Madame Butterfly Skrevet 13. november 2023 #1 Skrevet 13. november 2023 Det er etter min mening for lite fokus på de som er kidnappet. Norske myndigheter bør daglig kreve frigjøring av de kidnappede. Støre har jo etablert et forhold til ledelsen av Hamas, nå bør han bruke denne relasjonen han har bygget opp til noe fornuftig. Norge og resten av verden bør legge tungt press på Hamas. Kanskje Gilbert med sine kontakter i Gaza kunne bedt om å få se til dem og yte nødvendig helsehjelp om dee skulle trenges? Disse barna, voksne og eldre må slippes fri straks. 6 7
Bacteria Skrevet 13. november 2023 #2 Skrevet 13. november 2023 Madame Butterfly skrev (30 minutter siden): Det er etter min mening for lite fokus på de som er kidnappet. Norske myndigheter bør daglig kreve frigjøring av de kidnappede. Støre har jo etablert et forhold til ledelsen av Hamas, nå bør han bruke denne relasjonen han har bygget opp til noe fornuftig. Norge og resten av verden bør legge tungt press på Hamas. Kanskje Gilbert med sine kontakter i Gaza kunne bedt om å få se til dem og yte nødvendig helsehjelp om dee skulle trenges? Disse barna, voksne og eldre må slippes fri straks. Tror det er en organisasjon som har spurt Gilbert om hjelp til dette, sist jeg leste om det hadde de ikke fått svar… 5 1
Akhenaton Skrevet 13. november 2023 #3 Skrevet 13. november 2023 1 hour ago, Bacteria said: Tror det er en organisasjon som har spurt Gilbert om hjelp til dette, sist jeg leste om det hadde de ikke fått svar… Kan ikke tenke meg han typen der bryr seg stort, de fleste av gislene er jo Israelere. 5 4
jordy Skrevet 13. november 2023 #4 Skrevet 13. november 2023 (endret) Glem Gilbert, han er en patetisk hykler som enda ikke greid å fordømme terroren. Han sitter i Kairo kun med et formål: Lure og manipulere en hel verden ved å kreere rapporter som er manipulert i favør av Hamas. Han har brukt så store ord og ropt i så mange år at for å bli hørt nå så måtte han sammenligne Gaza med Stalingrad, da har du mistet det altså og jeg synes det er på tide at han blir fratatt legelisensen - det er nok nå! Støre derimot og andre som liker å sende $$$ til Hamas (Saudi, Qatar osv) er de som må presse på her. Penger skjønner de seg på, humanitet - not so much. IDF har tatt mange terrorister i livet og noen av de må vite noe om gislene. De visste i alle fall hvor terror-ledere befant seg, pekte ut steder og de stedene er borte i dag. Israel vet nok mye om gislene og jeg tror at det er derfor de er så forsiktige rundt Al Shifa, det pågår ikke vill skyting og bombing der slik som mange påstår. Endret 13. november 2023 av jordy skrivefeil 4 1
Madame Butterfly Skrevet 13. november 2023 Forfatter #5 Skrevet 13. november 2023 26 minutter siden, jordy said: Israel vet nok mye om gislene og jeg tror at det er derfor de er så forsiktige rundt Al Shifa, det pågår ikke vill skyting og bombing der slik som mange påstår. Vi får håpe det. Vi får håpe de kommer hjem til sine familier. 1 3
jordy Skrevet 13. november 2023 #6 Skrevet 13. november 2023 Dette sa Netanyahu i går: Asked if he knew where all the hostages were being held right now, Netanyahu said: “We know a great deal, but I won’t go beyond that.” Netanyahu discusses possible hostage deal, Gaza governance and war crime allegations in interview (nbcnews.com) Forhandlinger pågår: Biden spoke on Sunday with Qatar's Emir Sheikh Tamim bin Hamad Al Thani about developments in Gaza and "urgent ongoing efforts" to secure the release of hostages being held by the Hamas militant group, the White House said. Biden "unequivocally" condemned the holding of hostages by Hamas, including many young children, one of whom is a 3-year old American citizen whose parents were killed by the group on October 7th, the White House said in a statement. Biden, Qatari emir discuss Gaza, agree all hostages must be released | Reuters 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå