Ladekabel Skrevet 13. november 2023 #1 Skrevet 13. november 2023 Er ei dame som jeg synes er interresant. Vi kommer fra den samme plassen og vet nok godt hvem den andre er, selv om vi egentlig aldri har snakket ordentlig sammen. Jeg møter ho sjelden ansikt til ansikt for tiden, da hun nå studerer i en by. Men hun virker hjemmekjær, og jeg ser på some at hun er hjemom med jevne mellomrom. Hvis jeg ikke skal vente på den dagen jeg møter ho fysisk, hvilken måte vil være best å ta kontakt på uten at det skal bli rart? Messenger? Insta? Er det i det hele tatt innafor å ta kontakt på den måten gjennom some, samme om det gjelder en kjent eller ukjent dame?
Snuffa99 Skrevet 13. november 2023 #2 Skrevet 13. november 2023 Ladekabel skrev (1 minutt siden): Er ei dame som jeg synes er interresant. Vi kommer fra den samme plassen og vet nok godt hvem den andre er, selv om vi egentlig aldri har snakket ordentlig sammen. Jeg møter ho sjelden ansikt til ansikt for tiden, da hun nå studerer i en by. Men hun virker hjemmekjær, og jeg ser på some at hun er hjemom med jevne mellomrom. Hvis jeg ikke skal vente på den dagen jeg møter ho fysisk, hvilken måte vil være best å ta kontakt på uten at det skal bli rart? Messenger? Insta? Er det i det hele tatt innafor å ta kontakt på den måten gjennom some, samme om det gjelder en kjent eller ukjent dame? Snap er best
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #3 Skrevet 13. november 2023 Nei, nei, nei! Ikke ta kontakt på sosialemedier, du virker creepy da. Vent til du møter henne, eller bruk en felles kjent til å «få dere til å møtes» på et arrangement eller fest Anonymkode: 68cd6...ddd 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #4 Skrevet 14. november 2023 Jeg synes det er helt greit å ta kontakt på sosiale medier, dere kjenner til hverandre selv om dere ikke er i samme bekjentskapskrets. Hvis du er ærlig og seriøs, og sier at du gjerne kunne tenke deg å ta en kaffe med henne neste gang hun er hjemom, så kan jeg ikke forstå at det skal være noe creepy. Liker folk som kan ta litt initiativ. Men, det kunne vært en ide å ta en tur ut på de stedene der du ser at hun vanker når hun er hjemme, eller at du får felles bekjente til å invitere til et eller annet sosialt, sånn at du får møtt henne der. Sånn "tilfeldig" kan være det beste. Anonymkode: 9c268...051
Gjest WhisperingWind Skrevet 14. november 2023 #5 Skrevet 14. november 2023 Ville skrevet på Messenger. Hei, vet ikke om du husker meg, men kommer fra samme sted. Har alltid synes du virker så hyggelig, så tar til meg motet nå og lurte på om du kunne tenke deg å møtes for en kaffe neste gang du er hjemme😊 Enkelt, greit, rett frem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå