Rødstrupa Skrevet 13. november 2023 #1 Skrevet 13. november 2023 Like sikkert som det går mot vinter og mørketid så blir jeg sååå trett. Når kl bikker 18-19 og det er stupmørkt ute ønsker jeg i grunnen bare å legge meg. Klarer nesten ikke å holde meg våken. Legger meg ca kl 2130 og står opp 7-8. Jeg trener 2-3 ganger pr uke. Er ute i dagslys når det passer sånn og spiser variert og forholdsvis sunt. Men er likevel stup trøtt støtt på denne årstiden? Tar b vitamin, kalsium, tran og sanasol hver dag. Vekk meg i feb.- mars når dagslyset er tilbake… Har du tips til meg, for å få mer overskudd ?
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #2 Skrevet 13. november 2023 Lysterapi lampe. Anonymkode: ad2e5...76d 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #3 Skrevet 13. november 2023 Se på mulighetene til å bo et annet sted enn Norge rett under halvparten av tiden. Er ikke så vanskelig i vår moderne verden hvor det meste kan gjøres over internett. Anonymkode: 8ece3...54a
Mandagsunge Skrevet 13. november 2023 #4 Skrevet 13. november 2023 Det er ikkje mørketid sør for Saltfjellet.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #5 Skrevet 13. november 2023 Det er ikke sikkert at tran holder for å få i deg nok D-vitaminer. Spesielt om du bruker solkrem på sommeren. Jeg fikk D-vitaminmangel til tross for et høyt inntak av fisk. Nå tar jeg 40 µg hver dag mellom oktober og mai. Ellers misliker jeg denne tiden intens selv. Tillater meg å gå litt i hi mellom alle forpliktelsene. Men trener ute midt på dagen når det er lyst ute (bor i Sør). Jobber 100%, men bruker lunsjen til en joggetur. Viktig for meg, og arbeidsgiver syns heldigvis også det er en god idé da jeg sjeldent er syk. Anonymkode: 0e142...928 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå