AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #1 Skrevet 13. november 2023 Hei. Jeg er en mann på 32år som ble singel for 6 mnd siden. Så har gått uten sex et halvt år nå. Har begynt å prate mye med min eldre nabo på 81år den siste tiden. Hun har invitert meg på middag et par ganger. Å jeg har begynt å få skikkelig skitne fantasier om henne. Elsker å se henne i hennes stramme strømpebukser. Å klarer ikke stoppe å se på hennes deilige rumpe. Å får alt slaks skitne tanker om hva jeg vil gjøre med henne. Har ikke hatt så sterke seksuele fantasier om noen på lenge. Får ofte reisning bare hun nermer seg meg. Hun er også veldig flørten av seg. Har veldig lyst å knulle henne godt. Er veldig rett for å si dette til henne da jeg ikke vett hvordan hun vil reagere. Bør jeg prøve meg? Hva kan gå galt. Annet at hun forteller det til andre som vil være veldig flaut Anonymkode: 0356b...e2d
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #2 Skrevet 13. november 2023 Bare å gi gass. Anonymkode: 6c4e7...f69 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #4 Skrevet 13. november 2023 Aoo19 skrev (1 minutt siden): Ugh hu kunne vært din mormor Eller farmor! Anonymkode: 8432d...8ee
Aoo19 Skrevet 13. november 2023 #5 Skrevet 13. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Eller farmor! Anonymkode: 8432d...8ee Kjenner ikke mange 81 åringer med sprettrumpe for å si det sånn, jeg vil tro dette er trolling😂 3 1
Sunshade83 Skrevet 13. november 2023 #6 Skrevet 13. november 2023 Whatever floats your boat. Hvis jeg blir singel i den alderen hadde jeg glatt tatt en yngre mann
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #7 Skrevet 13. november 2023 Hold deg til middag og praten du, om du får se henne naken vil du ha mareritt resten av livet. Hilsen ei som jobber på sykehjem. Anonymkode: e894e...e89 1 4
Bamseklemmer Skrevet 13. november 2023 #8 Skrevet 13. november 2023 (endret) Kjenner igjen slike damer.. jeg merket meg at klemmen ble lengre for hver gang vi klemte hverandre, og hun holdte meg litt igjen. Når det skjer, må du være snar å si at klemmen var god. Da kan du like gjærne spørre om hun savner nærhet og kos, så er diskusjonen igang👍 Ikke vær grådig når du kysser henne på halsen, hun gir masse godlyder av det.. De elsker å bli kysset.. så ikke vær grådig med å slikke henne på musa heller. Men dette visste du sikkert fra før.. Grannylover2?😅 Endret 13. november 2023 av Bamseklemmer Litt justering bare... 2 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #9 Skrevet 13. november 2023 Bamseklemmer skrev (23 minutter siden): Kjenner igjen slike damer.. jeg merket meg at klemmen ble lengre for hver gang vi klemte hverandre, og hun holdte meg litt igjen. Når det skjer, må du være snar å si at klemmen var god. Da kan du like gjærne spørre om hun savner nærhet og kos, så er diskusjonen igang👍 Ikke vær grådig når du kysser henne på halsen, hun gir masse godlyder av det.. De elsker å bli kysset.. så ikke vær grådig med å slikke henne på musa heller. Men dette visste du sikkert fra før.. Grannylover2?😅 Hehe... Nei ikke meg (G2) du, men jeg var på vei til å svare i tråden 😜 Jeg ville bare si at jeg vet om flere som har passert 80, men ser laangt yngre ut. Hadde ikke stusset et øyeblikk hadde jeg fått sjansen, for å si det sånn. Er hun av de som holder seg godt og gjør deg kåt, så kjør på 🤩 Langt fra alle tørker inn etter klimakteriet. Noen av de er så utsultet og frustrerte av mangel på nærhet og sex, at de "eksploderer" når de får. Når jeg var 33, fikk jeg et av mitt livs største overraskelser. Ei superhot (i mine øyne) moden dame som jeg antok var 50-55, viste seg å være 68. Et fyrverkeri av en annen verden, så kåt våt og vill så du ikke vil tro det. Jeg hadde henne til og fra som kk til hun var 72-73. Mvh. Grannylover 2 (G2) Anonymkode: 7b190...5ab 3 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #10 Skrevet 13. november 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hei. Jeg er en mann på 32år som ble singel for 6 mnd siden. Så har gått uten sex et halvt år nå. Har begynt å prate mye med min eldre nabo på 81år den siste tiden. Hun har invitert meg på middag et par ganger. Å jeg har begynt å få skikkelig skitne fantasier om henne. Elsker å se henne i hennes stramme strømpebukser. Å klarer ikke stoppe å se på hennes deilige rumpe. Å får alt slaks skitne tanker om hva jeg vil gjøre med henne. Har ikke hatt så sterke seksuele fantasier om noen på lenge. Får ofte reisning bare hun nermer seg meg. Hun er også veldig flørten av seg. Har veldig lyst å knulle henne godt. Er veldig rett for å si dette til henne da jeg ikke vett hvordan hun vil reagere. Bør jeg prøve meg? Hva kan gå galt. Annet at hun forteller det til andre som vil være veldig flaut Anonymkode: 0356b...e2d Hei ts! 80-åringer kan være utrolig sprelske i senga, mye erfaring gjør at de liker det røft, kjør på!! Anonymkode: 06f1d...d3c
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #11 Skrevet 13. november 2023 Ikke vær redd. Det er 68-generasjonen/baby boomere som er de eldre i dag, og de pleier å være langt mer frisinnet enn krigsgenerasjonen før dem😉 Anonymkode: e954a...763 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #12 Skrevet 13. november 2023 1 hour ago, Bamseklemmer said: Kjenner igjen slike damer.. jeg merket meg at klemmen ble lengre for hver gang vi klemte hverandre, og hun holdte meg litt igjen. Når det skjer, må du være snar å si at klemmen var god. Da kan du like gjærne spørre om hun savner nærhet og kos, så er diskusjonen igang👍 Ikke vær grådig når du kysser henne på halsen, hun gir masse godlyder av det.. De elsker å bli kysset.. så ikke vær grådig med å slikke henne på musa heller. Men dette visste du sikkert fra før.. Grannylover2?😅 Du er en sjuk faen, men dette visste du sikkert fra før 😅 Anonymkode: a199f...868
bullehurk Skrevet 13. november 2023 #14 Skrevet 13. november 2023 (endret) Feil Endret 13. november 2023 av bullehurk Mente å sitere innl. over. Får ikke slettet
feliek54 Skrevet 13. november 2023 #15 Skrevet 13. november 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hei. Jeg er en mann på 32år som ble singel for 6 mnd siden. Så har gått uten sex et halvt år nå. Har begynt å prate mye med min eldre nabo på 81år den siste tiden. Hun har invitert meg på middag et par ganger. Å jeg har begynt å få skikkelig skitne fantasier om henne. Elsker å se henne i hennes stramme strømpebukser. Å klarer ikke stoppe å se på hennes deilige rumpe. Å får alt slaks skitne tanker om hva jeg vil gjøre med henne. Har ikke hatt så sterke seksuele fantasier om noen på lenge. Får ofte reisning bare hun nermer seg meg. Hun er også veldig flørten av seg. Har veldig lyst å knulle henne godt. Er veldig rett for å si dette til henne da jeg ikke vett hvordan hun vil reagere. Bør jeg prøve meg? Hva kan gå galt. Annet at hun forteller det til andre som vil være veldig flaut Anonymkode: 0356b...e2d Tenk at om du ønsker sex så betyr ikke alder så mye. Men ikke bare kjør på men prøv deg lit frem. Kanskje ta lit på henne. Kanskje på skulder eller noe. Om du får en middag så si du har lyst å takke med en klem og se reaksjon. Om du kan noe hun ikke kan og trenger hjelp så spør om hun vil ha hjelp til noe.
bullehurk Skrevet 13. november 2023 #16 Skrevet 13. november 2023 Castor Troy skrev (24 minutter siden): Hilda Feste vibes 🤮🤮🤮
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #17 Skrevet 13. november 2023 Er vist ekstremt mye knulling på eldrehjem, så tror ikke sex-lysten er noe mindre i den alderen akkurat. Kjør på sier nå jeg, en av mine store sorger i livet er nettopp at jeg ikke knullet fler eldre kvinner da jeg var yngre. Anonymkode: 8298a...dd8 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #18 Skrevet 13. november 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Er vist ekstremt mye knulling på eldrehjem, så tror ikke sex-lysten er noe mindre i den alderen akkurat. Kjør på sier nå jeg, en av mine store sorger i livet er nettopp at jeg ikke knullet fler eldre kvinner da jeg var yngre. Anonymkode: 8298a...dd8 Det tviler jeg på. Anonymkode: a199f...868
Kosegutten Skrevet 13. november 2023 #19 Skrevet 13. november 2023 Jeg tenker akkurat det samme om min 105 år gamle nabo. Hun er bare så digg. Får skikkelig lyst til å gi hun en runde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå