AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #1 Skrevet 12. november 2023 Noen som har opplevd å bli igangsatt, men ikke hatt noe effekt av modningspillene? På dag 5 her nå og holder på å miste motet. Vil bare få keisersnitt og få jenta ut. Det får jeg så klart ikke uten en grunn. Har lett preeklampsi, men virker til å være under kontroll. Ble igangsatt sist fødsel også og alt var bare helvete fra ende til annen. Og nå kjenner jeg snart at jeg ikke orker mer. Anonymkode: c52ab...526 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #2 Skrevet 12. november 2023 Hva skjedde for dere som ikke har hatt spesiell effekt av hverken ballong eller modningspiller? Anonymkode: c52ab...526
KaraThrace Skrevet 12. november 2023 #3 Skrevet 12. november 2023 Tok fem dager her også. Til slutt tok de vannet, og så ble jeg satt på drypp. Det dryppet skrur de bare opp til noe skjer, så sørg for at du får satt epidural og si ja takk til noe å sove på før det skjer. Lykke til! Du klarer det ❤️❤️ å bli igangsatt var mitt verste mareritt. Det var jævlig, men urkvinnen i meg våknet og det var en fantastisk fødsel i det hele og store ❤️ Du er sterk! 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #4 Skrevet 13. november 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva skjedde for dere som ikke har hatt spesiell effekt av hverken ballong eller modningspiller? Anonymkode: c52ab...526 Jepp. Jeg fikk ballong på ettermiddagen, og den datt ut etter noen timer, men ingenting skjedde videre. Begynte på modningspiller samme kveld, og gikk på de i to døgn. Så prøvde de riedrypp i ett døgn, men det ga heller ingen effekt. Endre med keisersnitt søndag ettermiddag, etter at første forsøk på igangsettingen var torsdag ettermiddag. Anonymkode: b11e4...ba7
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #5 Skrevet 13. november 2023 Uff, jeg føler med deg. Jeg ble igangsatt og mistet også motet og krefter på et tidspunkt, men fikk kjempet meg tilbake. Prosessen tok 5 dager,hvorav 1 dag med ballong, 2 dager med modningstabletter og 2 dager med oksitocin drypp. Jeg fødte vaginalt og hadde 1 og 1/2 time med pressing. Heldigvis slapp jeg tang og vakum. Anonymkode: 372d2...7f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå