Gå til innhold

Syns dere damer at det er kult med menn som tøffer seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi menn har alltid fått høre "du må ikke tøffe deg" og "gutter som tøffer seg er ikke kule". Men ifølge min erfaring er dette bare noe som blir sagt, ikke oppfylt. Alle jeg kjenner som tøffer seg har dame. Vi som ikke gjør det? Litt mer varierende...

Anonymkode: 0fff9...796

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på hva du mener med å "tøffe seg". Ofte er det bare kleint, og dama sitter og dør ved siden av cringefesten.

Anonymkode: ad8fc...074

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kommer an på hva du mener med å "tøffe seg". Ofte er det bare kleint, og dama sitter og dør ved siden av cringefesten.

Anonymkode: ad8fc...074

Sånn som når de kommer med frekke kommentaren til sjefen eller skyter strikk på damene på jobben, osv.

Skrevet

De eneste dere får til sengs med å tøffe dere er andre menn. 

Anonymkode: 3d728...5dc

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Andre heteromenn. Homofile er ikke så imponert over småunger de heller. 

Anonymkode: f4f6f...715

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Sånn som når de kommer med frekke kommentaren til sjefen eller skyter strikk på damene på jobben, osv.

Høres ut som ungdomsskole streker eller noe fra et Donald blad 😅

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Mener du "menn" som går i barnehage?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er dét å tøffe seg? Høres bare veldig lite flatterende ut, spør du meg.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det der er jo bare fullstendig umodent og man risikerer sin egen jobbfremtid (får ingen god referanse fra den sjefen).

Nei, damer liker ikke menn som tøffer seg. Men noen ungjenter kan nok gå i fella og tro at disse umodne guttehvalpene er noe å trakte etter, fordi de ser ut til å ha selvtillit feks. Men de fleste lærer ganske fort å se etter noe annet. Får inntrykk av at du kanskje er veldig ung fortsatt TS, ut fra at du opplever sånn ting, det der vil snu når folk passerer 25. Og de som ikke endrer seg vil måtte holde seg til umodne ungjenter resten av livet, da ingen andre vil ha dem. (helt ærlig, sånn oppførsel er ansett som umodent allerede i studentmiljøene. Men dette er neppe folk med utdannelse utover vgs regner jeg med)

Anonymkode: 560cc...738

• Liker 1
Skrevet

Menn som tøffer seg, gjør det for andre menn. Ikke for kvinner. Det er så cringe å se på menn som søker validering av andre menn. Det er det helt motsatte av å være tøff, det er en svak mann som gjør slikt.

Anonymkode: 031db...e02

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Tror du blander det å tøffe seg med det å være tøff! 😀

Skrevet

Når man er ferdig med ungdomsskolen så liker ikke jenter at gutta tøffer seg. De blir de kvinner og liker da menn som kan oppføre seg. Det du beskriver er bare flaut, ingen oppfører seg sånn. 

Anonymkode: 3907d...e40

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Vi menn har alltid fått høre "du må ikke tøffe deg" og "gutter som tøffer seg er ikke kule". Men ifølge min erfaring er dette bare noe som blir sagt, ikke oppfylt. Alle jeg kjenner som tøffer seg har dame. Vi som ikke gjør det? Litt mer varierende...

Syntes nok de tøffe gutta var de «hotteste» da jeg var 15-17 år. Da gjerne de som var 1 eller 2 år eldre også.

Så vokser man opp.
Seriøst ingen, ingen! Av mine venninner er sammen med type «badboys» eller «tøffinger». Det er type menn man mer ler litt av eller syntes litt synd på.

Anonymkode: 4ee6e...e7b

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Nå kjenner jeg ingen menn som gjør slikt.

Men menn jeg kjenner som har dame er snille, omsorgsfulle og oppfører seg som ett voksent menneske. 

Anonymkode: 3101e...308

• Liker 1
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Tøffer voksne modne menn seg😅😜 Trodde det var en fjortiss greie😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Om du ikke klarer finne på noe annet når du skal tøffe deg, så foreslår jeg at du bare lar det vær. Ingen jenter liker dessuten gutter som skal tøffe seg.  Dette er noe du nok finner ut av når du er ferdig med ungdomsskolen.

Anonymkode: 28014...d20

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Oh, du er nettopp kommet til verden?

Anonymkode: e1635...b92

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Absolutt ikke, det er bare flaut.

Anonymkode: f7d10...9d0

• Liker 1
Skrevet

Tøffer seg?? Høres ut som noe barneskolegreier. Hvem kan ake fortest.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det blir fort ganske cringe.. hehe 

Anonymkode: b0c1a...10e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...