AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #1 Skrevet 13. november 2023 Selv om vi ikke har møttes enda,så har jeg vært med på det meste av hva som er gøy-vi har snappet nakenbilder,hatt nettsex. Selv om han sa at han kun er interessert i sex,har det vært ganske enkelt og ofte lite som har stått i veien for å bare <la seg rive med>. I min bok, er det enkelt å ikke analysere på hvem som gjør hva,men heller å bare la stemningen og kjemien der og da styre. Jeg tenkte også at jeg selv liker gutter,som er gode til å skape trygghet atmosfære,så <fuck it>. Jeg visste ikke at han begynner å bruke kontakten som tidligere var så gøy og morsom mot meg. Nå maser jeg visst,og han synes iklenlenger det er gøy å høre fra meg. Han skal ha nettsex,når han vil det,og hvis jeg ønsker,bruker ham såpass lang tid på å svare,at det går en dag(!). Nå har jeg ikke mulighet til å snakke med han,fordi han ikke ville høre av meg,ignorerer og har blokkert meg på snap. Når han ikke fikk det han ville,t jeg var stille og ikke sendte meldinger og <maset>. Han ville ha sex uten kondom,btw Stillhet og kåthet -og tydeligvis så er jeg dum nok til å søke råd hos venninnene hans.. Hva kan jeg gjøre?? sendt typ 5 meldinger og ringt flere ganger til han.. Anonymkode: 40e7e...134
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #2 Skrevet 13. november 2023 Aldri gå vekk fra egne prinsipp, og om han vil furte og være drittunge fordi han ikke får pule uten dong….. desto større grunn til å IKKE, tipper at denne gubben er syk/smittet av noe Anonymkode: 3ab43...c78 4 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #3 Skrevet 13. november 2023 «Selv om vi ikke har møttes enda,så har jeg vært med på det meste av hva som er gøy-vi har snappet nakenbilder,hatt nettsex».. Hvorfor er det da viktig med kondom ?🥴 Ellers så høres det ut som du har en hekt på noen som ikke ser potensialet i deg utover nettsex/fitte. Gjør deg selv en tjeneste og riv av plasteret. Slett, blokker og aldri mer ta kontakt eller se deg tilbake. Han bruker deg (noe han også har vært ærlig med deg om). Anonymkode: 746c5...d03 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #4 Skrevet 13. november 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Aldri gå vekk fra egne prinsipp, og om han vil furte og være drittunge fordi han ikke får pule uten dong….. desto større grunn til å IKKE, tipper at denne gubben er syk/smittet av noe Anonymkode: 3ab43...c78 Ja,man har alltid sannsynligheten der. Aner ikke hvorfor han starter med snakket,for han sier han har sex med flere. Vi kom aldri inn på temaet kjønssykdomstest. Føler meg relativt rolig led hele greia,jeg var klar for p piller jeg. Han har jo helt sikkert like lite lyst på kjønnssykdommer som meg. MEN Dette greiene med oppførselen hans,pluss at han ikke svarer for seg,skriker jo ikke at det vanker(mer) sex (nett)sex-Hva faen??😹 Han oppfører seg såpass dårlig,med å være en kul fyr, fatter ikke greia hans..?? Anonymkode: 40e7e...134
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #5 Skrevet 13. november 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): «Selv om vi ikke har møttes enda,så har jeg vært med på det meste av hva som er gøy-vi har snappet nakenbilder,hatt nettsex».. Hvorfor er det da viktig med kondom ?🥴 Ellers så høres det ut som du har en hekt på noen som ikke ser potensialet i deg utover nettsex/fitte. Gjør deg selv en tjeneste og riv av plasteret. Slett, blokker og aldri mer ta kontakt eller se deg tilbake. Han bruker deg (noe han også har vært ærlig med deg om). Anonymkode: 746c5...d03 Har sendt han meldinger og ringt-virkelig prøvd å rydde opp.. Han kjører samme stilen med ignorering. Deter jo helt uhørt i hans verden-men han <egger> jo opp til bare dritt og møkk.. At han vil ha fitte?? Når han videre trekker seg,og ikke evner komme til bunns? Slett og blokkere? Jeg ser ingen grunn til å slette og blokkere enda-det er jo ingenting å blokkere,og dater en grunn til at jeg faktisk likte å ta ting som det kommer med han her.. Sletting og blokkering er passivt aggressivt-det kan være at man møtes igjen senere i livet,og jeg vil ha rent bord-bedre å da ha litt å gå på... Anonymkode: 40e7e...134
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #6 Skrevet 13. november 2023 Hva er det du holder på med?! Er du kvinne? Skaff deg en hobby og jobb med sunne relasjoner. Anonymkode: 0ee94...172 2 3
LadeJarl Skrevet 13. november 2023 #7 Skrevet 13. november 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Har sendt han meldinger og ringt-virkelig prøvd å rydde opp.. Han kjører samme stilen med ignorering. Deter jo helt uhørt i hans verden-men han <egger> jo opp til bare dritt og møkk.. At han vil ha fitte?? Når han videre trekker seg,og ikke evner komme til bunns? Slett og blokkere? Jeg ser ingen grunn til å slette og blokkere enda-det er jo ingenting å blokkere,og dater en grunn til at jeg faktisk likte å ta ting som det kommer med han her.. Sletting og blokkering er passivt aggressivt-det kan være at man møtes igjen senere i livet,og jeg vil ha rent bord-bedre å da ha litt å gå på... Anonymkode: 40e7e...134 Du vil ha rent bord?.. Fatter ikke at du finner deg i dette. Slett og blokker tullingen nå..og skaff deg en mann som behandler deg som en kvinne. 2 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #8 Skrevet 13. november 2023 Skaff deg selvrespekt kvinne. Anonymkode: 6f65e...3a4 1 4
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #9 Skrevet 13. november 2023 Dette høres enormt usunt og selvskadelig ut. Du lar han behandle deg som han vil, og eier ikke selvrespekt. La vær å ta mer kontakt med han, og finn deg heller en mann som har respekt for andre. Anonymkode: 845bc...8be 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #10 Skrevet 14. november 2023 LadeJarl skrev (På 13.11.2023 den 7.59): Du vil ha rent bord?.. Fatter ikke at du finner deg i dette. Slett og blokker tullingen nå..og skaff deg en mann som behandler deg som en kvinne. Ja,rent bord! Det er den drittsekk oppførselen,som jeg ikke foregår meg på. At han er passiv aggressiv,den rollen ham pålegger seg,uten p ha belegg- han oppfører seg ufint, uten å ha lite forståelse for hvordan det påvirker eller noe-Bare en regelrett <ute etter å ta meg> væremåte,for å tråkke meg bevisst på nerven. Hva ellers er vel dette fornye?? Jeg ønsker rent bord,fordi jeg ikke trives med at ham,som er så spandabel,generøs og positiv til andre-Ikke finner det for billig å behandle spesielt meg dårlig. Er litt spesielt hvordan han ofte snakker om psykose i samtalene våre(rettet lot meg),han henter seg ofte opp i dette temaet når jeg snakker med han,synes jeg. Og jeg synes også at han kan veldig mye om dette-han bruker ord som jeg faktisk må google,for å vite hva han mener eksakt om-Så det er liksom ikke tid eller sted for å ta opp akkurat dette-men jeg begynner å lure hvorfor han kan så mye om det.. Vet at sex relasjoner,er io ikke helt A4-og vi har jo ikke A4 relasjon paga dette-men aner ikke hvorfor det blir noe han bruker som en krykker kansje(?) Til å spare ifra med,og da spesielt nedover? Ref. hans konstante snakk om psykiske tilstander,aner ikke...Er jo bare ikke hyggelig.... Utrolig spess. ... Anonymkode: 40e7e...134
LadeJarl Skrevet 14. november 2023 #11 Skrevet 14. november 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ja,rent bord! Det er den drittsekk oppførselen,som jeg ikke foregår meg på. At han er passiv aggressiv,den rollen ham pålegger seg,uten p ha belegg- han oppfører seg ufint, uten å ha lite forståelse for hvordan det påvirker eller noe-Bare en regelrett <ute etter å ta meg> væremåte,for å tråkke meg bevisst på nerven. Hva ellers er vel dette fornye?? Jeg ønsker rent bord,fordi jeg ikke trives med at ham,som er så spandabel,generøs og positiv til andre-Ikke finner det for billig å behandle spesielt meg dårlig. Er litt spesielt hvordan han ofte snakker om psykose i samtalene våre(rettet lot meg),han henter seg ofte opp i dette temaet når jeg snakker med han,synes jeg. Og jeg synes også at han kan veldig mye om dette-han bruker ord som jeg faktisk må google,for å vite hva han mener eksakt om-Så det er liksom ikke tid eller sted for å ta opp akkurat dette-men jeg begynner å lure hvorfor han kan så mye om det.. Vet at sex relasjoner,er io ikke helt A4-og vi har jo ikke A4 relasjon paga dette-men aner ikke hvorfor det blir noe han bruker som en krykker kansje(?) Til å spare ifra med,og da spesielt nedover? Ref. hans konstante snakk om psykiske tilstander,aner ikke...Er jo bare ikke hyggelig.... Utrolig spess. ... Anonymkode: 40e7e...134 Aner ikke hvor god du er men du har iallefall ikke noe å hente fra den gærningen...blokker nå og ikke kontakt ham igjen. 3
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #12 Skrevet 14. november 2023 Men, hvorfor har du tatt kontakt fem ganger når han ikke svarer? Han er jo en real driiiittsekk som bruker deg når det kun passer han. Hvorfor gidder du det? Du er jo allerede bevist her for god for han. Anonymkode: 18f36...193 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #13 Skrevet 14. november 2023 LadeJarl skrev (2 timer siden): Aner ikke hvor god du er men du har iallefall ikke noe å hente fra den gærningen...blokker nå og ikke kontakt ham igjen. Han snakker jo ikke med meg,han ignorerer meg og leser ikke meldingene mine engang. Videre presterer han å si at dette ikke er bra for meg. Så fortsetter han li et sitt,med vennene sine,akkurat som jeg ikke eksisterer. Som jeg er en fremmed,som han også har kalt meg. Han er en utrolig sosial oppegående type,mange venner og godt humør,skikkelig med på alt type,og har full jobb utdannelse, et variert liv og mange folk i livet hans,som setter pris på han-som han er. Han trenger ikke høre dritt fra meg,sier han. Sagt av en som har tusen folk rundt seg,til alle tider, gode relasjoner,over flere år, med varige tradisjoner om ferier,helger og merkedager med faste,gode venner,som stiller opp for han. Jeg har aldri følt meg så fattig.. Hater å innrømme det,han føler vel han gjorde meg en tjeneste,eller bare hadde et lite eventyr,med en som hadde mindre-eller som ikke klarte å være <sassy> nok til å skå tilbake med å være bitchy-Tror det er status her. Kos! Anonymkode: 40e7e...134
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #14 Skrevet 14. november 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Han snakker jo ikke med meg,han ignorerer meg og leser ikke meldingene mine engang. Videre presterer han å si at dette ikke er bra for meg. Så fortsetter han li et sitt,med vennene sine,akkurat som jeg ikke eksisterer. Som jeg er en fremmed,som han også har kalt meg. Han er en utrolig sosial oppegående type,mange venner og godt humør,skikkelig med på alt type,og har full jobb utdannelse, et variert liv og mange folk i livet hans,som setter pris på han-som han er. Han trenger ikke høre dritt fra meg,sier han. Sagt av en som har tusen folk rundt seg,til alle tider, gode relasjoner,over flere år, med varige tradisjoner om ferier,helger og merkedager med faste,gode venner,som stiller opp for han. Jeg har aldri følt meg så fattig.. Hater å innrømme det,han føler vel han gjorde meg en tjeneste,eller bare hadde et lite eventyr,med en som hadde mindre-eller som ikke klarte å være <sassy> nok til å skå tilbake med å være bitchy-Tror det er status her. Kos! Anonymkode: 40e7e...134 Hvorfor respekterer du ikke det at han ikke vil ha noe med deg å gjøre? Anonymkode: 6f65e...3a4 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #15 Skrevet 14. november 2023 Er ikke noe å fundere på, du var underholdning og han er ikke interessert i deg utover underholdningsverdien du hadde for han. Han er ikke og kommer ikke til å være interessert i noe mer, derfor behandler han deg dårlig. Du trenger ikke å finne deg i det. Du må la denne mannen være og gå videre med livet ditt. Anonymkode: 6d35a...774 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #16 Skrevet 14. november 2023 Aldri, aldri, aldri send nakenbilder til noen du ikke har møtt! Og i allefall ikke noen som sier rett ut at de kun vil ha sex, og ikke er interessert i forhold. Og når en mann sier rett ut at han ikke ønsker forhold, han ønsker kun sex, da har han jo vært veldig tydelig, så jeg skjønner ikke helt hvorfor du har kontaktet venninnene hans? Du sier venninner i flertall, hvor mange har du kontaktet, og har du møtt de? Det er dust av han å blokkere deg ja, men han har vært ærlig hele veien på at han ikke vil ha forhold med deg. At du begynner kontakte vennene hans er ikke mas, det er faktisk å gå over streken. Man kontakter ikke vennene til en nett-fuckbuddy... Det eneste du kan gjøre er å gå videre, og virkelig krysse alt du har av fingre for at han ikke har tatt vare på nakenbilder av deg... Anonymkode: fb0a3...1b7 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #17 Skrevet 15. november 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Aldri, aldri, aldri send nakenbilder til noen du ikke har møtt! Og i allefall ikke noen som sier rett ut at de kun vil ha sex, og ikke er interessert i forhold. Og når en mann sier rett ut at han ikke ønsker forhold, han ønsker kun sex, da har han jo vært veldig tydelig, så jeg skjønner ikke helt hvorfor du har kontaktet venninnene hans? Du sier venninner i flertall, hvor mange har du kontaktet, og har du møtt de? Det er dust av han å blokkere deg ja, men han har vært ærlig hele veien på at han ikke vil ha forhold med deg. At du begynner kontakte vennene hans er ikke mas, det er faktisk å gå over streken. Man kontakter ikke vennene til en nett-fuckbuddy... Det eneste du kan gjøre er å gå videre, og virkelig krysse alt du har av fingre for at han ikke har tatt vare på nakenbilder av deg... Anonymkode: fb0a3...1b7 Han har ikke tatt vare på bilder,nei- der handler jo bare om hva han vil der og da,ikke noe opplegg bak som krever mer styr liksom-UANSETT...(moving on!).. Har du egentlig noe erfaring med sex forhold?? Ok, så-vi kontakte rikke venninner til <nett fuck buddy>,men han her.. seriøst- Hva jeg spurte om, essensen, ganske uskyldig,var om de kunne få han til å gidde å være litt raus-i kantene, løst at de bare tar seg en snakk-han er en dritt akkurat nå,typ. Hva er det? Litt løst samtale,litt snakk,meningsutveksling,litt sjekking av temp-ikkenoe mer,som krevdes.. Han ville pule uten kondom,jeg ordnet p piller,vi hadde nettsex,ham stenger av og har vært kald/varm-Jeg krever, hva jeg synes jeg fortjener. Han ikke med?? Greit, men du skal vite,jeg (faktisk) turde,sette meg i respekt,for MINE behov. De fleste går ikke så langt engang-Snipp,snappet snute-eventyret er ute. Bare litt dårlig humør,ganske tydelig jeg har blitt fucka.. Anonymkode: 40e7e...134
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #18 Skrevet 15. november 2023 16 minutter siden, AnonymBruker said: Han har ikke tatt vare på bilder,nei- der handler jo bare om hva han vil der og da,ikke noe opplegg bak som krever mer styr liksom-UANSETT...(moving on!).. Har du egentlig noe erfaring med sex forhold?? Ok, så-vi kontakte rikke venninner til <nett fuck buddy>,men han her.. seriøst- Hva jeg spurte om, essensen, ganske uskyldig,var om de kunne få han til å gidde å være litt raus-i kantene, løst at de bare tar seg en snakk-han er en dritt akkurat nå,typ. Hva er det? Litt løst samtale,litt snakk,meningsutveksling,litt sjekking av temp-ikkenoe mer,som krevdes.. Han ville pule uten kondom,jeg ordnet p piller,vi hadde nettsex,ham stenger av og har vært kald/varm-Jeg krever, hva jeg synes jeg fortjener. Han ikke med?? Greit, men du skal vite,jeg (faktisk) turde,sette meg i respekt,for MINE behov. De fleste går ikke så langt engang-Snipp,snappet snute-eventyret er ute. Bare litt dårlig humør,ganske tydelig jeg har blitt fucka.. Anonymkode: 40e7e...134 Hva skal dere med kondom og p-piller når dere har sex over nettet? Ellers har du vel skrevet flere tråder om dette "forholdet" og det er det samme hver gang. Hvorfor kommer du deg ikke videre? Trives du med å være et offer og føle på sinne? Anonymkode: 79190...810 3
*Mocca* Skrevet 15. november 2023 #19 Skrevet 15. november 2023 AnonymBruker skrev (På 14.11.2023 den 8.38): Ja,rent bord! Det er den drittsekk oppførselen,som jeg ikke foregår meg på. At han er passiv aggressiv,den rollen ham pålegger seg,uten p ha belegg- han oppfører seg ufint, uten å ha lite forståelse for hvordan det påvirker eller noe-Bare en regelrett <ute etter å ta meg> væremåte,for å tråkke meg bevisst på nerven. Hva ellers er vel dette fornye?? Jeg ønsker rent bord,fordi jeg ikke trives med at ham,som er så spandabel,generøs og positiv til andre-Ikke finner det for billig å behandle spesielt meg dårlig. Er litt spesielt hvordan han ofte snakker om psykose i samtalene våre(rettet lot meg),han henter seg ofte opp i dette temaet når jeg snakker med han,synes jeg. Og jeg synes også at han kan veldig mye om dette-han bruker ord som jeg faktisk må google,for å vite hva han mener eksakt om-Så det er liksom ikke tid eller sted for å ta opp akkurat dette-men jeg begynner å lure hvorfor han kan så mye om det.. Vet at sex relasjoner,er io ikke helt A4-og vi har jo ikke A4 relasjon paga dette-men aner ikke hvorfor det blir noe han bruker som en krykker kansje(?) Til å spare ifra med,og da spesielt nedover? Ref. hans konstante snakk om psykiske tilstander,aner ikke...Er jo bare ikke hyggelig.... Utrolig spess. ... Anonymkode: 40e7e...134 Sex relasjon skal jo være nettopp det, her er d et så mye annet shit, som man skal slippe i sexrelasjon.... I tillegg behandler han deg dritt, du trives ikke i hans selskap. Dropp han, gå videre, ikke svar, finn deg en annen sexrelasjon eller flere.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #20 Skrevet 15. november 2023 Er du forsatt obsessed med dette «forholdet», er det ikke nå måneder siden han blokket deg? Noe jeg godt kan forstå han gjorde; du virker svært intens (og det er også nærmest umulig å forstå hva du skriver). Han har lov til å ombestemme seg, og du må slutte å invadere denne mannen og hans venner. Anonymkode: 4cb0b...229 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå