Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har det seg slik at jeg har snoka på telefonen til kjæresten. 

Der fant jeg en melding hun hadde sendt til en fyr med denne teksten: Ønsker meg til jul
Det var også med en link. Produktet koster over 1000 kroner.

Jeg har ikke sag til henne at jeg har snoka. Men jeg spurte litt om denne fyren og hun hadde visstnok ikke snakka med han på 3-4 år. 

Meldingen jeg fant var sendt for ikke lenge siden.

Hva gjør jeg nå? Innrømmer at jeg er snoka og meldingen jeg så? Trenger tips.

Anonymkode: f46b3...17d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor snoket du på telefonen hennes? Tenker det beste er å konfrontere henne med det du har funnet ut.  

Skrevet

Ja, hvorfor snoka du på telefonen? Var det bare denne ene meldingen eller del av samtale? Hva slags produkt det er snakk om kan også være nyttig å vite for å gi råd.

Anonymkode: 2bbc7...5a6

Gjest WhisperingWind
Skrevet

God Jul og en link skriker ikke akkurat utroskap🤔

Hun løy kanskje fordi hun ikke ville gjøre deg bekymret. Er han en eks? Tidligere elsker? 

Mulig de har pratet og det produktet ble et emne og hun sendte link om det?

Var det eneste mld mellom dem?

Ville uansett enten holdt kjeft for alltid og latt det gå eller så må du faktisk være ærlig om hva du gjorde. Det kan koste deg forholdet da du har brutt tilliten hennes 🤷🏻‍♀️Spesielt om hun ikke er utro. Jeg hadde blitt sykt fornærmet om min partner anklaget meg for utroskap.

Skrevet

Hvorfor i huleste skal en mann hun ikke har pratet med på 3-4 år plutselig kjøpe en dyr julegave til hun?? Høres veldig spesielt ut.

Siden du snoket hadde du kanskje en mistanke om noe?

Anonymkode: 5aef8...d85

• Liker 1
Skrevet

Altså, hun sier hun ikke har pratet med ham på 3-4 år. Likvel fant du en melding til ham. Det er åpenbart at hun lyver om kontakten. Lyver hun om kontakten er det noe muffens på gang, og hun er egentlig allerede "utro". Les dere opp folkens, istedenfor å gaslighte TS. 

Anonymkode: 302e1...726

Skrevet
Campine skrev (På 13.11.2023 den 2.10):

Hvorfor snoket du på telefonen hennes?

AnonymBruker skrev (På 13.11.2023 den 5.11):

Ja, hvorfor snoka du på telefonen?

Akkurat det samme jeg sa til mannen når han fant ut om utroskapen gjennom mobilen.

Sier seg selv, det er ikke greit å være utro, men det er ingen ting målt mot å snoke på mobilen!!!!!!!

Anonymkode: e9c0e...643

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...