AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #1 Skrevet 12. november 2023 Det et noen fra en realityserie fra noen år tilbake som jeg alltid har synes er veldig attraktiv og pen siden jeg først så henne på tv. Jeg kom over navnet hennes igjen nå og fant henne på Facebook, er det creepy å bare sende en mld eller kan det være mulig at hun hadde syntes det var greit? Anonymkode: aa161...b8e
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #2 Skrevet 12. november 2023 Har sendt mld til en ukjent fyr på Fb. Men det var for å si noe om at jeg likte det han drev med (foredrag). Det ble et forhold ut av det der. Vi datet lenge. Jeg angrer i dag, det ble destruktivt, men jeg kunne jo ikke vite det og hadde ingen baktanker da ledd sendte mld. Å sende en mld mtp at du er interessert?fordi vedkommende er flott å se på eller noe? Hmm det vet jeg ikke om jeg hadde gjort faktisk. Og kanskje ikke til en kjendis? De har sikkert uansett slikt filter som gjør at de ikke kan motta mldr fra hvem som helst? Altså kan jo være verdt er forsøk. For min del ble det et forhold ut av det. Ingen kjendis men likevel... Den som intet våger, intet vinner...? 😅 Anonymkode: 2ec58...701
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #3 Skrevet 12. november 2023 Har sendt mld til en ukjent fyr på Fb. Men det var for å si noe om at jeg likte det han drev med (foredrag). Det ble et forhold ut av det der. Vi datet lenge. Jeg angrer i dag, det ble destruktivt, men jeg kunne jo ikke vite det og hadde ingen baktanker da ledd sendte mld. Å sende en mld mtp at du er interessert?fordi vedkommende er flott å se på eller noe? Hmm det vet jeg ikke om jeg hadde gjort faktisk. Og kanskje ikke til en kjendis? De har sikkert uansett slikt filter som gjør at de ikke kan motta mldr fra hvem som helst? Altså kan jo være verdt er forsøk. For min del ble det et forhold ut av det. Ingen kjendis men likevel... Den som intet våger, intet vinner...? 😅 Anonymkode: 2ec58...701
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #4 Skrevet 12. november 2023 Innafor. Hun lar bare være på svare om hun ikke har lyst på kontakt. Anonymkode: 9bf8e...143 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #5 Skrevet 12. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har sendt mld til en ukjent fyr på Fb. Men det var for å si noe om at jeg likte det han drev med (foredrag). Det ble et forhold ut av det der. Vi datet lenge. Jeg angrer i dag, det ble destruktivt, men jeg kunne jo ikke vite det og hadde ingen baktanker da ledd sendte mld. Å sende en mld mtp at du er interessert?fordi vedkommende er flott å se på eller noe? Hmm det vet jeg ikke om jeg hadde gjort faktisk. Og kanskje ikke til en kjendis? De har sikkert uansett slikt filter som gjør at de ikke kan motta mldr fra hvem som helst? Altså kan jo være verdt er forsøk. For min del ble det et forhold ut av det. Ingen kjendis men likevel... Den som intet våger, intet vinner...? 😅 Anonymkode: 2ec58...701 Det er en dame som var på farmen for noen år siden så vet ikke om hun er kjendis da 🧐 Anonymkode: aa161...b8e
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #7 Skrevet 13. november 2023 Nei det er ikke innafor. Jeg er lei disse mld som popper inn på sosiale medier, og antar hun er det samme. Anonymkode: 3aa41...2cf 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #8 Skrevet 13. november 2023 Det må være helt greit å sende en hyggelig melding til en ukjent om hun har åpen profil. Én melding, riktignok! Om hun åpner meldingen og ikke svarer, ikke skriv flere! Det er ikke innafor. Anonymkode: 33bfa...00c 1 5
NiceOrNothing Skrevet 13. november 2023 #9 Skrevet 13. november 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det er en dame som var på farmen for noen år siden så vet ikke om hun er kjendis da 🧐 Anonymkode: aa161...b8e De fleste som har vært i realitys er nok rimelig vant med ( å kanskje lei ) av random oppmerksomhet . Men om du tenker du har noe å tilby / berike livet hennes med annet enn : så pen du er kommentar , så prøv da vel 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #10 Skrevet 13. november 2023 Creepy, ja. Men noen få ganger funker creepy 🙂 Anonymkode: f73d3...416
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #11 Skrevet 13. november 2023 Jeg gjorde det utrolig nok til en mann en gang. Det er bare så totalt ulikt meg. Vi hadde mange felles kjente og jeg hadde hørt så mye pent om ham, så jeg sente en melding og foreslo kaffe. Han svarte høflig og hyggelig nei takk, for han hadde kjæreste. Nå i ettertid angrer jeg fryktelig og hadde syntes det var utrolig pinlig å treffe ham i virkeligheten. Håper det aldri skjer. Har uansett fått meg en minst like kjekk og bra mann på gamlemåten (utenom sosiale medier og internett) Selv hender det jeg får sånne henvendelser fra ukjente menn, og de bare lar jeg være å svare på. Tenkter stort sett at det er svindelforsøk. Men det skader vel ikke å prøve. Anonymkode: 03ec1...c35
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #12 Skrevet 13. november 2023 Høflige meldinger er bestandig innafor. Mottaker kan selvsagt være lei av en eller annen type henvendelser, men det kan ikke ts tenke på. Anonymkode: d89e5...4d1 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #13 Skrevet 15. november 2023 Innafor, jeg får mange sånne og bryr meg ikke. Svarer heller ikke, men kommer til å svare om det er en som ser interessant ut. Anonymkode: 1bfec...dbc
Gjest Mysticgirl Skrevet 15. november 2023 #14 Skrevet 15. november 2023 Det havner sannsynligvis på spam og hun får aldri lest det likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå