AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #1 Skrevet 13. november 2023 I begynnelsen av datingen kysset vi litt, men han er ikke veldig glad i verken å kysse eller kline. Jeg spurte hvorfor, men han var redd han hadde dårlig ånde (noe han ikke har). Forrige gang kysset jeg han likevel og det så ut til at han likte det likevel. Legger mannfolk følelser i et kyss? Virker som han redd jeg skal lukte ånden hans eller at han ikke føler seg god på dette. Vil jeg kunne gjøre det lettere for han tro? Burde jeg ta dette negativt mot meg? Anonymkode: 3688e...211
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #2 Skrevet 13. november 2023 Regner med at du har sjekket at det ikke er du som har dårlig ånde? Ellers har det neppe noe med deg å gjøre. Det finnes en god del mennesker som fakstisk ikke er så glad i kyssing og fysisk kontakt. Mulig han er en av dem? Da kan det være at dere er en dårlig match hvis du er glad i dette. Anonymkode: 88e4d...e0c 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #3 Skrevet 13. november 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Regner med at du har sjekket at det ikke er du som har dårlig ånde? Ellers har det neppe noe med deg å gjøre. Det finnes en god del mennesker som fakstisk ikke er så glad i kyssing og fysisk kontakt. Mulig han er en av dem? Da kan det være at dere er en dårlig match hvis du er glad i dette. Anonymkode: 88e4d...e0c Det har jeg sjekket, tror meg😂 mine barn er meget ærlige, min bror også. De ville sagt om jeg hadde dårlig ånde. Vet ikke om det er en unnskyldning for å ikke kysse? Anonymkode: 3688e...211
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #4 Skrevet 14. november 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det har jeg sjekket, tror meg😂 mine barn er meget ærlige, min bror også. De ville sagt om jeg hadde dårlig ånde. Vet ikke om det er en unnskyldning for å ikke kysse? Anonymkode: 3688e...211 Er litt inne på den tanken, jeg også... Dine barn og din bror kysser deg vel ikke, så kanskje du burde være bevisst på at det kan være at han merker at du har dårlig ånde, og derfor ikke har lyst. Det kan også være at han er blant dem som ikke liker å kysse. Mange som ikke har samme lyst til det som deg. Anonymkode: 5e495...764
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #5 Skrevet 14. november 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er litt inne på den tanken, jeg også... Dine barn og din bror kysser deg vel ikke, så kanskje du burde være bevisst på at det kan være at han merker at du har dårlig ånde, og derfor ikke har lyst. Det kan også være at han er blant dem som ikke liker å kysse. Mange som ikke har samme lyst til det som deg. Anonymkode: 5e495...764 Jeg har ikke dårlig ånde. Jeg har aldri hørt det og ikke de Jeg har datet rett før han heller. De var motsatt, elsket å kline med meg. Det må være en annen grunn, han sier han ikke liker å kline. Ikke veldig glad i å kysse heller. Anonymkode: 3688e...211
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå