Gå til innhold

Bilteori eller teoritentamen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med bilteori.no? Er de lik spørsmålene man får på teoriprøven?

Jeg har teoritentamen og består hver gang, men synes at samme spørsmål blir gjentatt flere ganger. Føler at det er noe spesielt utfordrende.  (Jeg leser boken hver dag og :leselusa:)

Anonymkode: 09634...aab

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er det noen som har erfaring med bilteori.no? Er de lik spørsmålene man får på teoriprøven?

Jeg har teoritentamen og består hver gang, men synes at samme spørsmål blir gjentatt flere ganger. Føler at det er noe spesielt utfordrende.  (Jeg leser boken hver dag og :leselusa:)

Rettelse fra AB: Føler ikke at det er noe spesielt utfordrende.🙄

Skrevet

Teoritentamen. Ingenting annet. Du skriver at du består hver gang, og det er bra! Etter min mening så synes jeg at teoritentamen var hakket vanskeligere enn selve teoriprøven. Mange av de jeg kjenner mener det samme også. Må dog innrømme at jeg ikke øvde så mye som jeg burde ha gjort, og besto kanskje bare èn eller to ganger før jeg tok prøven😂 Men fikk fordeom 40 av 45! 

Anonymkode: beaa5...8fc

Skrevet

Jeg brukte den som har garanti om penger tilbake ved stryk (med mindre begge har det 😄). 

Var veldig bra. Brukte nesten bare den, leste såvidt 

Anonymkode: a0c17...98b

Skrevet

Teoritentamen 

Anonymkode: f4804...3e8

Skrevet

Jeg brukte teoritentamen, og selve teorien var mye enklere. 

Anonymkode: 535f9...a08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...