AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #1 Skrevet 12. november 2023 Jeg var utro i en vanskelig tid, og ble positiv overrasket over hvor lett han tilga meg. Jeg innrømte alt på grunn av dårlig samvittighet. Tidligere har jeg hatt konkret mistanke om at han var utro, og jeg manglet bare det lille ekstra beviset. Jeg gikk videre med det da tillit er viktig ellers vil ikke forholdet fungere. Men det plager meg nå at han kan ha tilgitt meg fordi han var utro selv, men han har ikke innrømmet. Hva tenker dere? Anonymkode: 59df1...fe9
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #2 Skrevet 12. november 2023 Min første tanke er at han har lite følelser for deg. Det kan jo henge sammen med utroskap så klart, men det viser vel først og fremst at han ikke bryr seg så særlig? Anonymkode: abf63...942 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #3 Skrevet 13. november 2023 Ja, definitivt, det ville jeg også tenkt. + at han ikke elsker deg noe særlig. En normal reaksjon ville være mer dramatisk…. Anonymkode: 84ee7...84f 3
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #4 Skrevet 13. november 2023 Hva sa han? Viste han noe følelser? Om han har vært utro, då tenker jeg at dere er skulls… men han burde si det. Anonymkode: f7842...658 1
Motelvibes Skrevet 13. november 2023 #5 Skrevet 13. november 2023 Mulige options: 1. Han har allerede vært utro. 2. Han planlegger å gå. 3. Han tenker at da er det fritt frem for han å gjøre det samme. 4. Null følelser. 5 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #6 Skrevet 13. november 2023 Min eks gikk bananas da jeg var utro og sa det selv. Kunne ikke tro at jeg kunne gjøre noe sånt osv. Ble såå såret. Slo opp fordi det var "dråpen" (av hva? Det fikk jeg aldri vite). Etter bruddet fortalte hun at hun i lengre tid hadde vært forelsket i en annen og dyrket det forholdet (til meg sa hun at det var en ny venn). Hun var altså emosjonelt utro før jeg var det fysisk. Og kalte meg hysterisk fordi jeg syntes hun ble stadig mer fjern. I deres tilfelle tror jeg ikke det spiller så mye rolle om kjæresten din selv har vært utro/er/kan bli eller ikke. Dere får ikke forholdet til å fungere og gjør hverandre ikke trygge. Dere må gjøre noe drastisk for å bedre ting eller gå fra hverandre. Anonymkode: 865e9...60b
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #7 Skrevet 13. november 2023 Motelvibes skrev (6 timer siden): Mulige options: 1. Han har allerede vært utro. 2. Han planlegger å gå. 3. Han tenker at da er det fritt frem for han å gjøre det samme. 4. Null følelser. 5. Han syntes dette er ydmykende , demaskulerende og veldig vanskelig. 6. Det er lettere å feie under teppet fremfor å snakke skikkelig rundt dette. 7. Han tror ikke han får sannheten uansett, ved å ikke snakke om det blir han overfall ikke løyet til. 8. Kanskje sannheten svir og han ikke orker å forholde seg til den. Alle hans svakheter er grunnen til hennes bedrag og det er vondt å høre. 9. Hvis han får HELE sannheten vil han ha store vanskeligheter med å gå videre. Sex har skjedd. men får han vite at sviket går enda dypere. Han ble utlevert, latterliggjort, ydmyket, mange kjente visste det og holdt det skjult. Klarer han å takle det? Hva slags sex hadde dere, var du pådriveren, var han pådriveren. var du mer ivrig med den andre enn han. Likte du han bedre bedre. Ville du egentlig være sammen med den andre? Tro du virkelig ikke han tenker på og er redd for svarene? TS: Han er ikke ferdig med dette . Dette er det første han tenker på når han våkner, og det siste før han sovner. Tilliten mellom dere finnes ikke lenger, dermed åpenheten og tryggheten. Hvis han skal være åpen og sårbar mot deg som han VEIT svikter han så Du har ikke blitt tilgitt, ikke egentlig. Det ligger under stinker ned resten av forholdet. Anonymkode: aeead...6d2 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå