AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #1 Skrevet 13. november 2023 Hvordan var det? Hvor ofte ga du smertestillende? Anonymkode: 40202...6d7
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #2 Skrevet 13. november 2023 Min fjernet nylig, 4 år gammel. Han ville ikke ta noe form for smertestillende, og sykehuspersonalet ville ikke tvinge ham. Det står i journalen at "pasienten motsatte seg inntak av smertestillende". Pga at det er blitt så strengt med å få fjernet mandler, ble de ikke fjernet helt med roten, men de synlige delene av mandlene er tatt bort. Legene sa at det kunne være mulig at de vokste tilbake igjen, men at denne måten var mer skånsom, derfor anbefalte de den nå for tiden. Anonymkode: ccfc6...123
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #3 Skrevet 13. november 2023 Vi ga så mye som vi fikk lov til av sykehuset og vi kombinerte Paracet/ibux. Begge barna var svært smertepåvirket med en topp 7-10 dager etter fjerning av mandlene. (Da skorpene falt av.) Hele mandlene pluss polypper ble fjernet. Anonymkode: 185dc...b96
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #4 Skrevet 13. november 2023 Min var ca 3,5 da hun fjernet mandlene tidligere i år. Vi fikk skjema for smertestillende fra klinikken, som vi fulgte til punkt og prikke, i nesten to uker tror jeg? Hun nekter å svelge flytende medisin etter en antibiotikakur som smakte helt forjævlig, så vi brukte stikkpiller, det gikk bra. Hun var ganske redusert de første dagene, men det ble gradvis bedre. Operasjonen var på grunn av snorking og dårlig pust om natten (i motsetning til halsbetennelse), så de fjernet ikke hele mandlene, men gjorde dem mye mindre, samt fjernet polyppene i nesa. Nå et drøyt halvår senere har hun tatt igjen vekstkurven sin og puster helt normalt om natta, så det var absolutt verdt det selv om det var to forferdelige uker der og da. Anonymkode: b7553...cd9 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #5 Skrevet 13. november 2023 Barna mine er i hvert fall veldig ivrig på å finne mandler i grøten til juleaften. Herlig familietradisjon... Anonymkode: 070ff...8e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå