AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #1 Del Skrevet 13. november 2023 Visste ikke hvor jeg skulle poste dette, prøver her. Så denne saken fra Dagbladet: https://www.dagbladet.no/nyheter/jeg-tenkte-hva-faen/79763675 Altså, en dukke?? Hva slags dukke er dette? Bildene så veldig merkelige ut! Noen som har forslag? Anonymkode: a76f5...07e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #2 Del Skrevet 13. november 2023 Fy faen så helt rart ut, hvorfor er det ikke bilde av dokka når de reddet den da? Ser ut som en veldig brukket kvinnearm ute av stilling... Anonymkode: 7b5d2...e3e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #3 Del Skrevet 13. november 2023 Tipper det er en helt ekte sjømannsbrud Jeg brukte google bildesøk og havnet på dansk Se og Hør og de kalte det for "lolitadukke". Som jeg et litt pinlig googlesøk senere tolker er dansk for litt sånn "oppblåsbar barbara". De lager jo sexdukker som er freaky menneskelignende. Og så har den fått hard medfart av havet såklart. Anonymkode: f3858...630 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå