AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #1 Skrevet 13. november 2023 Noen med erfaring med TRE (trauma reliese exercises), i forb med langvarig stress belastning og utbrenthet ? Jobbe med det over tid for å få en ut av fight flight og uro? Anonymkode: 7c054...5e8
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #2 Skrevet 13. november 2023 Fått anbefalt fra psykiatrisk sykepleier og kiropraktor Har mye uro og ekstreme spenninger. lurer på erfaring og om det over tid vil få uro spenninger og «hodet» og fysiske symptom til å slippe.. Anonymkode: 7c054...5e8
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #3 Skrevet 13. november 2023 Det virker! Men vær konsekvent. F eks to ganger i uka. Pass på så du ikke gjør det for mye også. Du må gi deg tid til å bearbeide det som kommer opp. Anonymkode: aca40...699
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #4 Skrevet 13. november 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det virker! Men vær konsekvent. F eks to ganger i uka. Pass på så du ikke gjør det for mye også. Du må gi deg tid til å bearbeide det som kommer opp. Anonymkode: aca40...699 Spennende å høre! poenget er vel litt at man bare skal få det ut gjennom kroppen og ikke måtte bearbeide alt mentalt- iflg de som anbefalte.. at man skal stoppe skjelvingen dersom det kommer uønskede minner og gråt. men for min del en miks sv mye og ekstreme spenninger i øvre kropp som må slippe og et hode låst i FF, og angst. Må vel praktisere over tid før msn merker noe? Merka ikke no etter en gang Anonymkode: 7c054...5e8
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #5 Skrevet 13. november 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det virker! Men vær konsekvent. F eks to ganger i uka. Pass på så du ikke gjør det for mye også. Du må gi deg tid til å bearbeide det som kommer opp. Anonymkode: aca40...699 Føler meg ikke noe roligere etter å ha prøvd en gang.. vil det roe et fastlåst fight flight freeze ? Anonymkode: 7c054...5e8
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #6 Skrevet 13. november 2023 Jeg gjorde dette en stund, men så har det gått litt i glemmeboken Men det hjelper mot uro i kroppen. Finnes mange gode YouTube angående TRE. Skikkelig digg å få ristingen skikkelig til. Bare ikke gjør det før du skal ut å kjøre bil. Det gjorde jeg engang og kroppen fortsatte å skjelve da jeg kjørte bil. Best å gjøre det på kvelden før du legger deg Skal begynne å legge dette igjen til kveldsrutinene mine Anonymkode: 28c09...b0e
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #7 Skrevet 13. november 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg gjorde dette en stund, men så har det gått litt i glemmeboken Men det hjelper mot uro i kroppen. Finnes mange gode YouTube angående TRE. Skikkelig digg å få ristingen skikkelig til. Bare ikke gjør det før du skal ut å kjøre bil. Det gjorde jeg engang og kroppen fortsatte å skjelve da jeg kjørte bil. Best å gjøre det på kvelden før du legger deg Skal begynne å legge dette igjen til kveldsrutinene mine Anonymkode: 28c09...b0e Jeg har et håp om at det over tid vil få meg ut av en låst fight flight freeze tilstand - er utbrent og overaktivert og ute av funksjon, stress og angst og langvarig belastning har satt seg fast i kroppen… Anonymkode: 7c054...5e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå