AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #21 Skrevet 13. november 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Så hvem gjør det for legen da? Anonymkode: 695f1...82e Om en lege mener at tilbakemeldingen ikke er berettiget kan de kontakte legelisten og legelisten vilkontakte vedkommende som har lagt igjen anmeldelsen og be om en bekreftelse på at du faktisk har vært eller er pasient hos legen.Dette vet jeg da jeg la igjen negativ omtale og ble kontaktet av Legelisten Da de hadde blitt kontaktet av den legen. Jeg sendte da screenshot fra helsenorge hvordan navnet på legen sto og jeg screenshot fra avtaleboka mi der jeg hadde ført opp en avtale med nevnte lege. Og i noen tilfeller så kan det være pasienter som er misfornøyde og oppretter X antall e-poster for å kunne legge inn flere negative omtaler og om dette blir oppdaget fjerner da Legelisten de negative omtalene. Anonymkode: f4ed8...869 4 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #22 Skrevet 13. november 2023 48 minutter siden, AnonymBruker said: Om en lege mener at tilbakemeldingen ikke er berettiget kan de kontakte legelisten og legelisten vilkontakte vedkommende som har lagt igjen anmeldelsen og be om en bekreftelse på at du faktisk har vært eller er pasient hos legen.Dette vet jeg da jeg la igjen negativ omtale og ble kontaktet av Legelisten Da de hadde blitt kontaktet av den legen. Jeg sendte da screenshot fra helsenorge hvordan navnet på legen sto og jeg screenshot fra avtaleboka mi der jeg hadde ført opp en avtale med nevnte lege. Og i noen tilfeller så kan det være pasienter som er misfornøyde og oppretter X antall e-poster for å kunne legge inn flere negative omtaler og om dette blir oppdaget fjerner da Legelisten de negative omtalene. Anonymkode: f4ed8...869 Så om man har skiftet fastlege så kan det bli et problem Anonymkode: 433fc...0c8
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #23 Skrevet 14. november 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Så om man har skiftet fastlege så kan det bli et problem Anonymkode: 433fc...0c8 På helsenorge så vil det stå informasjon om legebytte, men mest sannsynlig så har man ikke en slik lege jeg hadde som klagde inn tilbakemeldingen til Legelisten fordi hun selv mente at den var falsk. Med andre ord hadde hun veldig mangel på selvinnsikt og valgte å brukte tiden sin på å sende klage til legelisten. Men siden jeg kunne bekrefte hvem jeg var og tilbakemeldingen var ekte ble anmeldelsen stående. Anonymkode: f4ed8...869 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå