Gå til innhold

Jeg har aldri hatt penisen min inni en dame før.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det egentlig? Er det oppskrytt eller har jeg noe å se frem til?

Anonymkode: cd646...e93

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så klart er det for faen ikke oppskrytt! 

Sex er noe av det mest fantastiske man kan oppleve med et annet menneske...m Det kan være helt himmelsk og utenomjordisk, magisk og alt på en å samme gang. 

Det kan også være helt ok. 

Trist å aldri ha fått oppleve noe så fantastisk som himmelsk sex. 

Og nei, jeg overdriver ikke!...

Anonymkode: 772f3...c53

• Nyttig 4
Skrevet

Det er fint, og aller best med ei dame du har tillit til og som du kjenner godt. Helst en kjæreste du har vært sammen med en stund. Å stikke den inni et tilfeldig hull du møter på byen, er ikke optimalt. Kan bli for mye prestasjonspress og stress, og kanskje også alkohol, som forstyrrer.

Anonymkode: d6655...b31

• Liker 3
Skrevet

Fint om du kan finne deg en trang første gang slik at opplevelsen blir ekstra god

Anonymkode: bb06b...550

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvordan er det egentlig? Er det oppskrytt eller har jeg noe å se frem til?

Jeg syns det er mest deilig når begge får orgasme. Det er ikke bare at du nyter men at begge nyter. Så ikke bare det fysiske men det mentale.

• Hjerte 1
Skrevet

Pass på at du finner en som er nøye med hygiene.  Risky på byen å ende med en skikkelig disko… 🤢

Anonymkode: b42b4...c5c

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Pass på at du finner en som er nøye med hygiene.  Risky på byen å ende med en skikkelig disko… 🤢

Anonymkode: b42b4...c5c

Disko?

Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Så klart er det for faen ikke oppskrytt! 

Sex er noe av det mest fantastiske man kan oppleve med et annet menneske...m Det kan være helt himmelsk og utenomjordisk, magisk og alt på en å samme gang. 

Det kan også være helt ok. 

Trist å aldri ha fått oppleve noe så fantastisk som himmelsk sex. 

Og nei, jeg overdriver ikke!...

Enig.. jeg kan bli fullstendig bli avhengig av kvinner🥰Der er som en seksuell rus, av smak og lukt og godlyder 🙈

Skrevet

Akkurat selve «penis i vagina» trenger ikke å være så jævla magisk liksom.

God sex kan være fantastisk. Men god sex innebærer veldig mye mer en penis i vagina. Det er en totalitet.

Derfor gidder jeg aldri sånne typisk «kjappiser» feks. Det gir meg ingen ting.

Anonymkode: 611d0...12e

• Liker 2
Skrevet

var mann deilig da...?

Anonymkode: bca3f...e4f

Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Akkurat selve «penis i vagina» trenger ikke å være så jævla magisk liksom.

God sex kan være fantastisk. Men god sex innebærer veldig mye mer en penis i vagina. Det er en totalitet.

Derfor gidder jeg aldri sånne typisk «kjappiser» feks. Det gir meg ingen ting.

Respektfult er jeg uenig.
Penis i vagina, særlig "første stikket", når man eeeeendelig glir inn i henne, merker at man liksom åpner opp. Det er trangt, varmt og vått ...man har vært kåt og tirret hverandre lenge, og endelig slipper man inn. Synker dypere og dypere inn og til slutt helt til bunns. Det er øyne-ruller-bakover-i-hodet magisk. Man lurer smått på hvorfor man ikke gjør -dette- hele dagen rundt.

Det er den mest intense og tilfredesstillende følselsen, og trumfer nesten alt bortsett fra de menst intense orgasmer.

• Liker 3
  • Hjerte 2
Skrevet
20 hours ago, AnonymBruker said:

Det er fint, og aller best med ei dame du har tillit til og som du kjenner godt. Helst en kjæreste du har vært sammen med en stund. Å stikke den inni et tilfeldig hull du møter på byen, er ikke optimalt. Kan bli for mye prestasjonspress og stress, og kanskje også alkohol, som forstyrrer.

Anonymkode: d6655...b31

Nei. Det er aller best med noen som er så seksuelt tiltrekkende som mulig. At sex er bedre med følelser og noen man «kjenner godt» er en myte oppfunnet av folk som ikke får sex med seksuelt attraktive mennesker. 

Anonymkode: 14193...696

Skrevet
Even Tuell skrev (10 timer siden):

Penis i vagina, særlig "første stikket", når man eeeeendelig glir inn i henne, merker at man liksom åpner opp. Det er trangt, varmt og vått ...man har vært kåt og tirret hverandre lenge, og endelig slipper man inn. Synker dypere og dypere inn og til slutt helt til bunns. Det er øyne-ruller-bakover-i-hodet magisk. Man lurer smått på hvorfor man ikke gjør -dette- hele dagen rundt.

Det er den mest intense og tilfredesstillende følselsen, og trumfer nesten alt bortsett fra de menst intense orgasmer.

Helt enig!...

Hilsen dame. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei. Det er aller best med noen som er så seksuelt tiltrekkende som mulig. At sex er bedre med følelser og noen man «kjenner godt» er en myte oppfunnet av folk som ikke får sex med seksuelt attraktive mennesker. 

Jeg tenker heller slik at vi er ikke alle like. 

Jeg som kvinne foretrekker sex med følelser. Og da sex fortsatt var i startfasen med kjæresten min sa han at sex med følelser og noen som betyr noe for han som han kjenner godt over tid er den beste sexen. 

Fint at iallefall jeg og min kjære matcher på dette.

Anonymkode: 99598...50d

Skrevet
Even Tuell skrev (12 timer siden):

Helt greit å være uenig☺️

Hadde vært kjedelig om alle var like😉

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Fint om du kan finne deg en trang første gang slik at opplevelsen blir ekstra god

Kanskje hvis man har så liten penis som deg, TS har kanskje stor penis og da er det ikke gøy om dama er for trang.

Anonymkode: 0ed6e...7c6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har du ikke annet å drive med enn å messe om dette til det kjedsommelige i tråd etter tråd?😂

Anonymkode: c187b...d0d

• Liker 1
Skrevet
On 11/13/2023 at 1:08 PM, AnonymBruker said:

For en tullete kommentar. En kommentar fra noen som har heller begrenset erfaring med temaet selv.

En seksuell opplevelse er ikke særlig avhengig av hvor "trang" noen måtte være. En god seksuell opplevelse handler om, og krever, at begge har tillit til hverandre. At de tør slippe seg løs, tør å nyte ... og gi nytelse.

Men tradisjon tro ... første gangen pleier ofte å bli en litt undervelmende affære. Det kreves gjerne en del øvelse for å bli bra, og mye øvelse er nettopp det man ikke har hatt første gangen. Du var neppe flink til å gå første gangen du prøvde på det. Du var neppe flink til å sykle, spille fotball eller lese heller. Første forsøket gikk gjerne ganske dårlig ... mye det samme med sex også.

Når man har fått mer erfaring, både med hva man selv liker og hva partner liker, såååå kan det bli riktig så bra.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...