Gå til innhold

Dater en fyr som jeg trodde var i 30 årene, men viste seg å være 19

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 28 år gammel og har blitt kjent med en kar jeg kunne ha tippet var i 30 årene. Ble kjent med han gjennom venner på fester. Inviterte han på date og var på to dater før jeg sendte han en venneforespørsel på Facebook.

Der var det bare 18-20 åringer. Så jeg spurte en noen av dem hvor gammel han var og de sier 19, men det er noe som ikke stemmer. Jeg er ikke helt koko heller, ser jo at fyren er mye eldre.

Tanker pliss?

Anonymkode: af9b5...344

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker at det er for mye usikkerhet i denne relasjonen allerede til at du bør bruke mer tid på det. 

Anonymkode: 58937...1c1

Skrevet

Kan du ikke bare.... spørre han selv? 🤔

Skrevet

Bare å tileldigvis se på førerkort/leg, eller snakke om han jobber of hvor lenge han evt har det, hvilke skoler han har gått på etc. Tipper du får litt mere peiling da....

Skrevet

Bare kos deg, se hvor det fører hen. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg nekter å tro at en gutt på 19 år ser ut som en mann i 30-årene. Dette høres ikke troverdig ut.

Anonymkode: 8d946...4bc

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg nekter å tro at en gutt på 19 år ser ut som en mann i 30-årene. Dette høres ikke troverdig ut.

Anonymkode: 8d946...4bc

Det hender.

5d7.png

Skrevet

Spør han da. 

Anonymkode: 239d3...d0d

Skrevet
tøttaa skrev (11 timer siden):

Kan du ikke bare.... spørre han selv? 🤔

:fnise:

Anonymkode: 3b1b9...cfc

Skrevet

Ganske imponerende å date noen uten å vite når han er født og hva han jobber med (eller vgs?) 

Anonymkode: 252fe...d1e

Skrevet

Men du må jo ha merket noe når dere har snakket sammen? For en ting er om han virkelig skulle se ut som en helt annen aldersgruppe, sånt skjer jo, selv om det er uvanlig, men jobb, studier, hva han driver med, holdninger til ting osv. sier jo veldig mye om alderen til folk. 

Hvorfor har du ikke spurt de felles vennene deres, hvis du har truffet ham på fester hos venner? Og så er det noe som heter google. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...