Gå til innhold

Ville du date noen som bor hos foreldre?

Ville du date noen som bor hos foreldre?  

53 stemmer

1. 1. Ville du date noen som bor hos foreldre?

• Ja
      15
    • Nei
      38

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville du date noen som bor hos foreldre? (24+)

Anonymkode: 3fd82...9b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ville du date noen som bor hos foreldre? (24+)

Kommer litt an på om de er 16 eller 60

• Liker 2
Skrevet
Just now, Castor Troy said:

Kommer litt an på om de er 16 eller 60

La oss si mellom 24 - 28 eller 30, men ikke 60 :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

La oss si mellom 24 - 28 eller 30, men ikke 60 :)

Trenger ikke bety tafatt. Hvis personen er student, eller har nyoppstartet bedrift er det ikke verdens undergang. 

• Liker 3
Skrevet

Kommer Ann på om du er 20 år eller 40 år. 40 år hell no🤮

Anonymkode: a839c...07a

Skrevet

Jeg dater jo bare de som er 35+ så da bør det være en god grunn til at de bor hjemme. Noe ala huset brant ned og de bor der midlertidig type ting. 

Kunne ikke ramlet meg inn å bli sammen med noen som aldri hadde bodd for seg selv. Xen flyttet rett inn til meg fra barndomshjemmet og han kunne ingen ting. Jeg orker ikke være den eneste ansvarlige voksne i ett forhold. 

Anonymkode: 5579e...b07

• Liker 4
Skrevet (endret)

Kommer an på. Traff min samboer da jeg var 21 og han var 23. Han bodde hjemme fordi han studerte. Han var en oppegående fyr og bodde hjemme ene og alene for å spare penger. Jeg bodde på hybel fordi jeg flyttet fra hjembyen. Han flyttet hjemmefra da vi ble samboere året etter. Det var ikke mangel på hverken renslighet, orden eller kokkekunnskaper! Idag er vi i slutten av 20-årene :)  fremdeles samboere i beste velgående. 

Endret av powerpuffen
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Ja. Men er en grense og kommer ann på situasjonen. Hvis man er 50 år og fortsatt bor hjemme fordi det er billigere å bo hjemme, så er det et nei. Hvis man er 30 år og sparer til depositum og diverse for bolig, så ser jeg det som et smart valg. Enklere å spare når man har billigere leie.

Anonymkode: d05ad...b3b

• Liker 1
Skrevet

Nei. Jeg flyttet ut som 16 åring. Menn som bor hjemme etter 20 er ikkenoe for meg. De er vant til at mamma fikser alt ❤️

Anonymkode: f4759...67f

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei. Jeg flyttet ut som 16 åring. Menn som bor hjemme etter 20 er ikkenoe for meg. De er vant til at mamma fikser alt ❤️

Hvorfor flyttet du hjemmefra så tidlig? Ble du seksuelt misbrukt av pappa/stepappa?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja. Men er en grense og kommer ann på situasjonen. Hvis man er 50 år og fortsatt bor hjemme fordi det er billigere å bo hjemme, så er det et nei. Hvis man er 30 år og sparer til depositum og diverse for bolig, så ser jeg det som et smart valg. Enklere å spare når man har billigere leie.

Anonymkode: d05ad...b3b

Ingen av delene er ok. Man er voksen som 18, foreldre som lar «barna» bo hjemme til de er 20++ er dumme, det blir aldri selvstendige mennesker av de

Skrevet

Ikke så lenge personen var over 25 år. Det ville også være ganske sært. Har noen kamerater som er 24-27 som bor hjemme for å spare penger og de er alle ganske tafatte gutter. Hvis man derimot bor hjemme og er 35 og driver gård eller annet firma med foreldrene som krever tilstedeværelse stiller det seg selvsagt annerledes. 

Anonymkode: 663dd...1db

Skrevet
Castor Troy skrev (Akkurat nå):

Hvorfor flyttet du hjemmefra så tidlig? Ble du seksuelt misbrukt av pappa/stepappa?

Nei 🤣 men jeg hadde det ikke bra hjemme, men skole og jobb litt unna. Jeg er over 30 nå, tjener 900k i året og kan slappe av ;) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei 🤣 men jeg hadde det ikke bra hjemme, men skole og jobb litt unna. Jeg er over 30 nå, tjener 900k i året og kan slappe av ;) 

Bra det ordnet seg 🥰

Skrevet

Men å date folk som enda bor med ektefellen sin vil mange mer enn gjerne gjøre!

Nå har jeg kommet i den alderen at en evt partner ikke bor med foreldrene sine, men at evt syke foreldre har flyttet inn hos de for de klarer seg ikke selv så godt lengre. Og helt greit for meg. 

Anonymkode: 2568a...5f1

• Liker 2
  • Hjerte 3
Skrevet
Castor Troy skrev (1 time siden):

Det er da ikke uvanlig? Bor på bygda, og her flytter de fleste da de er 16..

• Liker 3
Skrevet

Noen som midlertidig (noen mnd) er hjemme igjen hos foreldre pga livssituasjon som f.eks jobbsøking/sykdom er helt greit. Aldri bodd utenfor barnehjemmet før eller med planer om å bo hjemme lenge er uaktuelt. 

Anonymkode: 8ac07...46b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ingen av delene er ok. Man er voksen som 18, foreldre som lar «barna» bo hjemme til de er 20++ er dumme, det blir aldri selvstendige mennesker av de

Flyttet selv hjemmefra som 17-åring, men nei, folk er ikke voksne når de er 18. Myndige ja, og regnet som voksne i noen sammenhenger, men ingen over 25 regner en 18-åring som voksen. 

Og man kan da fint bli selvstendig selv om man bor hjemme lenger. Innen 25 senest bør man ha flyttet ut, og da bør man ha bidratt med en del både økonomisk og med husarbeid en stund, men det finnes mange grunner til at folk ikke flytter når de er 18.

Skrevet
Castor Troy skrev (13 timer siden):

For en merkelig konklusjon å dra! Jeg flyttet også ut da jeg var 16. Bodde på internat/hybelhus da jeg gikk vgs., og hadde sommerjobb såpass langt unna hjemme at jeg kun var hjemme på helgebesøk. 
Har ikke blitt misbrukt eller mishandlet på noe vis.

Ts, jeg hadde ikke datet en som fortsatt bodde hjemme. Matchet med en på Tinder da jeg var singel, og han bodde hjemme fordi det var billig og nært jobb. I tillegg fikk han jo rene klær og ferdig middag! Såg for seg at jeg bare kunne flytte inn sammen med han og foreldrene, men vi måtte være stille når vi hadde sex siden de bodde i samme huset😂

I tillegg hadde han ikke lappen til bil, og bodde på en plass med lite alternativer til rutebussen som gikk forbi en gang i uka. 

Ble ikke noe date med han.😅

• Liker 1
Skrevet
Castor Troy skrev (13 timer siden):

Fy faen du er syk🤢 Mange flytter hjemmefra om de bor i mindre byer eller på bygda, og skal gå på videregående skole.

Anonymkode: 3459a...3bc

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...