AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #1 Del Skrevet 13. november 2023 Er der bare meg eller reagerer flere negativt på sopp, champignon? Får ekstremt mye luft I magen av 2stk pizzabiter med sopp på, vet det er soppen for spiste samme pizzaen tidligere på dagen uten problemer. Er sopp noe som lager problemer selvom det er snakk om 3-4 skiver champignon? Flere som har det sånn? Anonymkode: d50ad...e27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #2 Del Skrevet 13. november 2023 Ja, blir ofte dårlig i magen og må akutt på do. Anonymkode: bdf23...633 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #3 Del Skrevet 13. november 2023 Ja, er ikke så uvanlig å reagere på sopp. Når man tenker på hva faktisk sopp er, så er det ikke så rart. Anonymkode: 1d52b...80e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #4 Del Skrevet 13. november 2023 Jeg får vondt i magen av champignon og squash som ikke er sterkt godt nok. Steker sopp i stekepanne før jeg tar det på pizza. Anonymkode: 05a97...d13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #5 Del Skrevet 13. november 2023 Sopp er tungt fordøyelig og gir plager for enkelte. (Jeg elsker sopp, plukker masse selv, og kan heldigvis nyte det i nær ubegrensede mengder.) Anonymkode: 0c2eb...d4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #6 Del Skrevet 13. november 2023 Jeg elsker sopp, men hver gang jeg spiser det blir magen som en ballong 30min etter middag. Ekstremt mye luft i magen. Anonymkode: eda7b...3e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå