AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #1 Skrevet 13. november 2023 Han var ikke den eneste men fra jeg var 4-15 var det en som ledet en gruppe som virket å ha som motivasjon til å gjøre hele livet mitt om til et marreritt. Før i helgen hadde jeg ikke sett han på 10 år, det var tydelig at han ikke hadde endret seg mye, når jeg hadde hørt at han gikk fra en jobb til en annen fordi han er inkompetent, og eier ikke oppførsel som jeg fikk vite via jobb når de snakket om en litt alt mulig mann de nylig hadde sparket for to år siden. Når jeg fant ut at det var han følte jeg ærlig talt skadefryd. For å komme til essensen, var på en fest i helgen han dukket opp, prøvde å være stor i kjeften men jeg reflekterte tilbake alt han sa til et punkt hvor han ble så forbanna at han angrep. Det var tilfredstillende å trykke på alle knappene hans for hver kommentar han kom med og se han bli mer og mer sint. Han fikk noen slag her og der, jeg bare smilte og lo han rett opp i ansikte og spurte om det var det beste han hadde før jeg direkte banket han opp når det ble klart at han kom ikke til å slutte å komme etter meg. Han prøvde å snu på det og spille offer når politiet kom og plukket opp oss begge og kjørte han til sykehust for å være sikker på han ikke hadde noen interne skader. Politiet slapp meg samme kveld da alle som hadde sett, sa hvem som startet alt bråket, han sier han skal prøve å saksøke men han får lykke til med å finne noen vitner. Selve vinsten føles bra, men det er som on noe jeg forventet skulle føles anderledes som ikke gjør det. Denne personen ødela alt jeg hadde for selvbilde, jeg hater meg selv på et intenst nivå og selv om jeg vet at de var onde gærninger, har jeg tatt alle tingene de sa og gjorde over ordene internt. Når kampen foregikk var det som all dritt jeg hadde bare kom ut og ble returnert tilbake med hvert slag, men det selvbilde jeg har av meg selv er totalt uendret. Er det noe som vil komme med tid nå som jeg vet jeg har vunnet over han? Anonymkode: 9996a...8f9 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #2 Skrevet 13. november 2023 Fordi du som voksen måtte bruke vold som beste argument? Ingen seier det. Kun patetisk Anonymkode: 315f2...d50 9
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #3 Skrevet 13. november 2023 Kan det være at du har vrangforestillinger og at dette egentlig ikke har skjedd? Anonymkode: 2e8a4...2af 3
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #4 Skrevet 13. november 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Fordi du som voksen måtte bruke vold som beste argument? Ingen seier det. Kun patetisk Anonymkode: 315f2...d50 Brukte ikke vold som beste argument, han likte ikke at jeg systematisk kunne snakke tilbake på akkurat samme måte, men bare bedre fordi jeg nektet å al meg bli behandlet som en dørmatte lenge. Skulle jeg fortsatt å la han snakke på den måten han gjorde? Hvis noen begynte å angripe deg verbalt og du hadde ammunisjon å bruke tilbake hadde du kommet til å la være? Hvis du ikke hadde kommet til å la være, og personen angrep deg. Hadde du bare tillatt å bli banket, spesielt om det var samme person som har banket deg utallige ganger? Anonymkode: 9996a...8f9 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #5 Skrevet 13. november 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Kan det være at du har vrangforestillinger og at dette egentlig ikke har skjedd? Anonymkode: 2e8a4...2af Bingo! jeg hadde nok et psykotisk brudd hvor jeg egentlig ble banket opp nok en gang fordi han kjedet seg og laget en alternativ verden hvor det motsatte skjedde. Anonymkode: 9996a...8f9
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #6 Skrevet 13. november 2023 Basert på det jeg leser her, virker det som du tapte for lenge siden. Han fikk plass i hodet ditt i 10år, og er fortsatt der nok til at du går på internett for å skryte. Som betyr at han påvirker din egen selvoppfatning, hva du syntes om deg selv er direkte koblet til han, da har du tapt, nå og da. Legg det bak deg nå og start å verdsett deg selv. Håper du får det bedre om noen år. Anonymkode: da1c5...ac7
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #7 Skrevet 13. november 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Brukte ikke vold som beste argument, han likte ikke at jeg systematisk kunne snakke tilbake på akkurat samme måte, men bare bedre fordi jeg nektet å al meg bli behandlet som en dørmatte lenge. Skulle jeg fortsatt å la han snakke på den måten han gjorde? Hvis noen begynte å angripe deg verbalt og du hadde ammunisjon å bruke tilbake hadde du kommet til å la være? Hvis du ikke hadde kommet til å la være, og personen angrep deg. Hadde du bare tillatt å bli banket, spesielt om det var samme person som har banket deg utallige ganger? Anonymkode: 9996a...8f9 Ja selvfølgelig. Vold er for lavere intelligens. Dersom noen vil slå meg, og dermed bevise sin mentale underlegenhet, så er det siste jeg vil gjøre å slå tilbake med vold. Anonymkode: 315f2...d50
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #8 Skrevet 13. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja selvfølgelig. Vold er for lavere intelligens. Dersom noen vil slå meg, og dermed bevise sin mentale underlegenhet, så er det siste jeg vil gjøre å slå tilbake med vold. Anonymkode: 315f2...d50 Okej, Gratulerer så når munnen din var full av blod, du var gul og blå over hele kroppen og hadde kuler som så ut som små horn. Preket du kjærlighet til de som angrep? Du er enten Norges Gandhi eller så har du levet et liv hvor du aldri har blitt slått i hode og tvunget til å måtte forsvare deg selv, og ihvertfall ikke blitt holdt oppe halvt avsvimt eller nede på bakken mens noen andre slår og sparker deg i ansikte, over kroppen og pungen. Anonymkode: 9996a...8f9
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #9 Skrevet 13. november 2023 Du brukte vold. Du vant ikke, du tapte. Anonymkode: 7079d...902
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #10 Skrevet 13. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Okej, Gratulerer så når munnen din var full av blod, du var gul og blå over hele kroppen og hadde kuler som så ut som små horn. Preket du kjærlighet til de som angrep? Du er enten Norges Gandhi eller så har du levet et liv hvor du aldri har blitt slått i hode og tvunget til å måtte forsvare deg selv, og ihvertfall ikke blitt holdt oppe halvt avsvimt eller nede på bakken mens noen andre slår og sparker deg i ansikte, over kroppen og pungen. Anonymkode: 9996a...8f9 Som barn var det kanskje en slåsskamp, men som voksen har jeg selvsagt ikke brukt vold. Har blitt fiket til et par ganger, men har aldri blitt fristet til å slå tilbake. Langt derifra. Trenger ikke være Gandhi, det holder å være normalt oppegående for å se at den som bruker vold ser dum og døll ut. Anonymkode: 315f2...d50 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #11 Skrevet 13. november 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Som barn var det kanskje en slåsskamp, men som voksen har jeg selvsagt ikke brukt vold. Har blitt fiket til et par ganger, men har aldri blitt fristet til å slå tilbake. Langt derifra. Trenger ikke være Gandhi, det holder å være normalt oppegående for å se at den som bruker vold ser dum og døll ut. Anonymkode: 315f2...d50 Behold det priviligemue, og be til gud at du aldri trenger å gjøre det som voksen. Men skulle det skje, husk de ordene, la en voksen mann banke deg frivillig slik at han ser dum ut å ikke deg. Anonymkode: 9996a...8f9
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #12 Skrevet 13. november 2023 Jeg tenker du tapte så fort det ble slosskamp. Ingen kommer med æren i behold ut av det. Selvforsvar er nå en ting, men dette var vel ikke det. Du burde bare hevet deg over han. Det er virkelig den beste hevnen Anonymkode: c3a51...888
BobbySocks Skrevet 13. november 2023 #13 Skrevet 13. november 2023 Du føler ingen seier, fordi du ikke vant. Du sank bare ned på hans nivå. 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #14 Skrevet 13. november 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Behold det priviligemue, og be til gud at du aldri trenger å gjøre det som voksen. Men skulle det skje, husk de ordene, la en voksen mann banke deg frivillig slik at han ser dum ut å ikke deg. Anonymkode: 9996a...8f9 Trenger å gjøre hva? Ty til vold. Nei, det trenger jeg aldri. Men jeg lar da heller ingen banke meg. Unngår personer og dermed situasjoner der sånt foregår. Vanlig omgangstone mao. Selv om man er aldri så uenig/sint. Men hva var egentlig problemstillingen igjen? At du ikke følte deg bra etter å utøvd vold? Anonymkode: 315f2...d50
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #15 Skrevet 13. november 2023 Altså, dere driter dere ut begge to. Du vant ikke annet enn å drite deg ut. Så flaut Anonymkode: 1c77e...d8d
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #16 Skrevet 13. november 2023 Jeg ville vært forsiktig med å innrømme kriminelle handlinger på nett Anonymkode: 9be7c...0a0 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #17 Skrevet 13. november 2023 7 hours ago, AnonymBruker said: Det var tilfredstillende å trykke på alle knappene hans for hver kommentar han kom med og se han bli mer og mer sint. Han fikk noen slag her og der, jeg bare smilte og lo han rett opp i ansikte og spurte om det var det beste han hadde før jeg direkte banket han opp når det ble klart at han kom ikke til å slutte å komme etter meg. Hjelpe meg, for en taper du er. At du ikke er flau! Anonymkode: 9ef2e...53e
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #18 Skrevet 13. november 2023 Det er ikke bra at han plaget deg, men han var ung, og du var voksen når du gjorde dette. Vold er ingen løsning. Du vanntett ingenting, du gjorde bare noe dumt slik han gjorde noe dumt da han var yngre. Selvtilitt må komme fra at du liker degselv. Liker du degselv når du begår vold, føler på skadefryd, og ikke har satt deg inn i denmulige årsaken til fortiden? Anonymkode: a5b52...264
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #19 Skrevet 13. november 2023 Jeg forstår godt at du forsvarte deg da han angrep. Synd ingen grep inn og stanset det da du var barn. Han tør nok ikke å angripe deg igjen, nå er du den sterkeste. Håper du klarer å bygge opp selvtilliten etterhvert og at du aldri trenger å forsvare deg igjen. Anonymkode: b1fe4...740 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #20 Skrevet 13. november 2023 Forstår godt at du forsvarte deg. Selvsagt var det riktig å forsvare seg. Han andre fremstår som en grusom mobber som fikk som fortjent. Håper du tar det noen terapi-timer og sorterer ut denne dritten av livet ditt. Du fortjener å ha det bra! Men neste gang, ikke bruk vold… Håper du finner roen og freden med deg selv snart og at du generelt har et godt liv❤️ Anonymkode: b2af1...0ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå