AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #21 Del Skrevet 31. august 2024 Ingenting skal opp i min rumpe. Det synes jeg er ekkelt. Fint at andre finner glede i det. Stå på! Anonymkode: bc0c7...f89 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #22 Del Skrevet 31. august 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ingenting skal opp i min rumpe. Det synes jeg er ekkelt. Fint at andre finner glede i det. Stå på! Anonymkode: bc0c7...f89 Hvordan er DU relevant i denne diskusjonen? Anonymkode: 67a10...b89 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #23 Del Skrevet 31. august 2024 12 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan er DU relevant i denne diskusjonen? Anonymkode: 67a10...b89 Jeg holdt meg til saken, så mer enn deg. Anonymkode: bc0c7...f89 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #24 Del Skrevet 31. august 2024 Orgasmene man får ved pegging og stimulering av penis samtidig er ganske spektakulært. Mange kvinner tolerer ikke dette, noe som er synd for de mannfolka som er i forhold med slike. Anonymkode: c0f1c...7d9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #25 Del Skrevet 31. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Orgasmene man får ved pegging og stimulering av penis samtidig er ganske spektakulært. Mange kvinner tolerer ikke dette, noe som er synd for de mannfolka som er i forhold med slike. Anonymkode: c0f1c...7d9 HI er spørsmål til oss som liker pegging eller ønsker det. Så du spiller akkurat samme spil og ei prippen høne som har behov for fortelle andre mennesker anonymt å hun ikke vil ha noe opp i rumpa si - i tråd der noen spør hvordan man kan ha analsex på trygg måte. Hva du og hun pripne høne synes er ikke relevant. Går du også in på prateforum der noen spør om hvordan er best å lage syltetøy og skriver ; jeg liker ikke syltetøy... Anonymkode: 67a10...b89 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #26 Del Skrevet 31. august 2024 Dette var svar til Anonymkode: bc0c7...f89 Anonymkode: 67a10...b89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #27 Del Skrevet 31. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg holdt meg til saken, så mer enn deg. Anonymkode: bc0c7...f89 Ikke akkurat! Spesielt når du er så Harry å sier at ingenting skal opp i rævhølet Anonymkode: 9ffe0...add Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #28 Del Skrevet 31. august 2024 Jeg elsker å pegge kjæresten min, han syns det er godt og jeg pleier selv å komme av å pegge bare husk å starte rolig, merker fort på han om jeg blir litt for ivrig og tar han litt for fort han var veldig imot det i starten, men han myknet opp og er glad i det nå! Tenker de som er redde for slikt er veldig usikre på seg selv Anonymkode: bf357...01c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #29 Del Skrevet 31. august 2024 4 hours ago, AnonymBruker said: Ikke akkurat! Spesielt når du er så Harry å sier at ingenting skal opp i rævhølet Anonymkode: 9ffe0...add Hvorfor er det harry? Anonymkode: bc0c7...f89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doolittle Skrevet 15. september 2024 #30 Del Skrevet 15. september 2024 Jeg elsker pegging! Orgasmene er noe helt annet enn ved "vanlig sex". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #31 Del Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (På 31.8.2024 den 14.38): Orgasmene man får ved pegging og stimulering av penis samtidig er ganske spektakulært. Mange kvinner tolerer ikke dette, noe som er synd for de mannfolka som er i forhold med slike. Anonymkode: c0f1c...7d9 For meg er orgasme ved pegging umulig. Direkte stimuli av prostata er ubehagelig. Folk er ulike. Også menn. Anonymkode: 0ee36...6d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #32 Del Skrevet 16. september 2024 Jeg har kjøpt stram-on til oss, men ikke fått brukt den enda. Han er litt skeptisk, samt sier at han ikke liker helt følelsen av ting som sklir inn og ut der, men ELSKER massasje av både hull og mellomkjøttet, samt at jeg trykker hardt utenpå, og fingrer i åpningen. Jeg blir ikke helt klok på han 🤣 (kan legge til at det var han selv som fant ut at han likte en finger i rumpa mens han enda var singel) Jeg lever i håpet på at jeg kan gi han ekte prostata-orgasme en dag! Anonymkode: 58b21...9cd 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå