AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #1 Del Skrevet 13. november 2023 Hvor vanlig er egentlig pegging? Og dere som driver med slikt, hvordan startet det? Var det du eller mannen som dro sex i den retningen? Hvordan er det egentlig å knulle mannen sin i rumpa med dildo? Litt nysgjerrig på dette som dere ser 🙈🤣 Anonymkode: 64dca...d91 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #2 Del Skrevet 13. november 2023 Blitt med på det en gang, å det skjer ikke igjen. Det var ikke noe for meg, jeg var ordentlig ukomfortabel. Anonymkode: 419f6...c81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #3 Del Skrevet 13. november 2023 Jeg visste ikke hva det var engang, da mannen spurte. Jeg tror ikke det er veldig utbredt, men hos dem som eksperimenterer en del og prøver ut mye diverse leketøy er det nok mer vanlig. Jeg synes det er turnon fordi det er deilig for ham. Men det er ikke noe vi gjør veldig ofte. Det er mye som er godt, men som man kanskje ikke gjør til vanlig, men som man likevel liker å teste ut litt en gang i blant. 😊 Anonymkode: c5400...e57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 13. november 2023 #4 Del Skrevet 13. november 2023 Jeg har en gang kjent en bitter smak på "mellomkjøttet", da ble det kort prosess på slikkingen av fitta. Så tenkte jeg.. fisjj så hæslig.. skulle jeg bare ha kysset henne etterpå, som en hevn for dårlig hygiene? 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #5 Del Skrevet 13. november 2023 Bamseklemmer skrev (1 minutt siden): Jeg har en gang kjent en bitter smak på "mellomkjøttet", da ble det kort prosess på slikkingen av fitta. Så tenkte jeg.. fisjj så hæslig.. skulle jeg bare ha kysset henne etterpå, som en hevn for dårlig hygiene? 🙈 Dette har jo ingenting med pegging å gjøre. Anonymkode: 1e833...f3f 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #6 Del Skrevet 13. november 2023 Bamseklemmer skrev (1 minutt siden): Jeg har en gang kjent en bitter smak på "mellomkjøttet", da ble det kort prosess på slikkingen av fitta. Så tenkte jeg.. fisjj så hæslig.. skulle jeg bare ha kysset henne etterpå, som en hevn for dårlig hygiene? 🙈 Hva har drtte med HI å gjøre? Anonymkode: d4e69...09c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #7 Del Skrevet 13. november 2023 Bamseklemmer skrev (3 minutter siden): Jeg har en gang kjent en bitter smak på "mellomkjøttet", da ble det kort prosess på slikkingen av fitta. Så tenkte jeg.. fisjj så hæslig.. skulle jeg bare ha kysset henne etterpå, som en hevn for dårlig hygiene? 🙈 Hæææ? Anonymkode: d979e...3dc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 13. november 2023 #8 Del Skrevet 13. november 2023 (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Dette har jo ingenting med pegging å gjøre. Anonymkode: 1e833...f3f Haha, blandet pegging med rimming.. same shit🙈 Endret 13. november 2023 av Bamseklemmer 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #9 Del Skrevet 13. november 2023 Bamseklemmer skrev (Akkurat nå): Hva er pegging da? jeg forlanger å få et ekspert svar.. Dama tar deg med strapon. Anonymkode: d4e69...09c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 13. november 2023 #10 Del Skrevet 13. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dama tar deg med strapon. Jo jeg skjønte det.. var for snar på avtrekkeren.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #11 Del Skrevet 13. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor vanlig er egentlig pegging? Og dere som driver med slikt, hvordan startet det? Var det du eller mannen som dro sex i den retningen? Hvordan er det egentlig å knulle mannen sin i rumpa med dildo? Litt nysgjerrig på dette som dere ser 🙈🤣 Anonymkode: 64dca...d91 Jeg er i starten på et forhold, der jeg ser at vi kanskje kommer dit. Jeg har alltid likt en buttplug, og litt anal stimulans, men først nå har jeg fått en kjæreste som tok initiativ til å stikke fingrene inn. Hun har også brukt en vanlig dildo på meg, med godt resultat. Jeg vet at hun har kikket på strap on før, i forbindelse med at hun har hatt sex med kvinner, så jeg tror det er noe hun kan ha sans for. Dynamikken mellom oss, er å veksle på å gi og ta, og jeg tror ingen av oss ser det som noe farlig for opplevelsen av meg som mann, om jeg lar henne ta meg i rumpa. Jeg har aldri ønsket å ha sex med en mann, men med årene har jeg sluttet å tenke at det aldri kan skje. Anonymkode: 6a29c...114 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tent Skrevet 13. november 2023 #12 Del Skrevet 13. november 2023 (endret) Min kjære kone kjenner seg godt igjen i det som står her: https://www.cosmopolitan.com/sex-love/news/a58023/what-women-love-most-about-pegging/ Det å kunne bli multiorgasmisk som mann og oppleve orgasmer ti ganger sterkere en orgasme ved kun stimuli av penis, er noe jeg er glad for at min kone kan gi meg. Min kone var klar over at jeg likte anal sex og hadde erfaring med det før jeg foreslo strap-on. Endret 13. november 2023 av Tent Mere info 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frkego Skrevet 13. november 2023 #13 Del Skrevet 13. november 2023 Var sammen med mannen min i noen år før han ytret ønske om pegging. Hadde jo brukt fingre til å stimulere prostata og etter hvert butplug. Så ytret han ønske om dildo, så det gjorde jeg for hånd. Etter hvert kom ønsket om strapon (hadde vel vært sammen i 8 år eller noe). Jeg sa at det ikke føltes naturlig ut for meg og at jeg derfor trengte betenkningstid. Bestemte meg til slutt for å prøve og det ga mersmak. Litt uvant i starten, men den nytelsen han fikk tente meg noe ekstremt! Nå elsker jeg å gjøre det og føler meg rett og slett sexy når jeg tar på meg selen. Dette er dog ikke noe vi gjør ofte, men et fint krydder innimellom og jeg er veldig glad for at jeg bestemte meg for å prøve. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #14 Del Skrevet 13. november 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Dama tar deg med strapon. Anonymkode: d4e69...09c Men er pegging med vanlig dildo på strap on? Trodde pegging var med en liten pegger (buttplugg) 😆 Anonymkode: 2ec11...2d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 13. november 2023 #15 Del Skrevet 13. november 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Men er pegging med vanlig dildo på strap on? Trodde pegging var med en liten pegger (buttplugg) 😆 Anonymkode: 2ec11...2d5 Ja, Pegging er gjerne med en form for strapon. Litt enkelt så skal man bytte litt på rollene om hvem som gir og hvem som får. Noen modeller har bare en dildo for han ... andre modeller har dildo, vibrator, osv som stimulerer henne samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #16 Del Skrevet 13. november 2023 21 minutter siden, Even Tuell said: Ja, Pegging er gjerne med en form for strapon. Litt enkelt så skal man bytte litt på rollene om hvem som gir og hvem som får. Noen modeller har bare en dildo for han ... andre modeller har dildo, vibrator, osv som stimulerer henne samtidig. Jeg er ikke så godt kjent med det skjønner jeg Trodde at det ofte var en kvinne som "tok" en mann, men lærer noe nytt hele tiden Anonymkode: 2ec11...2d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 13. november 2023 #17 Del Skrevet 13. november 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er ikke så godt kjent med det skjønner jeg Trodde at det ofte var en kvinne som "tok" en mann, men lærer noe nytt hele tiden Anonymkode: 2ec11...2d5 Jo, det er nettopp det. Altså at man har byttet om på rollene; istedenfor mannen som penetrerer kvinnen er det kvinnen som penetrerer ham. Eller mer folkelig: hun knuller han analt (og eventuelt seg selv samtidig). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #18 Del Skrevet 31. august 2024 Heihei! Gøy at du bringer opp dette! kjæresten min spurte meg om å ta meg med strap-on. Jeg ble litt satt ut først, men nå i ettertid tar hun meg med strapon et par ganger i måneden, der hun bruker parvibrator selv samtidig og gjør det helt til hun kommer selv. Tror det er veldig veldig mye vanligere enn hva folk skal ha det til, og både jeg og hun syns det var rart i begynnelsen men vi har kommet veldig mye nærmere hverandre etter, og vi har det veldig gøy når vi gjør det Anonymkode: bf357...01c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #19 Del Skrevet 31. august 2024 Det finnes jo noen bifile der ute, så tenker kanskje 1/20 eller noe av menn kan finne på å utsette seg for noe slikt i heterofil sex. Anonymkode: 4ceeb...59d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 31. august 2024 #20 Del Skrevet 31. august 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det finnes jo noen bifile der ute, så tenker kanskje 1/20 eller noe av menn kan finne på å utsette seg for noe slikt i heterofil sex. Anonymkode: 4ceeb...59d For oss uopplyste, forklar gjerne hvordan en mann blir bifil av å ha sex med en kvinne. 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå