Gå til innhold

Når jeg sier jeg ønsker forhold, ville han stoppet det nå om han ikke var interessert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sier jeg vil ha en mann i livet mitt. Han har begynt å bli litt sær, han er 41. Men når jeg har sagt dette, vil han fortsette relasjonen med meg. Vi har pratet litt smått om at flytting ikke vil skje før om ett år- halvanne. Bør jeg være trygg på at han vil noe seriøst med meg? Erså redd for å kaste bort år... Mulig mannfolk blir knyttet jo mer vi holder på som dette. 

Anonymkode: ecca4...de2

Videoannonse
Annonse
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Dette skjønte jeg ikke. Han har begynt å bli sær? Hvor lenge har dere datet? Er dere i avstands forhold?

Skrevet

Du kaster bort tiden din, ingenting av det du skriver i dine ørten tråder indikerer på at dette er en fyr som er veldig interessert.

Anonymkode: 853a2...98d

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du kaster bort tiden din, ingenting av det du skriver i dine ørten tråder indikerer på at dette er en fyr som er veldig interessert.

Jeg kaster da vel ikke bort tid? Han vil, jeg vil. Forvente at man er kjærester etter knappe en mnd er ikke normalt. 

Skrevet

Du må formulere deg bmedre TS, du skriver ting so at han er sær og at du ønsker forhold og når du får svar SÅ kommer du med at dere har dateet i en mnd og knapt nok er kjærester? 

Anonymkode: 7a2b1...bee

• Liker 2
Skrevet

Spør han hva han ønsker ut av relasjonen deres. Da får du svaret. 

Anonymkode: 88d49...376

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Spør han hva han ønsker ut av relasjonen deres. Da får du svaret. 

Anonymkode: 88d49...376

Han vil ha kjæreste han også, men ettersom han har vært singel I 5år så har han blitt litt sær sa han. Men jo mer han er med meg, desto mer glad blir han i meg. Han må nok bli vant til å ha dame igjen. Vi har god tid, å han vet som sagt at jeg vil finne meg en kjæreste - ikke bare en venn/kosevenn. 

Skrevet

Hvor gammel er du? 1 mnd er altfor tidlig til å vurdere om det blir varig. Hvis dere hadde datet i 4-5 mnd og så snakket om å flytte sammen om 1-1,5 år så ville jeg sagt at det var et godt tegn, men selv da har man aldri noen garantier. Det er først etter 1-1,5 år, når den første forelskelsen begynner å gå over at man ser om man kan passe sammen over tid. Det er først da man ser alle sider ved personen, også de negative. De fleste "forhold" ryker da. De som kommer seg gjennom dette blir mer varige forhold. Det er fint at begge har intensjon om varig forhold, og det er positivt. Det er en grunn til å fortsette relasjonen og se hvordan det utvikler seg. men noen garantier har man aldri, og spesielt ikke så tidlig.

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Han vil ha kjæreste han også, men ettersom han har vært singel I 5år så har han blitt litt sær sa han. Men jo mer han er med meg, desto mer glad blir han i meg. Han må nok bli vant til å ha dame igjen. Vi har god tid, å han vet som sagt at jeg vil finne meg en kjæreste - ikke bare en venn/kosevenn. 

Så hvorfor spør du når du allerede har laget deg de svarene du ønsker i hodet ditt?

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...