Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner på et sterkt behov for å føle meg seksuelt ønsket. Den følelsen gir meg en kraft og selvtillit som jeg virkelig savner. Selv om jeg fortsatt er dedikert hjemme, føler jeg meg tyngre uten den positive selvfølelsen som kommer med å føle meg ettertraktet. Min partner er klar over at sex og følelsen av å bli ønsket er viktig for meg. Hun har hatt ulike smerter og utfordringer gjennom årene, og jeg har tydelig kommunisert at jeg ikke ønsker å ha sex hvis det er ubehagelig for henne. Jeg er åpen for forskjellige ting, har ingen spesielle begrensninger, og er villig til å eksperimentere for å gjøre henne komfortabel.

Vi snakker sjeldent om dette lenger, og når jeg tar det opp, føles det som masing. Vårt manglende sexliv begynner å påvirke meg fysisk, og det har til og med påvirket min evne til å "hjelpe" meg selv. Under en nylig samtale avslørte hun at smerte er grunnen til at hun ikke har lyst på sex, og tanken på penetrering er grusom. Jeg har lagt merke til at sexleketøy blir flittig brukt, spesielt en spesifikk som har en penetrerende del.

Jeg ønsker å snakke åpent om dette og forstå hva som foregår. Hvordan kan vi få til den gode samtalen? Jeg lurer også på hva kan være grunnet til at hun ikke er ærlig med meg om hva som kan være løsningen.

Anonymkode: e972c...e57

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere burde gå til sexolog. Ingen her inne kan gi deg noen svar utover at dere må få profesjonell hjelp. 

Tror jeg ville sagt enten drar vi til sexolog eller så må vi avslutte forholdet/åpne forholdet. 

Sex er viktig!!

Anonymkode: fa531...a90

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror ikke at partneren din er helt ærlig. 
Hvorfor går det greit å bruke dildo på seg selv, men å ha penetrerende sex med mannen er ikke aktuelt ? 
Ja, med mindre det er snakk om at størrelsen er problemet. 
Jeg tror at mange kvinner ikke tør å bryte ut av et forhold fordi de er redd for økonomien og at de ikke greier å være alene med barna. 
Derfor blir de værende under paragrafen « det er greit å bli for barna sin del» 

Hvorfor det? De tar jo avgjørelsen om at sex ikke skal være tema, uavhengig om hva partneren måtte ha av meninger om det .  
Da må en være så tøff og ærlig og si det som det er da sånn at den andre også har mulighet til å ta et valg. 
Livet blir ikke lettere av å gå rundt og holde kjeft om hvordan en har det. 
Jeg tar forbehold om fysisk og psykisk vold i forholdet , der er det ekstern hjelp som må til for å komme seg ut av helvetet 

Anonymkode: e2b1b...429

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dere burde gå til sexolog. Ingen her inne kan gi deg noen svar utover at dere må få profesjonell hjelp. 

Tror jeg ville sagt enten drar vi til sexolog eller så må vi avslutte forholdet/åpne forholdet. 

Sex er viktig!!

Anonymkode: fa531...a90

Får se om jeg finner noen sexsolog som kan ta i mot oss. Orker ikke å komme i en situasjon som gjør at jeg ikke får se barna mine på så ofte som jeg gjør, så håper det finnes en løsning for oss. 

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Hvorfor går det greit å bruke dildo på seg selv, men å ha penetrerende sex med mannen er ikke aktuelt ? 
Ja, med mindre det er snakk om at størrelsen er problemet. 
Jeg tror at mange kvinner ikke tør å bryte ut av et forhold fordi de er redd for økonomien og at de ikke greier å være alene med barna. 
Derfor blir de værende under paragrafen « det er greit å bli for barna sin del» 

Hvorfor det? De tar jo avgjørelsen om at sex ikke skal være tema, uavhengig om hva partneren måtte ha av meninger om det .  
Da må en være så tøff og ærlig og si det som det er da sånn at den andre også har mulighet til å ta et valg. 
Livet blir ikke lettere av å gå rundt og holde kjeft om hvordan en har det. 
Jeg tar forbehold om fysisk og psykisk vold i forholdet , der er det ekstern hjelp som må til for å komme seg ut av helvetet 

Kanskje du har et poeng. økonomi ville nok blitt et problem for henne. 

Vi må finne ut av det og hvilke løsninger som kan være for oss.

Jeg får finne motet til å komme over det å finne «riktig» tidspunkt å ta det opp. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja, med mindre det er snakk om at størrelsen er problemet...

Det er forskjellig å forsiktig ta inn en dildo vs bli knulla av andre. Hilsen ei som har blitt knulla både her og der

Anonymkode: 3c4cb...a13

Skrevet

Får hun noe hjelp med smertene og ubehaget hun sliter med? Enten det er sykdom, skade, overgangsalder, traumer eller andre ting, finnes det ofte hjelp.

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det er forskjellig å forsiktig ta inn en dildo vs bli knulla av andre. Hilsen ei som har blitt knulla både her og der

Litt derfor jeg startet tråden, jeg har ikke forsøkt å bli knullet, så her er dere damer bedre på å sette dere inn i situasjonen. 

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Får hun noe hjelp med smertene og ubehaget hun sliter med? Enten det er sykdom, skade, overgangsalder, traumer eller andre ting, finnes det ofte hjelp.

Tydelig vis ikke godt nok, har vart lenge. Har vært hos gynekologer både offentlig og privat. Fått medisiner og problemene vender tilbake etter en stund. Tror ho har gitt litt opp 😞

Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Selvfølgelig er det en forskjell , men likheten er at en blir penetrert, og det var jo det som var smertefullt.  
Poenget mitt var at TS sin kone ikke var ærlig om det egentlige problemet.  

Skrevet

Litt vanskelig å svare når jeg ikke vet hva din kone sliter med. 

Men uansett kunne dere hatt sex sammen, du kunne slikket henne, slikker brystene menst hun onanerer, hun kunne sett på deg runke, du kunne komt på henne, hun kunne sugd dej, gitt deg prostataorgasme osv.

Sex er så mye mer enn bare å putte tissen inni musa. 

Tenner hun på deg?

Personlig så foretrekker jeg min kjære sin kuk foran dildoer. Jeg får kjapt orgasme med den ene dildoen jeg har, og jeg ligger på en spesiell måte som er utrolig digg og som simulerer å bli tatt bakfra. Men hadde aldri valgt det foran sex og nærhet med mannen min.

Anonymkode: cc19b...564

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Litt vanskelig å svare når jeg ikke vet hva din kone sliter med. 

Men uansett kunne dere hatt sex sammen, du kunne slikket henne, slikker brystene menst hun onanerer, hun kunne sett på deg runke, du kunne komt på henne, hun kunne sugd dej, gitt deg prostataorgasme osv.

Sex er så mye mer enn bare å putte tissen inni musa. 

Tenner hun på deg?

Personlig så foretrekker jeg min kjære sin kuk foran dildoer. Jeg får kjapt orgasme med den ene dildoen jeg har, og jeg ligger på en spesiell måte som er utrolig digg og som simulerer å bli tatt bakfra. Men hadde aldri valgt det foran sex og nærhet med mannen min.

Anonymkode: cc19b...564

Tilbakevendende sopp, tar kur innimellom, men lysten kommer ikke etter det heller. 

Hun sier hun finner meg attraktiv, men viser det ikke med annet  en ord i ny å ne når vi forsøker å snakke om det, så jeg tviler litt.

Jeg digger å slikke og generelt leke, og hadde vært kjekt å finne på noe annet en å putte tissen inn i musa, og jeg er generelt  litt nervøs for å gjøre det for jeg har en oppfatning om at det fremprovoserer plagene. Men når vi først har sex er det pikk hun vil ha, og da får ho det. 

Ho hadde et sidesprang for noen år siden og i starten av det sidespranget hadde ho sikkert litt dårlig samvittighet og da tok ho på meg hjemme og virket til å trives med å suge. Men suging det skjer ikke vært år etter side spranget ble avsluttet. Ta på meg liker ho heller ikke til å være veldig begeistret for. Når vi først kommer i gang med noe så ender det som regel opp med penetrering, kanskje ho tror det går fortere over da 🙈

Når det kommer til sidesprang så går ikke jeg i kjelleren av at den grunn, kunne fint hatt åpent forhold jeg, hadde det bare vært ærlighet rundt det og følelsene ble igjen hjemme. Men ho vil ikke ha et åpent forhold, ikke at vi hadde hatt tid som småbarnsforeldre heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...