Gå til innhold

Enda et innlegg om underlivet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet her er mange, men jeg orker ikke lete etter det jeg er ute etter🤷‍♀️

Altså... jeg skal til gynekolog denne uken, og er helt sikker på han kommer til å si jeg har kreft.... 

Er 40 år og kjenner mitt eget underliv så godt, at jeg vet det som skjer nå er helt unormalt: Jeg har i snart 6 mnd hatt blodig utflod og ekstremt kraftig menstruasjon, men det mest påfallende er at den blodige utfloden lukter noe jeg aldri har kjent før; den lukter råttent kjøtt! Jeg har også hatt flere vonde små kuler på kjønnsleppene, noe jeg heller aldri har opplevd, pluss kløe, svie og sårhet (ikke som ved soppinfeksjon).  Jeg har ikke hatt samleie på lenge, så vet at det ikke er noen smittsom sykdom jeg har. 

Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget engang.... kanskje bare få ut hva jeg går og tenker på 😏

Jeg kjenner at for første gang i livet er jeg reelt redd for at jeg er alvorlig syk.... 

Anonymkode: 976ad...bf2

• Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har ikke hatt samleie på lenge sier du, men hva er lenge ? En uke, et år, ti år ? Har du ligget rundt for litt lenge siden, kan dette være en kjønnsykdom som har fått blomstre umerket i "lengre" tid. Det kan også være mange andre ting, f.eks en soppinfeksjon som har tatt helt av.

Her er det bare en ting å gjøre, dra til legen 🧡 

Anonymkode: 1b010...023

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Du har ikke hatt samleie på lenge sier du, men hva er lenge ? En uke, et år, ti år ? Har du ligget rundt for litt lenge siden, kan dette være en kjønnsykdom som har fått blomstre umerket i "lengre" tid. Det kan også være mange andre ting, f.eks en soppinfeksjon som har tatt helt av.

Man trenger ikke å "ligge rundt" for å ha en kjønnssykdom.

Anonymkode: f8fb2...20a

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg skrev jo at jeg skal til gynekolog. Og det er ingen soppinfeksjon nei, det vet jeg... 

Og jeg vet også at jeg ikke har noen kjønnssykdom, 100 prosent sikkert.

Så...🙁

TS

Anonymkode: 976ad...bf2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...