Mandagsunge Skrevet 13. november 2023 #1 Skrevet 13. november 2023 Første gong i styrt syklus, og la på meg ein kilo i løpet av fem dagar etter oppstart med Progynova. Smartvekta meiner det er mest vatn, men likavel... har andre opplevd liknande?
Helene90 Skrevet 13. november 2023 #2 Skrevet 13. november 2023 Jepp! Hormontilskudd generelt sett kan bidra til at kroppen holder på mer vann. Gikk opp over 2kg i mine styrte sykluser. Ikke alle merker det, eller blir påvirket. Men helt vanlig sa legen min. 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #3 Skrevet 15. november 2023 Jeg har naturlig syklus og kan gå opp en kg nesten over natta når hormonene i lutheal fasen kikker inn. 😕 Anonymkode: ef727...a71
Mandagsunge Skrevet 15. november 2023 Forfatter #4 Skrevet 15. november 2023 Helene90 skrev (På 13.11.2023 den 23.25): Jepp! Hormontilskudd generelt sett kan bidra til at kroppen holder på mer vann. Gikk opp over 2kg i mine styrte sykluser. Ikke alle merker det, eller blir påvirket. Men helt vanlig sa legen min. Takk for svar gjekk ut fra at det var det, men det sto ikkje på lista over biverknadane.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå