akkurat Cubus har hatt god kvalitet de siste årene, i alle fall i rene materialer (bomull, ull, viscose). Jeg kjører aldri gjennom tørketrommel da.

Anonymkode: be814...60f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cubus selger slike ull og ull/silke singlett som jeg liker veldig godt. Jeg har de på vinteren under andre plagg og fryser ikke. 

Så selger Cubus også undertøy fra Trumf, og Sloggi. Slik som Sloggi Zero Feel BH som er eneste bh-type jeg bruker nå til dags.

Hvis du har barn, sokker og strømper til barn fra Cubus virker å være av bedre kvalitet enn H&M. Men ikke undertøy, der liker ikke gutten min passform på Cubus-boksere, men han liker h&m sine.

Anonymkode: 074fc...6e7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...