StrøkenFrøken Skrevet 13. november 2023 #1 Skrevet 13. november 2023 Jeg lagde to oksestek i går og den andre skjærte jeg bare et par stykker fra så er mye igjen. Den har ligget innpakket i aluminiumsfolie helt siden den ble tatt ut av ovnen i går (utenom når jeg skjærte av noen stykker). Hvordan kan jeg varme den opp igjen? Det er et helt stykke. Kan jeg bare ta den inni ovnen med aluminiumsfolien på og bruke termometer for å varme den? Hvor høy temperatur skal jeg da brune? TS
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #2 Skrevet 13. november 2023 Skjær den i skiver, varm i folie på 150 grader ca 45 min. Anonymkode: 80b42...a5a 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #3 Skrevet 13. november 2023 Alternativt, om du har saus, så kan den skjæres i skiver og varmes i sausen. Jeg synes at stek oppvarmet, selv i folie, fort blir veldig tørr, men mulig det er min sære personlige preferanse. 😄 Anonymkode: 24bb5...993 3
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #4 Skrevet 13. november 2023 Jeg foretrekker å skjære den i skiver og steke i stekepanna Anonymkode: 65232...041
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå